na vandaag nog 5 weken, 20 werkdagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef somegirl het volgende:
volgensmij loopt iedereen z'n stage zo'n beetje op het einde of niet?
Ik moet je toch niet weer dissen he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Indd stukken beter dan die teksten van die pauper figuren hier
ik ben niet welkomquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh dus we moeten daar naar toe
komt u ook???
wie nog meer
Attelenooiequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Indd stukken beter dan die teksten van die pauper figuren hier
En hier is balli met een opmerking...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis lichamelijk niet goed. er zijn geen lichamelijke ziekte symptonen omdat je dit ritme jezelf hebt aangeleerd. Maar je lichaam heeft 8 uur slaap (en niet 8 uur rust) nodig om alles weer op orde te brengen. Maar je huidt wordt doffer, je haar slapper, vertraagde stofwisseling etc.
In juni of begin juli is het bij mij, dan zijn m'n ouders weekendje wegquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh dus we moeten daar naar toe
komt u ook???
wie nog meer
4 weken 20dagen hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
na vandaag nog 5 weken, 20 werkdagen
waarom nietquote:
Selectief reageren heet datquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Oh nu reageer je wel in ene op mn posts![]()
jitz roept steeds dat hij me weg wilt hebben hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom niet
ps heb vanmiddag lekker middagje vrij genomen
Die hoeveelheid ligt algemeen gemiddeld op 8 ja maar het is ook persoonlijk ... idd 5 uur is eigenlijk wel te weinig...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis lichamelijk niet goed. er zijn geen lichamelijke ziekte symptonen omdat je dit ritme jezelf hebt aangeleerd. Maar je lichaam heeft 8 uur slaap (en niet 8 uur rust) nodig om alles weer op orde te brengen. Maar je huidt wordt doffer, je haar slapper, vertraagde stofwisseling etc.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
In juni of begin juli is het bij mij, dan zijn m'n ouders weekendje weg![]()
En in september ook bij mij, dan zijn ze 2 weken weg.
Ik weet niet wie er allemaal naar Balli komen, was gisteren iets over blowen enzo![]()
fijn! ik had gisterochtend lekker vrij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom niet
ps heb vanmiddag lekker middagje vrij genomen
Mja dus waarom uitstellenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En hier is balli met een opmerking...
Dood ga je toch.
Waarom eten koeien geen augurken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef somegirl het volgende:
Heeft iemand nog een leuke mop?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef somegirl het volgende:
volgensmij loopt iedereen z'n stage zo'n beetje op het einde of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |