slaap inhalen haalt niets uit. dat is alleen maar slechter voor je, omdat je dan uit je ritme wordt gehaald. Ik weet ook wel leukere dingen te doen dan slapen, maar je moet wel op je gezondheid letten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 keer per maand op zaterdag of zondag uitslaap tot 15:00 uur
Mja vind slape zo zonde... doe liever leuke dingen
wat naiefquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben pas een auto van 11 jaar gekocht voor 2500,-
Aprilia Ditech van september 2002 rijd als een zonnetjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat voor 1 is heten wat zit er allemaal in
pfff, ik heb een auto van 13 jaar oud voor 4000.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben pas een auto van 11 jaar gekocht voor 2500,-
Toen had je wel je laskap op hoop ik?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
pfff, ik heb een auto van 13 jaar oud voor 4000.
Wel een goed uitziende en motorische goede.
Ditechquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
Aprilia Ditech van september 2002 rijd als een zonnetjevoor de rest niets bijzonders... gewoon orgineel...
MJa is toch.... en slapen... mja ik hang soms wel in de bus van wtf ogen blijf ope...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt een goede instelling!![]()
Nou kijk daarom is die seat voor 1800,- best een redelijke prijs voor 11 jaar oud en 140.000 kmquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
pfff, ik heb een auto van 13 jaar oud voor 4000.
Wel een goed uitziende en motorische goede.
Hee! Bedankt voor je smsje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef tijgerwillie het volgende:
Megter, gefeliciteerd met je zusjes
Laatste dagje he
Mja, dat hoor ik vaker... maar ik heb nooit problemen met de mijne gehad (alleen met justitie).....quote:
cabrio eej.... met 80.000 dus zo gek duur was ie niet imoquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou kijk daarom is die seat voor 1800,- best een redelijke prijs voor 11 jaar oud en 140.000 km![]()
Dat is iig niet die van mij. Mijn band was wel slapquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een peugeot 306 rijden met een ingeslagen rechter zijruit
Ga met je onzichtbare vrienden spelenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Woldo het volgende:
Blegh.. Niks te doen, stage verslag af, cijfers al gehad, eind gesprek volgende week, ben alleen, niks te doen.. of had ik dat al gezegt
je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
MJa is toch.... en slapen... mja ik hang soms wel in de bus van wtf ogen blijf ope...
maar de truuk is dan om op je werk een lekkere bak koffie te pakke
hij reed 70quote:
ja maar ik merk er niks van.... wat zouden dan symptonen zijn dat het niet goed gaat....quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
slaap inhalen haalt niets uit. dat is alleen maar slechter voor je, omdat je dan uit je ritme wordt gehaald. Ik weet ook wel leukere dingen te doen dan slapen, maar je moet wel op je gezondheid letten.
Mensen kijken mij in de trein ook soms wel eens raar aan. Als m'n ogen weer eens half dicht hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
MJa is toch.... en slapen... mja ik hang soms wel in de bus van wtf ogen blijf ope...
maar de truuk is dan om op je werk een lekkere bak koffie te pakke
Nee inderdaad doe je ook goed danquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
cabrio eej.... met 80.000 dus zo gek duur was ie niet imo
Heb ik niet, maar ik kan die van jou vast wel lenen ofniet? Jij hebt er toch genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga met je onzichtbare vrienden spelen![]()
op een orginele scooterquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, dat hoor ik vaker... maar ik heb nooit problemen met de mijne gehad (alleen met justitie).....
Ik doe niet aan onzichtbare vriendenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik kan die van jou vast wel lenen ofniet? Jij hebt er toch genoeg.![]()
Wat hebbie gekregen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Woldo het volgende:
Blegh.. Niks te doen, stage verslag af, cijfers al gehad, eind gesprek volgende week, ben alleen, niks te doen.. of had ik dat al gezegt
klinkt positiefquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef tijgerwillie het volgende:
heey ik heb net mijn eindbeoordeling gehad![]()
en? stomme vraag, het was toch goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef tijgerwillie het volgende:
heey ik heb net mijn eindbeoordeling gehad![]()
Doe jij dan ook wel eens heel hard nep snurkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mensen kijken mij in de trein ook soms wel eens raar aan. Als m'n ogen weer eens half dicht hangen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik kan die van jou vast wel lenen ofniet? Jij hebt er toch genoeg.![]()
Het gaat em niet om de snelheid, hij bedoeld de scooter zelf. En ik ook. Software in een ditech wil nog wel eens kutten.quote:
Hehe stage verslag nog niet af... geen zin... verveel me dood... ben alleen... niks te doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Woldo het volgende:
Hey pik! Hoe gaattie?!quote:
Balliquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had jij nou zaterdag feestje (de 11e)
jep, hoogste beoordeling op alle punten haha jippie (hij moest eens weeeeeten)quote:
Ik zal het vanmiddag ff doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe jij dan ook wel eens heel hard nep snurkenik wel .,.... die reacties dan
![]()
tis lichamelijk niet goed. er zijn geen lichamelijke ziekte symptonen omdat je dit ritme jezelf hebt aangeleerd. Maar je lichaam heeft 8 uur slaap (en niet 8 uur rust) nodig om alles weer op orde te brengen. Maar je huidt wordt doffer, je haar slapper, vertraagde stofwisseling etc.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja maar ik merk er niks van.... wat zouden dan symptonen zijn dat het niet goed gaat....
zit gewoon super in me vel
@ fish... Dude das geen scooterGIllera runner sp uit 98 das pas een beest
Fucking hell, lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hey pik! Hoe gaattie?!
2 x een 8.5 en 2 x een 9.0
hahahha, netjes!!! profiquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, hoogste beoordeling op alle punten haha jippie (hij moest eens weeeeeten)![]()
Indd stukken beter dan die teksten van die pauper figuren hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk eens een grappig opmerking
jij hebt een fietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
vrouwen en auto's![]()
Misschien is het ook beetje van toepassing wat voor auto het is![]()
ooh dus we moeten daar naar toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |