abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27609274
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef kLowJow het volgende:
Ja, ik snapte al dat het niet jouw woorden waren. Slecht van GS, dat wel.
Slechte zaak idd. Ze zijn ontdaan vanwege de onthullingen door Jole

'GeenStijl herbergt 'digitale crimineel''
pi_27609306
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

überkansloos.
Geenstijl? Ja inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27609326
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef du_ke het volgende:
Die staphorster vrouwen stinken vaak wel !

Je komt vaak in Staphorst?
Ik ben nooit in Staphorst geweest. Maar dat is toch zo'n incest dorp
pi_27609394
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je komt vaak in Staphorst?
Ik ben nooit in Staphorst geweest. Maar dat is toch zo'n incest dorp
Neuh kom er zo nu en dan door (dan ruik je voornamelij kde gier ).

Maar die vrouwen gaan in Meppel naar de markt en zo nu en dan ook naar de supermarkt waar ik op zaterdag een beetje bijklus. (karren vol vlees inladen als het in de aanbieding is ).
pi_27609398
Nou ja, dat moorden verboden zijn is in Nederland ook symbolisch, dus kan vloeken er ook nog wel bij.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:11:54 #156
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27609404
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Slechte zaak idd. Ze zijn ontdaan vanwege de onthullingen door Jole

'GeenStijl herbergt 'digitale crimineel''
Jole is nog triester dan die nieuwe columnist "LucasDeLinksel*l".
pi_27609434
Grefo's zijn wel weer in het nieuws de laatste dagen
quote:

Gelovigen bidden tegen duivel op metalfestival

Martin Groenewold

bergum - "De duivel gaat rond als een brullende leeuw, op zoek naar wie hij kan verslinden. Tijdens Wâldrock bieden wij tegenstand aan de duivel door te bidden en de Heer lof te prijzen."

Aukje Dijkman van de Gebedsgroep Bergum klinkt strijdvaardig. "Wâldrock moet stoppen", zegt ze over het metalfestival, dat zaterdag weer zo'n tienduizend muziekliefhebbers naar het Friese dorpje trekt. "We bidden elke dag om dat te bereiken."

Volgens Dijkman is de muziek op het festival 'geïnspireerd door Satan zelf'. "De teksten gaan over dood, wanhoop, duisternis en vernietiging. Ik weet dat sommige jongeren het festival bezoeken en zondags weer in de kerk zitten. Dat valt echt niet te rijmen."

Immie Jonkman van de Wâldrock-organisatie stoort zich niet aan de activiteiten van de Gebedsgroep Bergum. "We leven in een vrij land. Iedereen mag denken wat hij of zij wil."
bron http://www.dvhn.nl

pi_27609438
Incest vast ook wel, maar ook vrij veel tienerzwangerschappen (en huwelijken dus ).
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 15:13:14 #159
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27609441
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef du_ke het volgende:
Die staphorster vrouwen stinken vaak wel !
Hetzelfde met moslims, allemaal één pot nat die religieuze viezerikjes.

Ik ging vandaag boodschappen doen, zat er een kassawijf met een hoofddoekje. Ik dacht nou ja welnu, het is niet anders. Komt er een surinaamse kassajuf en ze zegt spontaan tegen mij: "wacht even, ik open die andere kassa even, ga maar alvast staan ik kom zo". En ja, ze opende de kassa.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_27609460
Geenstijl is cool, lekker sarcastisch

Jole is een triest en gefrustreerd ventje.
pi_27609475
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

überkansloos.
Zoals ik op de fp al zei:
quote:
Een beetje leuk meisje wordt toch al drie keer op een avond aangesproken. Die heeft geen bandje nodig. Dus daar komen drie lelijke wijven op af, tien homo's, honderd boeren en vijfhonderd nerds.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_27609530
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:11 schreef du_ke het volgende:
Neuh kom er zo nu en dan door (dan ruik je voornamelij kde gier ).

Maar die vrouwen gaan in Meppel naar de markt en zo nu en dan ook naar de supermarkt waar ik op zaterdag een beetje bijklus. (karren vol vlees inladen als het in de aanbieding is ).
Stereotype bevestigend dorp dus

Kijk je weleens stiekem onder de rok van Staphorstse "schoonheden"
pi_27610105
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:14 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zoals ik op de fp al zei:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/54678#2065900

zoiets zei ik ook al . Wat een sneuheid.
pi_27610120
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Stereotype bevestigend dorp dus
Yep . en zo conservatief als de neten .
quote:
Kijk je weleens stiekem onder de rok van Staphorstse "schoonheden"
.
pi_27610219
Kutweer .
pi_27610220
Echt lef hebben is: de Koran huis aan huis verkopen in Staphorst.
pi_27610267
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef pberends het volgende:
Echt lef hebben is: de Koran huis aan huis verkopen in Staphorst.
Valt wel mee denk ik. Ze willen best de discussie aangaan denk ik. Alleen kom je er geen steek mee verder.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:43:50 #168
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_27610356
Willen alle EU-voorstemmers een blinddoek aantrekken en tegen de paal aanstaan.
quote:
Bron : Volkskrant.
Euro kan ‘uit elkaar spatten’ na dubbel nee

Doemscenario's over het einde van de euro duiken op na het nee in Frankrijk en Nederland. De autoriteiten doen ze af als flauwekul. Maar economen maken zich zorgen. 'De euro zou uit elkaar kunnen spatten.'

'Flauwekul', zei president Nout Wellink van de Nederlandsche Bank donderdag. 'Onverantwoordelijk', sprak de Duitse minister van Financiën Hans Eichel. Maar het hoge woord is eruit. Na twee keer 'nee', en een aanhoudende economische malaise, komen doemscenario's over de toekomst van de euro t e v o o r s ch i j n .
'Het is niet langer ondenkbaar dat de euro uit elkaar zal spatten', zegt Paul de Grauwe, hoogleraar internationale economie aan de Universiteit van Leuven. 'De huidige politieke realiteit kan tot gevolg hebben dat de euro wordt weggegooid', beaamt Rick van der Ploeg, hoogleraar aan de Europese Universiteit in Florence.

Tegenstanders van de euro, onder wie Sweder van Wijnbergen, hoogleraar algemene economie aan de Universiteit van Amsterdam, waarschuwden in de jaren negentig dat Europa zich niet voor één munt zou lenen, omdat de economieën van de deelnemers niet met elkaar in de pas lopen. Bovendien zou een muntunie uiteindelijk vragen om ook een politieke unie.

Voorstanders verweerden zich met het argument dat die politieke unie er met de euro als aanjager vanzelf zou komen.

De geschiedenis had een ander verloop. 'Het proces van politieke integratie lijkt na het nee in Nederland en Frankrijk dood. Terwijl een politieke unie wel nodig is voor een gezonde euro', zegt De Grauwe.

Volgens Van Wijnbergen zijn de Europese economieën niet meer, maar juist minder met elkaar in de pas gaan lopen. 'In Spanje en Finland groeit de economie met meer dan 3 procent, terwijl Duitsland en Italië sterk achterblijven.'

In het verleden zouden die verschillen in economische prestaties door middel van wisselkoersen of monetair beleid opgevangen kunnen worden: een hoge rente in landen met hoge groei, en een lage rente voor de achterblijvers. Maar sinds de invoering van de euro is dat niet meer mogelijk.

Opnieuw geen man over boord. Als Europese werknemers maar zouden reizen naar de regio's waar het economisch voor de wind gaat, dan worden regionale verschillen in Europa automatisch uitgevlakt. Maar, stelt Van Wijnbergen: 'Die arbeidsmobiliteit is er niet en gaat er ook nooit komen.'

De euro dan maar begraven? 'Van munt wisselen doe je niet elk jaar. Daar zijn enorme kosten aan verbonden', zegt Sweder van Wijnbergen.

Volgens Van der Ploeg is redding nog mogelijk. 'Maar dan moeten die lethargische reuzen Frankrijk en Duitsland hun arbeidsmarkt wel onmiddellijk gaan hervormen.'

Maar strafte de Franse bevolking haar regering niet juist af vanwege die hervormingen?

Van der Ploeg: 'Het is de hoogste tijd dat Chirac en Schröder het veld ruimen en politieke vernieuwers aantreden.'
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:49:14 #169
89730 Drugshond
pi_27610528
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:36 schreef du_ke het volgende:
Yep . en zo conservatief als de neten .
Hmm religieus conservatisme
quote:
.
Gelukkig maar
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:52:59 #171
89730 Drugshond
pi_27610640
Hmmm regen en onweer.

Ik moet om 16:45 naar mijn werk fietsen
pi_27610726
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm religieus conservatisme
[..]
Tja het gaat om hetzelfde idee . Terug naar vroegah en het enig ware geloof.
quote:
Gelukkig maar
Inderdaad hoewel er ook best leuke meisjes bij zitten (heb een heel aardig staphorsts meisje als collega ).
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:00:24 #174
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27610889
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef du_ke het volgende:
Tja het gaat om hetzelfde idee . Terug naar vroegah en het enig ware geloof.
Hmm terug naar vroeger. Dat heeft niets met conservatisme te maken, dat is meer reactionair denken
En het enige ware geloof, of dat iets met conservatisme te maken weet ik niet. Dat zou ik eerder scharen onder de noemer religieuze overtuiging of fanatisme.
quote:
Inderdaad hoewel er ook best leuke meisjes bij zitten (heb een heel aardig staphorsts meisje als collega ).
Dat zal vast wel ja. Soms lukken die incest huwelijken wel qua nageslacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')