Ha, tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gevonden.
Geparodieerde / op elkaar lijkende cd/platenhoezen
Gegoogled op de naam van het plaatje (laatste deel van de URL) en dan de bron bekijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe heb je dat in vredesnaam opgezocht?
hihiquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gegoogled op de naam van het plaatje (laatste deel van de URL) en dan de bron bekijken
Geweldig topic Grobbel. Doe weer veel nieuwe toevoegingen op!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, tof
Ga zo kijken. Eerst een vraagje verzinnen.
waarom lukt mij dit niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gegoogled op de naam van het plaatje (laatste deel van de URL) en dan de bron bekijken
Sorry... zat lekker in dat Grobbel-topic te neuzen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:59 schreef Neva het volgende:
sing me a song mister piano man.. billy joel?
bye GLOquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:16 schreef GLO het volgende:
Ga trouwens filmpje pikken nu op de Belg. Later
zo ziet die er ook uit het album the essential vandaar dat ik uhm herkende ..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry... zat lekker in dat Grobbel-topic te neuzen.
Maar goed gezien
Neva +1
ze hebben zelf 9 nummers met het woord love er inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:24 schreef Gambolputty het volgende:
Everlasting love
Love rescue me
Pride (in the name of love)
When love comes to town
Love is blindness
Do you feel loved
Tja...10?
jammer.. trustequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef peaceman het volgende:
ik kwam er tot 3 en die heeft gambolputty allemaal, weltrusten! ik ga pitten, bye
![]()
doe maar vast een nieuwe vraag, kan wel ff duren voor Neva er weer is, denk ik.. goedemorgen trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:19 schreef cafca het volgende:
Goeiemorgen
De missende song is Luminous TImes (Hold on to love). B-kant van een single, ik dacht with or without you.
Ik heb hiet trouwens nog een leuke link voor GLO, met albumcovers die op elkaar lijken:
http://rateyourmusic.com/lists/list_view?list_id=5925&show=150&start=0
quote:van
beweert dat er verborgen boodschappen op hun nieuwe plaat zullen staan. Als je hem achterstevoren speelt, zou je ze moeten kunnen horen. Blijkbaar hebben ze dat ook al gedaan op hun eerste album in het nummer
.
laat weten dat er geen satanische teksten verborgen zijn op de nieuwe plaat, maar net heel erg positieve boodschappen. Als je het zelf wil uittesten moet je nog even geduld hebben, want het album komt pas eind september uit.
Ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:15 schreef peaceman het volgende:
die andere van SOAD dan, Hypnotize?
quote:
En het is goed (ik had FF niet voor niks met hoofdletters geschreven)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:01 schreef Lotte. het volgende:
!! Franz Ferdinand
Als ie goed is mag iemand anders een vraag want ik ben de hele dag weg. Ik beloof dat ik m'n achterstand aan vragen zal inhalen
Als niemand het weet, dan weet Daisyduke het!quote:
Het viel wat tegen. Ron en z'n drie begeleiders kwamen een beetje vermoeid en inspiratieloos op me over. Daarentegen blijft de man prachtige nummers hebben en is het natuurlijk een schande dat zo'n groot liedjesschrijver in het bovenzaaltje van Paradiso staat. Hij verdient absoluut een groter podium.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb trouwens nog steeds niet van je gehoord hoe het concert van Ron Sexsmith was?
Zo verbaasde ik me er ook over dat Admiral Freebee in het bovenzaaltje speelt, maar aflsuiter is van de nieuwe revu stage op Rockin Park...(waar eerder die dag Feeder, The Departure en The Mars Volta spelen)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Het viel wat tegen. Ron en z'n drie begeleiders kwamen een beetje vermoeid en inspiratieloos op me over. Daarentegen blijft de man prachtige nummers hebben en is het natuurlijk een schande dat zo'n groot liedjesschrijver in het bovenzaaltje van Paradiso staat. Hij verdient absoluut een groter podium.
Oeps....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
krijgt Z nog een puntje Daisyduke?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef Grobbel het volgende:
Metal Molly.
En dat plaatje is afkomstig uit de CD-omslag van The Golden Country.
edit: Hmm, toch niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef Grobbel het volgende:
En dat plaatje is afkomstig uit de CD-omslag van The Golden Country.
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Buckshot LeFonque
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Mark het volgende:
Bij gebrek aan betere goks: Neptunes?
cafca+1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef cafca het volgende:
PJ Harvey - to bring you my love
deze dacht ik...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
De Lokerse Feesten dacht ik?
Jij weet ook alles he? DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
De Lokerse Feesten dacht ik?
Op een dag komen we er achter dat DaisyDuke eigenlijk een kamer vol met chimpansees en typemachines is.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op een dag komen we er achter dat DaisyDuke eigenlijk een kamer vol met chimpansees en typemachines is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op een dag komen we er achter dat DaisyDuke eigenlijk een kamer vol met chimpansees en typemachines is.
Die reken ik goed. Het is Ville Vallo van HIM, die hier een kusje van Brian Molko krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of de vocalist van HIM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |