Wie mij kan vertellen waar de 2 optredens plaats vinden krijgt 2 punten!quote:Dinosaur jr, reunietour inclusief Lou Barlow? Geen idee waar, trouwens. Vind de band zelf niet zo heel erg interessant.
Paradiso is correct. Het andere optreden is de officiele kick-off van hun tour!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:06 schreef peaceman het volgende:
Als het Dinosaur Jr is met Barlow erbij, dan spleen ze in elk geval in Paradiso.., die andere misschien Tivoli?
Dan had ik het wel geweten, en was ik waarschijnlijk nog wel gegaan ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:07 schreef cafca het volgende:
Ik dacht nijmegen...doornroosje dan?
goed gevonden ranjaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef ranja het volgende:
Herman van Veen - Opzij
Miquel Brown - Too many men, too little time
Supremes - You can't hurry love
Paul Hardcastle - Don't waste my time
Bomb the bass - Don't make me wait
Stevie Nicks - I can't wait
Kylie Minogue - Give me just a little more time
Julian Lennon - Too late for goodbyes
Matt Bianco - Half a minute
Pussy galore - One hour later
Iron maiden - Wasted years
The marks - I can wait
Echobelly - Today tomorrow sometimes never
Kylie Minogue - Never too late
Carol King - It's too late
Kijk zo moeilijk was ie dus niet ranja +1quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef ranja het volgende:
Herman van Veen - Opzij
Miquel Brown - Too many men, too little time
Supremes - You can't hurry love
Paul Hardcastle - Don't waste my time
Bomb the bass - Don't make me wait
Stevie Nicks - I can't wait
Kylie Minogue - Give me just a little more time
Julian Lennon - Too late for goodbyes
Matt Bianco - Half a minute
Pussy galore - One hour later
Iron maiden - Wasted years
The marks - I can wait
Echobelly - Today tomorrow sometimes never
Kylie Minogue - Never too late
Carol King - It's too late
Die is momenteel wel heel erg van toepassing op mij..quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
By the way: Deus 16 oktober in Tivoli Daisy...., wil je vast wel weten..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook: Smokie - I'll meet you at midnight
Nee, dat is "suck" , niet "bite"quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:13 schreef lubje25 het volgende:
Chef-chocolat balls
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat is "suck" , niet "bite"(na het bijten zuigt dracula ook)
![]()
Heb je al eens een Dracula film gezien (of het boek gelezen) of ben je daar nog te jong voor?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dracula is een soort duivel
Shit...had ik er ook een nummer van Batmobile tussen kunnen zettenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dracula heeft meer met Batman dan met Satan.
Haddaway.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van wie zijn deze top40 hits/
WIL 1993-04-17
L 1993-08-07
IMY 1993-12-11
RMH 1994-04-02
FA 1995-05-06
CAF 1995-08-19
quote:
Ja, ik dacht eerst dat het de posities waren, maar What is Love is natuurlijk wel een nummer 1-hit geweest...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt! Grobbel + 1
Die getallen waren natuurlijk de entry datumpjes
'Bird' alleen al zou een weggevertje moeten zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Charlie Parker
Dat zeg ik, Songbird; Kenny G dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
'Bird' alleen al zou een weggevertje moeten zijn.
Scrutiziner +1
Yepquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Strawberry Field
Maar die heeft weer weinig met Kansas City te maken, laat staan met beebop.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Songbird; Kenny G dus
Ja was niet daarom te doen, ik had 't eigenlijk al opgegeven. Bovendien doet Cat Stevens me de das om denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gelukkig f5de ik vaak genoeg om te zien dat berkery zijn volledige lijst NET iets eerder af had dan jouw telkens bijgeëdite lijstje, Gambolputty
Berkery + 1 Daarom
Ghehequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja was niet daarom te doen, ik had 't eigenlijk al opgegeven. Bovendien doet Cat Stevens me de das om denk ik.
En Berkery is binnenkort mod, dus ik begrijp het wel hoor...![]()
-edit-quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ghehe
Banapple zou ik goed gerekend hebben, overigens.
Jesus Jones - Doubt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef Berkery het volgende:![]()
Van welke albumhoes heb ik een stukje uitgeknipt?
[afbeelding]
Banaan en appel gemixt in iets eet- of drinkbaarsquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
-edit-
Google laat erg weinig vinden over banapples...weet jij wat het is?
Ah, thx. Wist ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Banaan en appel gemixt in iets eet- of drinkbaars
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Manic Street Preachers?
quote:"50 gaat er flink van langs krijgen. Zijn ondergang wordt erger dan die van MC Hammer!"
Jarenlang? Ik dacht dat 50 cent nu net een jaartje kwam kijken ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Het is iemand die al jarenlang een openbare ruzie met 50 Cent uitvecht.
Het is maar net hoe je 'jarenlang' opvat. Get Rich or Die Tryin' komt uit 2003 en is dus ruim 2 jaar oud.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jarenlang? Ik dacht dat 50 cent nu net een jaartje kwam kijken ofzo.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef Lotte. het volgende:
Ik weet hem maar ik heb geen zin om een nieuwe vraag te verzinnen :$
Ik zeg hem alsnog: Stef Bos - Ik geloof in jou
lotte had er geen zin in, dus doe maar...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef cafca het volgende:
gaat Lotte een nieuwe vraag doen, of zal ik er een doen?
Jep, helemaal opgelost. Tja, FokForum is toch een eerste levensbehoefte hequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef peaceman het volgende:
oei dat is klote zeg! Nu weer opgelost gelukkig?
Welkom terug in elk geval![]()
Zou bukgeit dat probleem ook hebben?
Zeker niet. Engelse Band, opgericht in 1968 en ze bestaan nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Berkery het volgende:
Zijn het wel Nederlanders?
Ja, met die hints kon het niet missen, he? Berkery +1quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Berkery het volgende:
King Crimson?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef cafca het volgende:
robert palmer?
quote:[...]
The social and psychological isolation of the protagonist is apparent throughout the song: he self-defeatingly pushes others away even as he yearns for support; he indulges in aimless fantasies without finding a positive direction that really fulfills him; he wallows in self-involved depression and concludes that "[stuk tekst]." It's melodramatic, to be sure, but it also connected with countless alienated teenagers seeking expression of their anxieties, with enough extravagance to reflect the real-life intensity of those anxieties, but with just enough pure theatricality to allow distance and escape from them as well. That's probably the best explanation available for the song's enduring appeal, and it's a huge part of the reason thatcontinues to influence countless metal and alternative bands -- not filtered down through second or third generations, but directly from the original sources.
Helemaal!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Black Sabbath - Paranoid ??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Das Pop
Absynthe Minded
50 foot combo ??
hoe heb je dat in vredesnaam opgezocht?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:35 schreef Lotte. het volgende:
Geen idee, opgezocht, nog steeds geen idee!
Da's Pete Gage. 't Is een foto van Vinegar Joe, waarin Robert Palmer een van de twee vocalisten was (de ander was Elkie Brooks, later bekend van haar solohit Pearl's A Singer).quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
cafca + 1
Ik heb geen idee wie die rechterkerel is
Bedankt voor de lesquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's Pete Gage. 't Is een foto van Vinegar Joe, waarin Robert Palmer een van de twee vocalisten was (de ander was Elkie Brooks, later bekend van haar solohit Pearl's A Singer).
Ook goeienavond
50 cent danquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hoewel er 1 fout is geschreven, reken ik er toch 2 goed.
Ja, die had ik al goed gerekend. Evenals Eminem trouwens.quote:
Niet in Nederland voor zover bekend.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Neva het volgende:
huhfred durst doet toch met m&m de openingsact
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Z het volgende:
D12
Had het idee dat dat nogal voor zich sprak. Als dat niet zo is geweest spijt me dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef Neva het volgende:
ik wist niet dat je specifiek ook de artiesten bedoelde bij de het concert in nl.. je zei dat de tour nl aan deed en vroeg wie er in de tour mee deden de tour is toch veel breder als alleen nl![]()
In Mariannes geval zijn de lippen net zo belangrijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:23 schreef thaleia het volgende:
Ze heeft een beetje de ogen van Kristin Hersh, maar ik weet niet of die in NL is momenteel
Dat ben jij iig nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:30 schreef peaceman het volgende:
Portishead - Dummy
staat er opquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel weken Neva?
via googlequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:32 schreef Grobbel het volgende:
Er moet ook nog ergens een topic rondzwerven op Fok! waar een hoop van die albumhoesparodieën gepost zijn; die Tummy-hoes heb ik zelf nog ooit opgegeven.
Jammer dat de zoekfunctie naar de knoppen is.Maar wellicht kan ik 'm nog vinden, is op zich wel een aardig topic.
Prachtig album!quote:
Nog 1, voor een getal onder de 10?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prachtig album!
Ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van Tivoli. De Dijk speelt daar op 6 en 7 juli. Het was al uitverkocht, nou ja, bijna. 7 juli niet. Hoeveel kaarten waren er nog en welke ludieke actie hebben ze er aan gekoppeld?
Ja, ben wel benieuwd. Ik verzamel die dingen min of meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:32 schreef Grobbel het volgende:
Er moet ook nog ergens een topic rondzwerven op Fok! waar een hoop van die albumhoesparodieën gepost zijn; die Tummy-hoes heb ik zelf nog ooit opgegeven.
Jammer dat de zoekfunctie naar de knoppen is.Maar wellicht kan ik 'm nog vinden, is op zich wel een aardig topic.
quote:
1 is goed, de actie was anders.. maar dat is misschien wat te moeilijk, dus ik reken m wel goed, want het is ook best vreemd, lees hieronder maar:quote:
Gevonden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd. Ik verzamel die dingen min of meer
Idd een vreemde actie, want als er nog maar 1 kaart te koop is, hoe kunnen ze er dan nóg 1 weggeven? Laat de brandweer het maar niet horen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 is goed, de actie was anders.. maar dat is misschien wat te moeilijk, dus ik reken m wel goed, want het is ook best vreemd, lees hieronder maar:
KOOP DE ALLERLAATSTE KAART VOOR DE DIJK &
KRIJG 1 GRATIS KAART EXTRA!
De concerten van De Dijk op woensdag 6 en donderdag 7 juli waren weer snel uitverkocht.
Of toch niet? Op donderdag 7 juli is de teller blijven steken op 999 kaarten. Dat betekent dat er nog 1 kaart te koop is. Maar wie wil er nu alleen naar een concert? Daarom: Wie het eerste mailt naar win@tivoli.nl en de kaart bestelt krijgt er 1 kaartje (gratis)
voor het concert van 7 juli bij!
Voor iedereen die te laat mailt: niet getreurd. De Dijk treden op 5, 6 en 7 oktober weer op.
GLO +1
ziet er aandoenlijk uit Neva, daar mag best mee gepatst worden hoor!
Ha, tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gevonden.
Geparodieerde / op elkaar lijkende cd/platenhoezen
Gegoogled op de naam van het plaatje (laatste deel van de URL) en dan de bron bekijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe heb je dat in vredesnaam opgezocht?
hihiquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gegoogled op de naam van het plaatje (laatste deel van de URL) en dan de bron bekijken
Geweldig topic Grobbel. Doe weer veel nieuwe toevoegingen op!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, tof
Ga zo kijken. Eerst een vraagje verzinnen.
waarom lukt mij dit niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gegoogled op de naam van het plaatje (laatste deel van de URL) en dan de bron bekijken
Sorry... zat lekker in dat Grobbel-topic te neuzen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:59 schreef Neva het volgende:
sing me a song mister piano man.. billy joel?
bye GLOquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:16 schreef GLO het volgende:
Ga trouwens filmpje pikken nu op de Belg. Later
zo ziet die er ook uit het album the essential vandaar dat ik uhm herkende ..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry... zat lekker in dat Grobbel-topic te neuzen.
Maar goed gezien
Neva +1
ze hebben zelf 9 nummers met het woord love er inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:24 schreef Gambolputty het volgende:
Everlasting love
Love rescue me
Pride (in the name of love)
When love comes to town
Love is blindness
Do you feel loved
Tja...10?
jammer.. trustequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef peaceman het volgende:
ik kwam er tot 3 en die heeft gambolputty allemaal, weltrusten! ik ga pitten, bye
![]()
doe maar vast een nieuwe vraag, kan wel ff duren voor Neva er weer is, denk ik.. goedemorgen trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:19 schreef cafca het volgende:
Goeiemorgen
De missende song is Luminous TImes (Hold on to love). B-kant van een single, ik dacht with or without you.
Ik heb hiet trouwens nog een leuke link voor GLO, met albumcovers die op elkaar lijken:
http://rateyourmusic.com/lists/list_view?list_id=5925&show=150&start=0
quote:van
beweert dat er verborgen boodschappen op hun nieuwe plaat zullen staan. Als je hem achterstevoren speelt, zou je ze moeten kunnen horen. Blijkbaar hebben ze dat ook al gedaan op hun eerste album in het nummer
.
laat weten dat er geen satanische teksten verborgen zijn op de nieuwe plaat, maar net heel erg positieve boodschappen. Als je het zelf wil uittesten moet je nog even geduld hebben, want het album komt pas eind september uit.
Ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:15 schreef peaceman het volgende:
die andere van SOAD dan, Hypnotize?
quote:
En het is goed (ik had FF niet voor niks met hoofdletters geschreven)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:01 schreef Lotte. het volgende:
!! Franz Ferdinand
Als ie goed is mag iemand anders een vraag want ik ben de hele dag weg. Ik beloof dat ik m'n achterstand aan vragen zal inhalen
Als niemand het weet, dan weet Daisyduke het!quote:
Het viel wat tegen. Ron en z'n drie begeleiders kwamen een beetje vermoeid en inspiratieloos op me over. Daarentegen blijft de man prachtige nummers hebben en is het natuurlijk een schande dat zo'n groot liedjesschrijver in het bovenzaaltje van Paradiso staat. Hij verdient absoluut een groter podium.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb trouwens nog steeds niet van je gehoord hoe het concert van Ron Sexsmith was?
Zo verbaasde ik me er ook over dat Admiral Freebee in het bovenzaaltje speelt, maar aflsuiter is van de nieuwe revu stage op Rockin Park...(waar eerder die dag Feeder, The Departure en The Mars Volta spelen)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Het viel wat tegen. Ron en z'n drie begeleiders kwamen een beetje vermoeid en inspiratieloos op me over. Daarentegen blijft de man prachtige nummers hebben en is het natuurlijk een schande dat zo'n groot liedjesschrijver in het bovenzaaltje van Paradiso staat. Hij verdient absoluut een groter podium.
Oeps....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
krijgt Z nog een puntje Daisyduke?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef Grobbel het volgende:
Metal Molly.
En dat plaatje is afkomstig uit de CD-omslag van The Golden Country.
edit: Hmm, toch niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef Grobbel het volgende:
En dat plaatje is afkomstig uit de CD-omslag van The Golden Country.
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Buckshot LeFonque
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Mark het volgende:
Bij gebrek aan betere goks: Neptunes?
cafca+1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef cafca het volgende:
PJ Harvey - to bring you my love
deze dacht ik...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
De Lokerse Feesten dacht ik?
Jij weet ook alles he? DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
De Lokerse Feesten dacht ik?
Op een dag komen we er achter dat DaisyDuke eigenlijk een kamer vol met chimpansees en typemachines is.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op een dag komen we er achter dat DaisyDuke eigenlijk een kamer vol met chimpansees en typemachines is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op een dag komen we er achter dat DaisyDuke eigenlijk een kamer vol met chimpansees en typemachines is.
Die reken ik goed. Het is Ville Vallo van HIM, die hier een kusje van Brian Molko krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of de vocalist van HIM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |