quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Waarom eten koeien geen augurken?
Omdat hun hoofd niet in het potje past!![]()
Super mooi man![]()
![]()
Super geestig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Super mooi man![]()
![]()
20 keer nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
had ik al verteld dat ik vandaag tussen 16.30 en 16.45 al wegga om een nieuwe fiets te kopen?
ja maar dat is jitzzzquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz roept steeds dat hij me weg wilt hebben hier
Das er een van de buiten categoriequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Super mooi man![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
had ik al verteld dat ik vandaag tussen 16.30 en 16.45 al wegga om een nieuwe fiets te kopen?
jepsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Woldo het volgende:
[..]
Super mooi man![]()
![]()
jup en dat je dat uur ook nog moet inhalen weer wat je minder lief vondquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is 11 uur man, het is alweer bijna avond!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef LaFoxXx het volgende:
goedemorgen
pas geleden is er onderzoek geweest dat het minimum toch echt wel 8 uur isquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die hoeveelheid ligt algemeen gemiddeld op 8 ja maar het is ook persoonlijk ... idd 5 uur is eigenlijk wel te weinig...
Me huid glimt (zwitsal voor in de douche is geweldig)
Me haar is gewoon goed (en anders tief ik er nog een hand gell in)
vertraagde stoffwisseling ( heb altijd al een slechte stoffwisseling gehad.... maar kan er nie echt meer zitten)
Kortom draak zit toppie in ze vel
Ja, ik ben een grote jongen. Jij niet, gezien je (foutieve) nick en avatarquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ohoho mag jij dat wel van mama... grote jongen!
nou heb ik het weer gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz roept steeds dat hij me weg wilt hebben hier
ik ben hier 't liefst eigenlijk zo snel mogelijk weg... mja, moet toch wat doen op m'n stage hèquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja maar dat is jitzzz
van mij mag je blijven hoor![]()
![]()
Super mooi manquote:Bellen met Reneetje Froger. Bolle Jan was voor de gelegenheid omgebouwd tot stemlokaal. Hij had er computers staan met twee knoppen erop. Eén met 'ja' en één met 'renee'. En dat alles voor het, let op, Frogerendum. 3FM DJ Dolf Janssens schijnt overigens nog steeds een nep-Rene in zijn radioprogramma te hebben. Dat pikte Reneetje niet langer. Hij nam tijdens het gesprek edan ook eventjes contact op met een hakkelende Dolf. (10min).
LOL ben groter dan jijquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, ik ben een grote jongen. Jij niet, gezien je (foutieve) nick en avatar![]()
Dan ben ik ook weg hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, als er binnen geblowed wordt hoef ik er niet bij te zijn
de dag is voor mij net begonnen.. dus avond lijkt nog ver weg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
het is 11 uur man, het is alweer bijna avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |