'Bird' alleen al zou een weggevertje moeten zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Charlie Parker
Dat zeg ik, Songbird; Kenny G dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
'Bird' alleen al zou een weggevertje moeten zijn.
Scrutiziner +1
Yepquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Strawberry Field
Maar die heeft weer weinig met Kansas City te maken, laat staan met beebop.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Songbird; Kenny G dus
Ja was niet daarom te doen, ik had 't eigenlijk al opgegeven. Bovendien doet Cat Stevens me de das om denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gelukkig f5de ik vaak genoeg om te zien dat berkery zijn volledige lijst NET iets eerder af had dan jouw telkens bijgeëdite lijstje, Gambolputty
Berkery + 1 Daarom
Ghehequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja was niet daarom te doen, ik had 't eigenlijk al opgegeven. Bovendien doet Cat Stevens me de das om denk ik.
En Berkery is binnenkort mod, dus ik begrijp het wel hoor...![]()
-edit-quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ghehe
Banapple zou ik goed gerekend hebben, overigens.
Jesus Jones - Doubt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef Berkery het volgende:![]()
Van welke albumhoes heb ik een stukje uitgeknipt?
[afbeelding]
Banaan en appel gemixt in iets eet- of drinkbaarsquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
-edit-
Google laat erg weinig vinden over banapples...weet jij wat het is?
Ah, thx. Wist ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Banaan en appel gemixt in iets eet- of drinkbaars
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Manic Street Preachers?
quote:"50 gaat er flink van langs krijgen. Zijn ondergang wordt erger dan die van MC Hammer!"
Jarenlang? Ik dacht dat 50 cent nu net een jaartje kwam kijken ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Het is iemand die al jarenlang een openbare ruzie met 50 Cent uitvecht.
Het is maar net hoe je 'jarenlang' opvat. Get Rich or Die Tryin' komt uit 2003 en is dus ruim 2 jaar oud.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jarenlang? Ik dacht dat 50 cent nu net een jaartje kwam kijken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |