Geeft niks, jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zou ik echt slecht trekken. Ik ga 's avonds om half 11/ 11 uur slapen en sta om half 8 op en ben dan nog bekaf
Mja ik zit in de laatste loodjes heh.. tijd gaat zo slooooooooooooooooooooooooooomquote:Die periode heb ik ook gehad. Moet er iedere dag om half 7 uit. Gaat nu goed, maar toen ik net een maand bezig was ging ik er kapot aan. Echt schraal was dat.
nee totaal niet... als ik een rimte heb kan ik er goed tegen....quote:
Heb ik gedaan, en ik zie al hoe het komt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ Jitzzze
En als je de wordpagina's nou eens op landscape pleurt ??? past het er dan nog niet op ?
En ik maar denken dat je tegen msn wasquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Megter het volgende:
he jitz, je mag me ook wel op msn adden hoor
zozo, msn nog wel.. jullie relatie gaat dieper nu?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Megter het volgende:
he jitz, je mag me ook wel op msn adden hoor
Ken iemand die heeft er ook zo 1, leuke velgjes eronder. Best te doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:40 schreef Fisher het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)autos/seat/32996.htm
Fisher wilt auto
Seat... auto emotionquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:40 schreef Fisher het volgende:
Fisher wilt auto
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
zozo, msn nog wel.. jullie relatie gaat dieper nu?
Helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee totaal niet... als ik een rimte heb kan ik er goed tegen....
slapen ken ik doen als ik gepensioneerd ben.....
quote:
daaaag wat een schrale aap 1850,00quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:40 schreef Fisher het volgende:
Fisher wilt auto
Ik heb gewoon veel vrouwen in m'n lijstquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je tegen msn was![]()
Mja, moet alleen m'n scooter nog zien te verkopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ken iemand die heeft er ook zo 1, leuke velgjes eronder. Best te doen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel vrouwen in m'n lijst![]()
En wie weet wat er volgt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
zozo, msn nog wel.. jullie relatie gaat dieper nu?
als je dat je hele leven blijft zeggen vraag ik me serieus af of je het redt zonder overspannen ofzo te worden. Er is bewezen dat een mens meer slaap nodig heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee totaal niet... als ik een rimte heb kan ik er goed tegen....
slapen ken ik doen als ik gepensioneerd ben.....
Voor een auto van 11 jaar opzich redelijke prijs hoorquote:
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-veel-vrouwen-in-mijn-msn-lijst-heb postquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
prima, ik heb echt een superrelaxedte (quote:
weet jij iemand die m'n scooter wilt kopen dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
baby don't hurt me
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 keer per maand op zaterdag of zondag uitslaap tot 15:00 uurquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je dat je hele leven blijft zeggen vraag ik me serieus af of je het redt zonder overspannen ofzo te worden. Er is bewezen dat een mens meer slaap nodig heeft.
206quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef leolinedance het volgende:
Koop een Peugeot 306![]()
Je voelt je lekkerder in een Peugeot
![]()
Ik zag vandaag een peugeot 306 rijden met een ingeslagen rechter zijruitquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef leolinedance het volgende:
Koop een Peugeot 306![]()
Je voelt je lekkerder in een Peugeot
![]()
nou die van mij is 3 jaar ouder en heeeeel wat goedkoper toen ik hem kochtquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor een auto van 11 jaar opzich redelijke prijs hoor
Damn, jij hebt echt een goede instelling!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 keer per maand op zaterdag of zondag uitslaap tot 15:00 uur
Mja vind slape zo zonde... doe liever leuke dingen
wat voor 1 is hetquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet jij iemand die m'n scooter wilt kopen dan?
waarom stond daar net baby don't worry
Ik vind dat een beetje zonde van het weekendquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben pas een auto van 11 jaar gekocht voor 2500,-quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nou die van mij is 3 jaar ouder en heeeeel wat goedkoper toen ik hem kocht
Had je nog hulp nodig of wat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-veel-vrouwen-in-mijn-msn-lijst-heb post
slapen is leuk!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wa heb je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet jij iemand die m'n scooter wilt kopen dan?
waarom stond daar net baby don't worry
slaap inhalen haalt niets uit. dat is alleen maar slechter voor je, omdat je dan uit je ritme wordt gehaald. Ik weet ook wel leukere dingen te doen dan slapen, maar je moet wel op je gezondheid letten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wat naiefquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben pas een auto van 11 jaar gekocht voor 2500,-
Aprilia Ditech van september 2002 rijd als een zonnetjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat voor 1 is heten wat zit er allemaal in
pfff, ik heb een auto van 13 jaar oud voor 4000.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben pas een auto van 11 jaar gekocht voor 2500,-
Toen had je wel je laskap op hoop ik?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
pfff, ik heb een auto van 13 jaar oud voor 4000.
Wel een goed uitziende en motorische goede.
Ditechquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
Aprilia Ditech van september 2002 rijd als een zonnetjevoor de rest niets bijzonders... gewoon orgineel...
MJa is toch.... en slapen... mja ik hang soms wel in de bus van wtf ogen blijf ope...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt een goede instelling!![]()
Nou kijk daarom is die seat voor 1800,- best een redelijke prijs voor 11 jaar oud en 140.000 kmquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
pfff, ik heb een auto van 13 jaar oud voor 4000.
Wel een goed uitziende en motorische goede.
Hee! Bedankt voor je smsje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef tijgerwillie het volgende:
Megter, gefeliciteerd met je zusjes
Laatste dagje he
Mja, dat hoor ik vaker... maar ik heb nooit problemen met de mijne gehad (alleen met justitie).....quote:
cabrio eej.... met 80.000 dus zo gek duur was ie niet imoquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou kijk daarom is die seat voor 1800,- best een redelijke prijs voor 11 jaar oud en 140.000 km![]()
Dat is iig niet die van mij. Mijn band was wel slapquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een peugeot 306 rijden met een ingeslagen rechter zijruit
Ga met je onzichtbare vrienden spelenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Woldo het volgende:
Blegh.. Niks te doen, stage verslag af, cijfers al gehad, eind gesprek volgende week, ben alleen, niks te doen.. of had ik dat al gezegt
je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
MJa is toch.... en slapen... mja ik hang soms wel in de bus van wtf ogen blijf ope...
maar de truuk is dan om op je werk een lekkere bak koffie te pakke
hij reed 70quote:
ja maar ik merk er niks van.... wat zouden dan symptonen zijn dat het niet goed gaat....quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
slaap inhalen haalt niets uit. dat is alleen maar slechter voor je, omdat je dan uit je ritme wordt gehaald. Ik weet ook wel leukere dingen te doen dan slapen, maar je moet wel op je gezondheid letten.
Mensen kijken mij in de trein ook soms wel eens raar aan. Als m'n ogen weer eens half dicht hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
MJa is toch.... en slapen... mja ik hang soms wel in de bus van wtf ogen blijf ope...
maar de truuk is dan om op je werk een lekkere bak koffie te pakke
Nee inderdaad doe je ook goed danquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
cabrio eej.... met 80.000 dus zo gek duur was ie niet imo
Heb ik niet, maar ik kan die van jou vast wel lenen ofniet? Jij hebt er toch genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga met je onzichtbare vrienden spelen![]()
op een orginele scooterquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, dat hoor ik vaker... maar ik heb nooit problemen met de mijne gehad (alleen met justitie).....
Ik doe niet aan onzichtbare vriendenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik kan die van jou vast wel lenen ofniet? Jij hebt er toch genoeg.![]()
Wat hebbie gekregen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Woldo het volgende:
Blegh.. Niks te doen, stage verslag af, cijfers al gehad, eind gesprek volgende week, ben alleen, niks te doen.. of had ik dat al gezegt
klinkt positiefquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef tijgerwillie het volgende:
heey ik heb net mijn eindbeoordeling gehad![]()
en? stomme vraag, het was toch goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef tijgerwillie het volgende:
heey ik heb net mijn eindbeoordeling gehad![]()
Doe jij dan ook wel eens heel hard nep snurkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mensen kijken mij in de trein ook soms wel eens raar aan. Als m'n ogen weer eens half dicht hangen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik kan die van jou vast wel lenen ofniet? Jij hebt er toch genoeg.![]()
Het gaat em niet om de snelheid, hij bedoeld de scooter zelf. En ik ook. Software in een ditech wil nog wel eens kutten.quote:
Hehe stage verslag nog niet af... geen zin... verveel me dood... ben alleen... niks te doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Woldo het volgende:
Hey pik! Hoe gaattie?!quote:
Balliquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had jij nou zaterdag feestje (de 11e)
jep, hoogste beoordeling op alle punten haha jippie (hij moest eens weeeeeten)quote:
Ik zal het vanmiddag ff doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe jij dan ook wel eens heel hard nep snurkenik wel .,.... die reacties dan
![]()
tis lichamelijk niet goed. er zijn geen lichamelijke ziekte symptonen omdat je dit ritme jezelf hebt aangeleerd. Maar je lichaam heeft 8 uur slaap (en niet 8 uur rust) nodig om alles weer op orde te brengen. Maar je huidt wordt doffer, je haar slapper, vertraagde stofwisseling etc.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja maar ik merk er niks van.... wat zouden dan symptonen zijn dat het niet goed gaat....
zit gewoon super in me vel
@ fish... Dude das geen scooterGIllera runner sp uit 98 das pas een beest
Fucking hell, lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hey pik! Hoe gaattie?!
2 x een 8.5 en 2 x een 9.0
hahahha, netjes!!! profiquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, hoogste beoordeling op alle punten haha jippie (hij moest eens weeeeeten)![]()
Indd stukken beter dan die teksten van die pauper figuren hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk eens een grappig opmerking
jij hebt een fietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
vrouwen en auto's![]()
Misschien is het ook beetje van toepassing wat voor auto het is![]()
ooh dus we moeten daar naar toequote:
na vandaag nog 5 weken, 20 werkdagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef somegirl het volgende:
volgensmij loopt iedereen z'n stage zo'n beetje op het einde of niet?
Ik moet je toch niet weer dissen he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Indd stukken beter dan die teksten van die pauper figuren hier
ik ben niet welkomquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh dus we moeten daar naar toe
komt u ook???
wie nog meer
Attelenooiequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Indd stukken beter dan die teksten van die pauper figuren hier
En hier is balli met een opmerking...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis lichamelijk niet goed. er zijn geen lichamelijke ziekte symptonen omdat je dit ritme jezelf hebt aangeleerd. Maar je lichaam heeft 8 uur slaap (en niet 8 uur rust) nodig om alles weer op orde te brengen. Maar je huidt wordt doffer, je haar slapper, vertraagde stofwisseling etc.
In juni of begin juli is het bij mij, dan zijn m'n ouders weekendje wegquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh dus we moeten daar naar toe
komt u ook???
wie nog meer
4 weken 20dagen hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
na vandaag nog 5 weken, 20 werkdagen
waarom nietquote:
Selectief reageren heet datquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Oh nu reageer je wel in ene op mn posts![]()
jitz roept steeds dat hij me weg wilt hebben hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom niet
ps heb vanmiddag lekker middagje vrij genomen
Die hoeveelheid ligt algemeen gemiddeld op 8 ja maar het is ook persoonlijk ... idd 5 uur is eigenlijk wel te weinig...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis lichamelijk niet goed. er zijn geen lichamelijke ziekte symptonen omdat je dit ritme jezelf hebt aangeleerd. Maar je lichaam heeft 8 uur slaap (en niet 8 uur rust) nodig om alles weer op orde te brengen. Maar je huidt wordt doffer, je haar slapper, vertraagde stofwisseling etc.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
In juni of begin juli is het bij mij, dan zijn m'n ouders weekendje weg![]()
En in september ook bij mij, dan zijn ze 2 weken weg.
Ik weet niet wie er allemaal naar Balli komen, was gisteren iets over blowen enzo![]()
fijn! ik had gisterochtend lekker vrij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom niet
ps heb vanmiddag lekker middagje vrij genomen
Mja dus waarom uitstellenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En hier is balli met een opmerking...
Dood ga je toch.
Waarom eten koeien geen augurken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef somegirl het volgende:
Heeft iemand nog een leuke mop?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef somegirl het volgende:
volgensmij loopt iedereen z'n stage zo'n beetje op het einde of niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Waarom eten koeien geen augurken?
Omdat hun hoofd niet in het potje past!![]()
Super mooi man![]()
![]()
Super geestig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Super mooi man![]()
![]()
20 keer nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
had ik al verteld dat ik vandaag tussen 16.30 en 16.45 al wegga om een nieuwe fiets te kopen?
ja maar dat is jitzzzquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz roept steeds dat hij me weg wilt hebben hier
Das er een van de buiten categoriequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Super mooi man![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
had ik al verteld dat ik vandaag tussen 16.30 en 16.45 al wegga om een nieuwe fiets te kopen?
jepsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Super mooi man![]()
![]()
jup en dat je dat uur ook nog moet inhalen weer wat je minder lief vondquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is 11 uur man, het is alweer bijna avond!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef LaFoxXx het volgende:
goedemorgen
pas geleden is er onderzoek geweest dat het minimum toch echt wel 8 uur isquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die hoeveelheid ligt algemeen gemiddeld op 8 ja maar het is ook persoonlijk ... idd 5 uur is eigenlijk wel te weinig...
Me huid glimt (zwitsal voor in de douche is geweldig)
Me haar is gewoon goed (en anders tief ik er nog een hand gell in)
vertraagde stoffwisseling ( heb altijd al een slechte stoffwisseling gehad.... maar kan er nie echt meer zitten)
Kortom draak zit toppie in ze vel
Ja, ik ben een grote jongen. Jij niet, gezien je (foutieve) nick en avatarquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ohoho mag jij dat wel van mama... grote jongen!
nou heb ik het weer gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz roept steeds dat hij me weg wilt hebben hier
ik ben hier 't liefst eigenlijk zo snel mogelijk weg... mja, moet toch wat doen op m'n stage hèquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja maar dat is jitzzz
van mij mag je blijven hoor![]()
![]()
Super mooi manquote:Bellen met Reneetje Froger. Bolle Jan was voor de gelegenheid omgebouwd tot stemlokaal. Hij had er computers staan met twee knoppen erop. Eén met 'ja' en één met 'renee'. En dat alles voor het, let op, Frogerendum. 3FM DJ Dolf Janssens schijnt overigens nog steeds een nep-Rene in zijn radioprogramma te hebben. Dat pikte Reneetje niet langer. Hij nam tijdens het gesprek edan ook eventjes contact op met een hakkelende Dolf. (10min).
LOL ben groter dan jijquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, ik ben een grote jongen. Jij niet, gezien je (foutieve) nick en avatar![]()
Dan ben ik ook weg hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, als er binnen geblowed wordt hoef ik er niet bij te zijn
de dag is voor mij net begonnen.. dus avond lijkt nog ver weg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
het is 11 uur man, het is alweer bijna avond!
ach man zeur niet zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je, en vind tijgerwillie me ineens niet meer zo aardig![]()
Heeft ie wel een beetje gelijk in Stefanquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, ik ben een grote jongen. Jij niet, gezien je (foutieve) nick en avatar![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
het is 11 uur man, het is alweer bijna avond!
jammerquote:
En vice versa.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
jammer
had ik jou al verteld dat je best mag verdwalen op de weg naar dit topic?
mtpquote:
Hoho ik word zondag al 19!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:59 schreef Woldo het volgende:
[..]
Heeft ie wel een beetje gelijk in Stefan![]()
leuk! Vriedinnetje van me had laatst ook een onwijs stoere fiest gekocht, weet niet meer zo goed wat voor merk, maar een hele aparte! Echt leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mountaibike of crosshybrideom lekker lange stukken te kunnen fietsen
![]()
Ik heb me een eikel, niet normaal meer man!quote:
wees er trots op, hoe zat het ookal weer met je geestelijke leeftijd?quote:
, ertussenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
wees er trots op, hoe zat het ookal weer met je geestelijke leeftijd?
ouwe lulquote:
ergens in je autotext aangegeven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
Belachelijk, waarom staat er bovenaan elke pagina 'Bijlage A' en kan ik dat niet wissen? Ook niet bij 'Kop- en voetteksten'.
tja, dat is je straf omdat je niet gewerkt hebt op je stagequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
Belachelijk, waarom staat er bovenaan elke pagina 'Bijlage A' en kan ik dat niet wissen? Ook niet bij 'Kop- en voetteksten'.
in Utrecht ook. Daarom hou ik ook mijn oude fiets voor in de binnenstad. Deze fiets ga ik echt gebruiken om tochten te maken. en ik ga er pas vanaf als ik weer thuis ben, zodat niemand hem kan jattenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef somegirl het volgende:
[..]
leuk! Vriedinnetje van me had laatst ook een onwijs stoere fiest gekocht, weet niet meer zo goed wat voor merk, maar een hele aparte! Echt leuk.
Zulk soort fiesen is alleen niks voor in Groningen! Is binnen een dag weg denk ik.
Google er maar eens naquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pas geleden is er onderzoek geweest dat het minimum toch echt wel 8 uur is
ach zolang je wel goed naar je lichaam luistert.
godsamme, houden ze nou nooit op met die blaasdingen
Kan je wissen en wijzigenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
geen idee wat het in het nederlands is, heb alleen maar engelse word....quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, dat is je straf omdat je niet gewerkt hebt op je stage
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef LaFoxXx het volgende:
@ balli, de stalker laat me met rust, zijn lach werd vanmorgen afgeketst door mijn vurige blik!![]()
Ik heb het al gevonden, maar het staat er niet bijquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen idee wat het in het nederlands is, heb alleen maar engelse word....
Dat ie dat er automatisch neer zet zeg maar
ze zijn hier aan het maaien en dan alle rotzooi aan het wegblazen, waarna zo'n veegkar komt om het op te vegen. Ze zijn nu, na ruim een uur, eindelijk weg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Google er maar eens na
Je minimum slaaptijd hangt af van de hoeveelheid mentale en fysieke kracht die jij dagelijks verbruikt...
Ook is het per persoon anders wat het bio ritme is en aangezien je gewoon je slaapcyclusen moet voltooien om goed uitgerust te zijn hangt het van je slaapcyclus af....
bij baby's is dit ongeveer 90 minuten per slaapcyclus... bij een volwassen tussen de 50 en de 90 minuten... dit is is ook per persoon anders dus..
het belangrijkste is dat je een slaapcyclus doorloopt... en daarna wakker wordt .... vooral als je midden in een slaapcyclus wakker wordt dan voel je jezelf echt brak...
Mja als ik echt me klote ga voelen dan ga ik er wat wel mee doen
ennuh welke blaasdingen :S
Bij mij zou die alleen wel buiten moeten blijven staan, heb geen hok o.i.d.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in Utrecht ook. Daarom hou ik ook mijn oude fiets voor in de binnenstad. Deze fiets ga ik echt gebruiken om tochten te maken. en ik ga er pas vanaf als ik weer thuis ben, zodat niemand hem kan jatten
minder...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, maar het staat er niet bij
Nou ja, niet dus. Ik kan het alleen selecteren, en dan komt word met allemaal vaag gebratel over tabellenquote:
had ik eergister.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff jullie gaan hard zeg.... ik ben ff wat aan het uitzoeken voor het uitdraaien van rapportages en meteen 2 pagina's verder
You of all people...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff jullie gaan hard zeg.... ik ben ff wat aan het uitzoeken voor het uitdraaien van rapportages en meteen 2 pagina's verder
kan je de printer niet vinden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
sorry, dan weet ik het ook niet zo uit 't hoofdquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, niet dus. Ik kan het alleen selecteren, en dan komt word met allemaal vaag gebratel over tabellen
Dat is idd een pokke herrie... te lui om te vegen .....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze zijn hier aan het maaien en dan alle rotzooi aan het wegblazen, waarna zo'n veegkar komt om het op te vegen. Ze zijn nu, na ruim een uur, eindelijk weg.
Die is best noodzakelijk bij het maken van rapportages inderdaadquote:
haha, ja... very likely to happen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb geen idee, nog maar even kloten. Misschien dat het ineens weggaat![]()
dr is er weer éénquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat is idd een pokke herrie... te lui om te vegen .....![]()
is ze dood?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:07 schreef Ballicious het volgende:
Die schrale ijsmeis
wat nu weer?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:07 schreef Ballicious het volgende:
Die schrale ijsmeis
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:
was je erbij dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ook het vrouwelijke geslacht heeft het uitgevonden heb ik vernomen![]()
ja sorry, maar ik heb geen tijd vannachtquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
i wanna make love with you, all night, all night long
altijd, hobby hequote:
Masturberen Tijdens Poepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
waar staat mtp-en eigenlijk voor?
sorry newbie vraag i know.... maar weet het echt niet!
piet frietquote:
teruglezenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
Dan weet de ubernoob jim jim het ook gelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
Aha, ik heb het gevonden.
In het template dat ik gebruik, zit een kop- en voettekst. Maar wordt heeft er zelf ook eentje. En die waren over elkaar heen geplaatst. Beetje vaag verhaal, maar het is nu weg.
mastruberen tijdens poepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
Die wist het allang; hij is de uitvinderquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan weet de ubernoob jim jim het ook gelijk.
niet waar!!! echt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
teruglezen
mastruberen tijdens poepen
Computer nerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
gelukkig maar!!!! ik begrijp nog wat je bedoelt ook trouwens![]()
tjah en als je nou eens van je hobby je beroep kan makenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kwam er net op het toilet achter dat ik mn onderbroek binnenstebuiten aanhad. het was vroeg vanochtend
Ik spuug hem in ze nek....quote:
Beren schijten toch netjes op de WCquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kwam er net op het toilet achter dat ik mn onderbroek binnenstebuiten aanhad. het was vroeg vanochtend
ja, heb ik ook een tijdje gedacht. Totdat ik met echte computernerds ging praten!!!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, heb ik ook een tijdje gedacht. Totdat ik met echte computernerds ging praten!!!![]()
wat een rampquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ze stond met de bips naar de webcam, het einde heb ik dus nooit gezien![]()
waarom?quote:
schijt het bos in de beer?quote:
Vraag anders ff aan fisher of hij het MSN adres van die tweaker aan je kan gevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, heb ik ook een tijdje gedacht. Totdat ik met echte computernerds ging praten!!!![]()
Mij ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop van die 3 witte koelkasten![]()
Omdat masturberen tijdens het plassen zo vies isquote:
Welke mop?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop van die 3 witte koelkasten![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag anders ff aan fisher of hij het MSN adres van die tweaker aan je kan geven![]()
Gewoon een nieuwe pakkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat masturberen tijdens het plassen zo vies is![]()
wrom.. die doen niks verkeerdsquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb trouwens net een spin vermoord
Staan 3 witte koelkaste naast elkaar, wat is de kleur van de linker koelkast?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat masturberen tijdens het plassen zo vies is![]()
WFCquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb trouwens net een spin vermoord
witquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Staan 3 witte koelkasten naast elkaar, wat is de kleur van de linker?
ff meteen antwoorden bitte op de vragen
die weet ik gelukkig zelf nieteensquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag anders ff aan fisher of hij het MSN adres van die tweaker aan je kan geven![]()
wit?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Staan 3 witte koelkasten naast elkaar, wat is de kleur van de linker?
ff meteen antwoorden bitte op de vragen
Paarsquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
wat is de kleur van de middelste?
Witquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
wit?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
Witquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
wat is de kleur van de rechtse?
wit?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
laat ik gezellig wit meeroepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
Waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
wat drinkt een koe?
tsja, naja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
der kunnen ook meerdere koelkasten staani.p.v. die 3 alleen
BIER!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
wat drinkt een koe?
waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
wat drinkt een koe?
waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
wat drinkt een koe?
we moesten natuurlijk melk zeggenquote:
Die mop werkt alleen bij kindjes beneden de 10 jaarquote:
nou jaaa zeg...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef Megter het volgende:
wat drinkt een koe?
je moet m ook niet zo doen, dan heb je teveel bedenktijd.quote:
Probeer 'm maar 's, weet zeker dat er ook volwassenen intrappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |