quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef Lotte. het volgende:
Ik weet hem maar ik heb geen zin om een nieuwe vraag te verzinnen :$
Ik zeg hem alsnog: Stef Bos - Ik geloof in jou
lotte had er geen zin in, dus doe maar...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef cafca het volgende:
gaat Lotte een nieuwe vraag doen, of zal ik er een doen?
Jep, helemaal opgelost. Tja, FokForum is toch een eerste levensbehoefte hequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef peaceman het volgende:
oei dat is klote zeg! Nu weer opgelost gelukkig?
Welkom terug in elk geval![]()
Zou bukgeit dat probleem ook hebben?
Zeker niet. Engelse Band, opgericht in 1968 en ze bestaan nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Berkery het volgende:
Zijn het wel Nederlanders?
Ja, met die hints kon het niet missen, he? Berkery +1quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Berkery het volgende:
King Crimson?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef cafca het volgende:
robert palmer?
quote:[...]
The social and psychological isolation of the protagonist is apparent throughout the song: he self-defeatingly pushes others away even as he yearns for support; he indulges in aimless fantasies without finding a positive direction that really fulfills him; he wallows in self-involved depression and concludes that "[stuk tekst]." It's melodramatic, to be sure, but it also connected with countless alienated teenagers seeking expression of their anxieties, with enough extravagance to reflect the real-life intensity of those anxieties, but with just enough pure theatricality to allow distance and escape from them as well. That's probably the best explanation available for the song's enduring appeal, and it's a huge part of the reason thatcontinues to influence countless metal and alternative bands -- not filtered down through second or third generations, but directly from the original sources.
Helemaal!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Black Sabbath - Paranoid ??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Das Pop
Absynthe Minded
50 foot combo ??
hoe heb je dat in vredesnaam opgezocht?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:35 schreef Lotte. het volgende:
Geen idee, opgezocht, nog steeds geen idee!
Da's Pete Gage. 't Is een foto van Vinegar Joe, waarin Robert Palmer een van de twee vocalisten was (de ander was Elkie Brooks, later bekend van haar solohit Pearl's A Singer).quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
cafca + 1
Ik heb geen idee wie die rechterkerel is
Bedankt voor de lesquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's Pete Gage. 't Is een foto van Vinegar Joe, waarin Robert Palmer een van de twee vocalisten was (de ander was Elkie Brooks, later bekend van haar solohit Pearl's A Singer).
Ook goeienavond
50 cent danquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hoewel er 1 fout is geschreven, reken ik er toch 2 goed.
Ja, die had ik al goed gerekend. Evenals Eminem trouwens.quote:
Niet in Nederland voor zover bekend.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Neva het volgende:
huhfred durst doet toch met m&m de openingsact
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Z het volgende:
D12
Had het idee dat dat nogal voor zich sprak. Als dat niet zo is geweest spijt me dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef Neva het volgende:
ik wist niet dat je specifiek ook de artiesten bedoelde bij de het concert in nl.. je zei dat de tour nl aan deed en vroeg wie er in de tour mee deden de tour is toch veel breder als alleen nl![]()
In Mariannes geval zijn de lippen net zo belangrijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:23 schreef thaleia het volgende:
Ze heeft een beetje de ogen van Kristin Hersh, maar ik weet niet of die in NL is momenteel
Dat ben jij iig nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:30 schreef peaceman het volgende:
Portishead - Dummy
staat er opquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel weken Neva?
via googlequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:32 schreef Grobbel het volgende:
Er moet ook nog ergens een topic rondzwerven op Fok! waar een hoop van die albumhoesparodieën gepost zijn; die Tummy-hoes heb ik zelf nog ooit opgegeven.
Jammer dat de zoekfunctie naar de knoppen is.Maar wellicht kan ik 'm nog vinden, is op zich wel een aardig topic.
Prachtig album!quote:
Nog 1, voor een getal onder de 10?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prachtig album!
Ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van Tivoli. De Dijk speelt daar op 6 en 7 juli. Het was al uitverkocht, nou ja, bijna. 7 juli niet. Hoeveel kaarten waren er nog en welke ludieke actie hebben ze er aan gekoppeld?
Ja, ben wel benieuwd. Ik verzamel die dingen min of meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:32 schreef Grobbel het volgende:
Er moet ook nog ergens een topic rondzwerven op Fok! waar een hoop van die albumhoesparodieën gepost zijn; die Tummy-hoes heb ik zelf nog ooit opgegeven.
Jammer dat de zoekfunctie naar de knoppen is.Maar wellicht kan ik 'm nog vinden, is op zich wel een aardig topic.
quote:
1 is goed, de actie was anders.. maar dat is misschien wat te moeilijk, dus ik reken m wel goed, want het is ook best vreemd, lees hieronder maar:quote:
Gevonden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd. Ik verzamel die dingen min of meer
Idd een vreemde actie, want als er nog maar 1 kaart te koop is, hoe kunnen ze er dan nóg 1 weggeven? Laat de brandweer het maar niet horen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 is goed, de actie was anders.. maar dat is misschien wat te moeilijk, dus ik reken m wel goed, want het is ook best vreemd, lees hieronder maar:
KOOP DE ALLERLAATSTE KAART VOOR DE DIJK &
KRIJG 1 GRATIS KAART EXTRA!
De concerten van De Dijk op woensdag 6 en donderdag 7 juli waren weer snel uitverkocht.
Of toch niet? Op donderdag 7 juli is de teller blijven steken op 999 kaarten. Dat betekent dat er nog 1 kaart te koop is. Maar wie wil er nu alleen naar een concert? Daarom: Wie het eerste mailt naar win@tivoli.nl en de kaart bestelt krijgt er 1 kaartje (gratis)
voor het concert van 7 juli bij!
Voor iedereen die te laat mailt: niet getreurd. De Dijk treden op 5, 6 en 7 oktober weer op.
GLO +1
ziet er aandoenlijk uit Neva, daar mag best mee gepatst worden hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |