quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die klote Zalm is meer de schuldige, vieze gluiperd.
Als hij dat nu inderdaad zo zegt is het een behoorlijke flapdrol ja. Maargoed, mij viel al eerder op dat de meest idiote voor-argumenten van CDA-ministers kwamen. (Bot: blijf thuis, Donner: oorlog, Balkenende: ik sta voor gek)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Het is raar. Ik las dat Bot zegt dat we nu met onze tegenstem meer gewicht hebben om Europese afspraken te maken, maar eerder werd de suggestie gewekt dat we minder te zeggen zouden hebben in Europa na een tegenstem. Nu vond ik Bot al bij dag één een flapdrol, maar de manier waarop het kabinet nu omgaat met de tegenstem is ook absurd.
Of ik zie het verkeerd...
Motherfucking hell man, zo'n slechte hitzone heb ik nog nooit gezien.quote:1. Guus Meeuwis - Geef mij je angst
2. Mario - Let me love you
3. Anouk - Lost
4. Jennifer Lopez - Get right
5. Ch!pz - 1, 2, 3
6. Ali B. - Leipe mocro flavour
7. Will Smith - Switch
8. Elize - Shake
9. U2 - Sometimes you can't make it on your own
10. Natasha Bedingfield - Unwritten
11. Di-rect - Hungry for love
12. Usher - Caught up
13. Britney Spears - Do somethin'
14. Anastacia - Heavy on my heart
15. Snoop Dogg - Drop it like it's hot
16. Zucchero ft Ilse DeLange - Blue
17. Raffish - Thursday's child
18. Within Temptation - Memories
19. Lange Frans & Baas B. - Supervisie
20. Moby - Lift me up
21. Bonustrack: DJ Norman vs Darkraver - Komt tie dan h'e
Kopen mensen die dan nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Motherfucking hell man, zo'n slechte hitzone heb ik nog nooit gezien.
Nummer 1 bij bol.com.quote:
Ik vraag me af of ze toen ook al een stichting wisselverlies haddenquote:
Groningen is goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Krijg familie op bezoek en ga uit eten in Hotel NewYork, niet echt wild dus![]()
Volgende week maar weer eens op stap in een echte stad, maar kwam er net achter dat daar dan een Fok! meet is![]()
Ach zolang die meet zich afspeelt in "de drie" en "eerste kamer" zal ik er weinig last van hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groningen is goed.
Fok! meets trekken me dan weer niet echt...
Waarschijnlijk iemand in de school waar de reporter was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef chairman.fx het volgende:
haha
[afbeelding]
http://us.rediff.com/news/2005/jun/02dutch.htm
Wie is dit?
Goed puntquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach zolang die meet zich afspeelt in "de drie" en "eerste kamer" zal ik er weinig last van hebben.![]()
Heeft iemand trouwens een foto van de bek die Leerdam trok bij de uitslag van het referendum?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand in de school waar de reporter was.
Wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ondraaglijk.
quote:
Sommige hebben je door.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:39 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/54681#2066149
Wat is provoceren toch heerlijk bij die mongooltjes van de frontpage![]()
![]()
.
Met hoofdletter laat je juist zien dat je god erkent. Zonder hoofdletter is dan wel godslasterlijk, maar als je er niet in gelooft dan maakt het niet uit. Zeg anders allahverdomme!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:43 schreef pberends het volgende:.
Maar Godverdomme wat is het forum toch weer sloom.
Moet je Godverdomme trouwens met hoofdletter schrijven of is het zonder hoofdletter Godslastering?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
Ik kon er ook nog bijzeggen dat ik groot respect voo Murat D. heb; dat eindelijk iemand in opstand kwam tegen zo'n mislukte pedofiele leraar.
Want?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met hoofdletter laat je juist zien dat je god erkent. Zonder hoofdletter is dan wel godslasterlijk, maar als je er niet in gelooft dan maakt het niet uit. Zeg anders allahverdomme!
quote:Vloeken in Staphorst is nu officieel verboden en opgenomen in de Algemene Pliesie Verordening (APV). Ja, ze worden steeds radicaler daar. Wie goedverdoemme zegt, krijgt symbolisch een knuppel in zijn nek. Sterker nog, het is te hopen dat de Staphorsters de bijbel vooral symbolisch blijven zien, want als dit boekie gaan opvatten zoals de koran opgevat wordt, gaat het stil worden op straat: De bijbel is heel erg duidelijk: "Wie de naam van de HEER lastert moet ter dood gebracht worden, die moet door de voltallige gemeenschap worden gestenigd. Of het nu een vreemdeling is of een geboren Israëliet, wie mijn naam lastert moet ter dood gebracht worden." Zie trouwens ook hierr het volledige raadsvoorstel: de nieuwe regel is symbolisch, net als de bijbel...
Hup gooi nog wat olie op het vuurquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/54681#2066314
Nou ja zeg, neem ik het is een keer op voor een moslim ipv 'm te bashen is het weer niet goed. Hypocriete lamlullen.
Sterf nu en vloek tevergeefs.quote:
Leraren (in het algemeen) stemmen PvdA of nog fouter (linkser). We missen dus per definitie niets.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
Ik kon er ook nog bijzeggen dat ik groot respect voo Murat D. heb; dat eindelijk iemand in opstand kwam tegen zo'n mislukte pedofiele leraar.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Vloeken in Staphorst is nu officieel verboden en opgenomen in de Algemene Pliesie Plaatselijke Verordening (APV).
![]()
Wel eens geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Staphorst is cool.
quote:Kanttekeningen
1. Het vloekverbod heeft alleen een symbolische waarde.
In artikel 7 van de Grondwet is de vrijheid van meningsuiting opgenomen. Het
uitspreken van een vloek wordt gezien als het uiten van een gevoel en valt daarom
onder de vrijheid van meningsuiting. Iemand die vloekt kan dan ook niet worden
bekeurd door (bijzondere) opsporingsambtenaren wegens overtreding van het
vloekverbod in de Algemene Plaatselijke Verordening, omdat hij zich altijd kan
beroepen op de vrijheid van meningsuiting. Het vloekverbod heeft dan ook geen
enkele juridische waarde en moet daarom gezien worden als symboolwetgeving.
Opname van het vloekverbod in de Algemene Plaatselijke Verordening lijkt dan ook
in strijd te zijn met het streven naar deregulering.
quote:Ben je geyl of wil je een koekje?
Bukt u even?Openingszinnen als: wil jij een poging doen het wereldrecord paalzitten te verbeteren zijn passé. De bReEZaH-generatie heeft een nieuw communicatiemiddel om elkaar aan stukken te trekken: polsbandjes! Twentse jongeren, bekend van het fenomeen brommers kieken, krijgen binnenkort de primeur. Zij kunnen straks in een oogopslag zien of hun danspartner te porren is voor een potje geyle neuqseks. Even een waarschuwing vooraf. Ben jij bezet, maar loop je rond met een geel LiveStrong bandje, dan is het verstandig deze tijdens het stappen te verwijderen. Een geel polsbandje staat namelijk voor: neuq me. Wie een rood bandje om de pols heeft is in voor een flirt, terwijl blauw staat voor niet beschikbaar. Oh ja, groen om je pols betekent: heaumeau! Ja de uitgaansbranche wordt steeds innovatiever. Vragah was een disco de beste ontmoetingsplek, nu moeten zij de concurrentie aangaan met internet. Binnenkort op GeenStijl: gekleurde profielen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |