Mja, moet alleen m'n scooter nog zien te verkopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ken iemand die heeft er ook zo 1, leuke velgjes eronder. Best te doen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel vrouwen in m'n lijst![]()
En wie weet wat er volgt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
zozo, msn nog wel.. jullie relatie gaat dieper nu?
als je dat je hele leven blijft zeggen vraag ik me serieus af of je het redt zonder overspannen ofzo te worden. Er is bewezen dat een mens meer slaap nodig heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee totaal niet... als ik een rimte heb kan ik er goed tegen....
slapen ken ik doen als ik gepensioneerd ben.....
Voor een auto van 11 jaar opzich redelijke prijs hoorquote:
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-veel-vrouwen-in-mijn-msn-lijst-heb postquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
prima, ik heb echt een superrelaxedte (quote:
weet jij iemand die m'n scooter wilt kopen dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
baby don't hurt me
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 keer per maand op zaterdag of zondag uitslaap tot 15:00 uurquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je dat je hele leven blijft zeggen vraag ik me serieus af of je het redt zonder overspannen ofzo te worden. Er is bewezen dat een mens meer slaap nodig heeft.
206quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef leolinedance het volgende:
Koop een Peugeot 306![]()
Je voelt je lekkerder in een Peugeot
![]()
Ik zag vandaag een peugeot 306 rijden met een ingeslagen rechter zijruitquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef leolinedance het volgende:
Koop een Peugeot 306![]()
Je voelt je lekkerder in een Peugeot
![]()
nou die van mij is 3 jaar ouder en heeeeel wat goedkoper toen ik hem kochtquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor een auto van 11 jaar opzich redelijke prijs hoor
Damn, jij hebt echt een goede instelling!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 keer per maand op zaterdag of zondag uitslaap tot 15:00 uur
Mja vind slape zo zonde... doe liever leuke dingen
wat voor 1 is hetquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet jij iemand die m'n scooter wilt kopen dan?
waarom stond daar net baby don't worry
Ik vind dat een beetje zonde van het weekendquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben pas een auto van 11 jaar gekocht voor 2500,-quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nou die van mij is 3 jaar ouder en heeeeel wat goedkoper toen ik hem kocht
Had je nog hulp nodig of wat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-veel-vrouwen-in-mijn-msn-lijst-heb post
slapen is leuk!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wa heb je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet jij iemand die m'n scooter wilt kopen dan?
waarom stond daar net baby don't worry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |