is ze dood?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:07 schreef Ballicious het volgende:
Die schrale ijsmeis
wat nu weer?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:07 schreef Ballicious het volgende:
Die schrale ijsmeis
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff jullie gaan hard zeg.... ik ben ff wat aan het uitzoeken voor het uitdraaien van rapportages en meteen 2 pagina's verder
quote:
was je erbij dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ook het vrouwelijke geslacht heeft het uitgevonden heb ik vernomen![]()
ja sorry, maar ik heb geen tijd vannachtquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
i wanna make love with you, all night, all night long
altijd, hobby hequote:
Masturberen Tijdens Poepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
waar staat mtp-en eigenlijk voor?
sorry newbie vraag i know.... maar weet het echt niet!
piet frietquote:
teruglezenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
Dan weet de ubernoob jim jim het ook gelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
Aha, ik heb het gevonden.
In het template dat ik gebruik, zit een kop- en voettekst. Maar wordt heeft er zelf ook eentje. En die waren over elkaar heen geplaatst. Beetje vaag verhaal, maar het is nu weg.
mastruberen tijdens poepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef somegirl het volgende:
Die wist het allang; hij is de uitvinderquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan weet de ubernoob jim jim het ook gelijk.
niet waar!!! echt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
teruglezen
mastruberen tijdens poepen
Computer nerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
gelukkig maar!!!! ik begrijp nog wat je bedoelt ook trouwens![]()
tjah en als je nou eens van je hobby je beroep kan makenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kwam er net op het toilet achter dat ik mn onderbroek binnenstebuiten aanhad. het was vroeg vanochtend
Ik spuug hem in ze nek....quote:
Beren schijten toch netjes op de WCquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kwam er net op het toilet achter dat ik mn onderbroek binnenstebuiten aanhad. het was vroeg vanochtend
ja, heb ik ook een tijdje gedacht. Totdat ik met echte computernerds ging praten!!!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, heb ik ook een tijdje gedacht. Totdat ik met echte computernerds ging praten!!!![]()
wat een rampquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ze stond met de bips naar de webcam, het einde heb ik dus nooit gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |