Klopt. En tot die tijd geen optredens.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef bigshadow het volgende:
De plaat is verschoven naar september??
quote:Friday April 1st, 2005
The album is almost finished. Title to be confirmed.
It will feature 12 new songs, of which, at this stage, 9 are finished:
'Pocket Revolution', 'The Real Sugar', 'Firewinds', 'Sun Ra', '7 days, 7weeks' and 'Smoker's Reflect' to name just a few of them.
We are super-proud of the result so far and can't wait to present it to you and play the songs live. We expect to finish work end of May.
We are also happy to announce that dEUS signed a record-deal with V2, who will release the album worldwide in September.
From there on, it's touring like there's no tomorrow: Europe, States, Australia...
The wait has been long enough, we're all eager to play.
Have a great summer.
See you soon.
Tom Barman
Jammer, dEUS is altijd leuk om te zienquote:Op maandag 23 mei 2005 17:44 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Klopt. En tot die tijd geen optredens.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik mis er nog 1: in a bar under the sea, dan heb ik alles
Dat ga ik ook maar doen jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:12 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kopen dat ding! Je krijgt er geen spijt van.
Wel aardig op zich, maar het kwartje der briljantheid is nooit echt gevallen. Of wellicht komt dat mede door het feit dat ik ze pas vele jaren na de laatste plaat heb leren kennen, en toen was ik zelf de hele Belgische magie alweer een beetje kwijt.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Evil Superstars ook niet Grobbel?
Als je die inderdaad bezig ziet met Vive la Fete, oef.quote:(poseur & flutbassist Danny)
Wat mij betreft zijn dat W.C.S. en toch ook wel The Ideal Crash.quote:
Ik had deze reactie wel verwacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn dat W.C.S. en toch ook wel The Ideal Crash.
quote:
Het schijnt wel mee te vallen. Ik heb dEUS al eens zien optreden in de bezetting met Mauro en hij kan zichzelf best wel in "dienst stellen van". Dat is iets wat ook wel noodzakelijk is als je wilt samenwerken met Tom Barman, heb ik begrepen (zie SKC en Danny). Toch zal hij zeker zijn stempel op de nieuwe plaat drukken, ik verwacht dat er een wederzijds respect zal zijn tussen hem en Barman.quote:[b]Op maandag 23 mei 2005 21:59 Mauro lijkt me echter niet het type voor de achtergrond en zal ongetwijfeld zijn stempel drukken op het nieuwe geluid.
Aha kijk eens aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef DaisyDuke het volgende:
16/okt Holland, Utrecht, Tivoli
17/okt Holland, Groningen, Oosterpoort
18/okt Holland, Amsterdam, Paradiso
19/okt Holland, Eindhoven, Effenaar
21/okt Holland, Rotterdam, Nighttown
Mijn vijfde lustrum vier ik dan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef DaisyDuke het volgende:
12 september is trouwens de officiele release-datum van het nieuwe album!
Ik heb ze weliswaar vorig jaar nog gezien in de Mezz, maar een extra dEUS concert kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet met de nieuwe CD in het vooruitzicht. Even beraadslagen met wat vrienden naar welk concert we het beste kunnen gaan, alleen (woon in Nijmegen tegenwoordig).quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef DaisyDuke het volgende:
16/okt Holland, Utrecht, Tivoli
17/okt Holland, Groningen, Oosterpoort
18/okt Holland, Amsterdam, Paradiso
19/okt Holland, Eindhoven, Effenaar
21/okt Holland, Rotterdam, Nighttown
Ik heb ze in het najaar gezien (november of zo), dus het viel best mee met de temperatuur. De akoestiek was overigens echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
In Mezz was het bloedheet toch?
Klopt, dat waren de 2 optredens met Mauro. Misschien wel de beste optredens die ik van dEUS heb gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb ze in het najaar gezien (november of zo), dus het viel best mee met de temperatuur. De akoestiek was overigens echt geweldig.
Je bedoelt de huidige officiele release-datum.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef DaisyDuke het volgende:
12 september is trouwens de officiele release-datum van het nieuwe album!
Dinsdag de 7e zelfs al (ik zeg het maar even om te voorkomen dat iemand te laat is)quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
16 oktober in Tivoli... voorverkoop op 9 juni
Damn.. je verkloot mijn misselijke actiequote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dinsdag de 7e zelfs al (ik zeg het maar even om te voorkomen dat iemand te laat is)
Ik wil wel graag, maar mijn god zeg....20 euroPlus treinkaartje. Ik weet het nog niet!
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Dan heb je mazzel, die concerten waren immers in een mum van tijd uitverkocht.
Die 1e ken ik wel en vind ik best aardig (maar niet beter dan sister drew), die andere ken ik (denk ik) niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef placebeau het volgende:
Sister dew is belange niet het beste nummer.
"little arithmetics" en "fell off the floor, man" na elkaar beluisteren, en je bent verkocht.
nee, heb ze toen op werschter gezien (fell of the floor, man zat ook in die set trouwens)quote:Op maandag 6 juni 2005 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die 1e ken ik wel en vind ik best aardig (maar niet beter dan sister drew), die andere ken ik (denk ik) niet.
Was jij ook op LL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |