Laat ik dat langzaamaan ook eens gaan doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef somegirl het volgende:
zo, eerst m'n word document maar s geopend.....
stap 1 om te beginnen iets te gaan doen
Stap 2 : Bedenk wat je wilt gaan tikkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef somegirl het volgende:
zo, eerst m'n word document maar s geopend.....
stap 1 om te beginnen iets te gaan doen
Ja, dat probeerde ik ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ Jitzzzze
Waarom ga je dan ook zo hard lachen, je moet je gewoon inhouden en geen geluid maken dan komt er ook niemand vragen wat er grappig is
dat was toch best moeilijk gister, ik ben ook een paar keer behoorlijk in de lach geschoten!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ Jitzzzze
Waarom ga je dan ook zo hard lachen, je moet je gewoon inhouden en geen geluid maken dan komt er ook niemand vragen wat er grappig is
Welkom bij onze cursus multitasken, hier zijn uw docenten: Teardrop en Somegirlquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stap 2 : Bedenk wat je wilt gaan tikken
ja....... m'n conclusions and recommendations.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stap 3: blijf wakkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat alles? Daar ben ik gisteren maar een avondje mee bezig geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja....... m'n conclusions and recommendations.....
Die heb ik al 's gepostquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef knox_ het volgende:
Megter, waar blijven de foto's van je Olsen twins?
ja dat is alles nog, de rest heb ik allemaal al!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles? Daar ben ik gisteren maar een avondje mee bezig geweest![]()
quote:
Nou ja, je hebt nog een hele dag, een avond/nacht en dan nog een hele dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:01 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja dat is alles nog, de rest heb ik allemaal al!![]()
maar heb nu totaaaaal geen zin meer
oh ja en executive summary enzo moet ook nog maar ja, dat kan pas als laatst he!
en het hele weekend en maandagquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nog een hele dag, een avond/nacht en dan nog een hele dag
daarom.quote:
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
[..]
daarom.
Blijf maar gezellig hier denk ik
merciquote:
De tweaker?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
merci
er kwam net een geschikte kerel voorbijhij fluisterde goeiemorgen
Alleen koffie halenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, die hoeft helemaal niets te zeggen
Die zag ik gisteren ook al voorbij komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
Godverdomme, volgens mij ligt de buuvrouw
TrEnTs
quote:
quote:
nee vond het schandalig dat de voor stemmers van het kabinet allemaal slechte verliezers waren door te zeggen dat ze blij waren voor de grote opkomst en dat het een betoog op de democratie was....quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
Hey m'n opa is vandaag jarig!
2 juni is het vandaag zie ik net
Gefeli!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
ik vond wildersquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee vond het schandalig dat de voor stemmers van het kabinet allemaal slechte verliezers waren door te zeggen dat ze blij waren voor de grote opkomst en dat het een betoog op de democratie was....
ikop dat volk
Zeker terwijl ze niet kort geleden zeiden dat stemmen onnodig zou zijn omdat wij te dom zijn en hun toch ja zouden stemmen....
Ut zijn smeerlappen daar
ik ben ook jarigquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
Hij gaat een motie van wantrouwen indienen vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond wilders(vond ik hem al, maar zijn reactie bevestigde mijn gevoel) nieuwe verkiezingen, is die man gek (JAAAA) Alsof mijn NEE stem gelijk betekent alsof ik voor wilders ben
ik had idd een referendum partyquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blij? Heb je gisteren feest lopen vieren ofzo?![]()
tjah je hebt van die mensenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij gaat een motie van wantrouwen indienen vandaag![]()
Wat een gek![]()
stemmingsmakerijquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond wilders(vond ik hem al, maar zijn reactie bevestigde mijn gevoel) nieuwe verkiezingen, is die man gek (JAAAA) Alsof mijn NEE stem gelijk betekent alsof ik voor wilders ben
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gefeliciteerd somegirl en (vooral) knox_![]()
gefeliciteerd!!!!!quote:
hoe zou hij z'n auto noemen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die hebben vaak uitgroei in hun geblondeerde haar![]()
Mja idd.... hun zeuren ook steeds dat dit ook een stem is naar het kabinet van nu toe...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jah wilders die spoort nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een gek![]()
ik snap ook niet wat de uitslag van dit referendum met de binnenlandse politiek heeft te maken en waarom er dus een motie van wantrouwen ingediend moet worden. ik vond trouwens wel dat het 'verlies' goed werd opgepakt door de partijen die voor waren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een gek![]()
jij natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!!!
En aan alle ander jarigen natuurlijk ook!!!
JAAAAAA HOERA HOERAquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gefeliciteerd somegirl en (vooral) knox_![]()
wow, doe maar gek...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef knox_ het volgende:
ik krijg een gouden emmer voor mijn verjaardag
altijd handigquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef knox_ het volgende:
ik krijg een gouden emmer voor mijn verjaardag
Behalve Balkie, die barste zowat in tranen uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat de uitslag van dit referendum met de binnenlandse politiek heeft te maken en waarom er dus een motie van wantrouwen ingediend moet worden. ik vond trouwens wel dat het 'verlies' goed werd opgepakt door de partijen die voor waren.
je noemt het een 'verlies' ik spreek liever van een VERLIESquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat de uitslag van dit referendum met de binnenlandse politiek heeft te maken en waarom er dus een motie van wantrouwen ingediend moet worden. ik vond trouwens wel dat het 'verlies' goed werd opgepakt door de partijen die voor waren.
zou hij ook een naam hebben voor z'n kapsel?quote:
huilebalkenendequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef knox_ het volgende:
[..]
Behalve Balkie, die barste zowat in tranen uit
alleen wilders ziet het zo. sp en Christen Unie niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja idd.... hun zeuren ook steeds dat dit ook een stem is naar het kabinet van nu toe...
En dat vinden helaas de nee stemmers van de kamer zo.... maarja ik weet nog nie wa ik ga stemmen....
misschien op iemand met een goed kapsel... misschien niet...
Is het zo belangrijk voor je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je noemt het een 'verlies' ik spreek liever van een VERLIES![]()
Harig schatjequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
zou hij ook een naam hebben voor z'n kapsel?
Mja op de manier hoe het volk behandeld is snap ik het aan de ene kant wel.... en ik vond dat toneel spel wat ze op zette door te zeggen ey joh.. maar er zijn er wel veel geweest... Te erg voor woorden moet ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar het was zo'n duidelijk verschil dat het wel een VERLIES te noemen is, vind ikquote:
Nou ja ach, zo kan je het ook noemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar het was zo'n duidelijk verschil dat het wel een VERLIES te noemen is, vind ik
ik vind de pvda een beetje naar rechts neigen tegenwoordig. maar tis natuurlijk nog altijd beter dan vvd, cda en de rest van die stumpers!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen wilders ziet het zo. sp en Christen Unie niet.
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, als er weer verkiezingen zijn. In ieder geval niet wilders, lpf, vvd o.i.d. denk PvdA
tjah, dan ga je gekke dingen denken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die enige tijd op een marine basis doorbrengen![]()
mwah dat vond ik niet. want daar ging het toch ook om. het referendum was bedoeld om de beslissing meer af te stemmen op de wens van de bevolking. Ze gaven duidelijk aan teleurgesteld te zijn, maar het wel te begrijpen en hier nu verder mee te gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja op de manier hoe het volk behandeld is snap ik het aan de ene kant wel.... en ik vond dat toneel spel wat ze op zette door te zeggen ey joh.. maar er zijn er wel veel geweest... Te erg voor woorden moet ik zeggen
Ach ze kwamen beiden niet goed met argumenten voor "voor en / of tegen" dus vind alles brak moet ik zeggen.... verder heb ik ook nog geen enkel idee wat ik ga stemmenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen wilders ziet het zo. sp en Christen Unie niet.
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, als er weer verkiezingen zijn. In ieder geval niet wilders, lpf, vvd o.i.d. denk PvdA
Dit vind ik ook zo bekrompen, mensen die een andere mening hebben dan jij (en dus op een andere partij stemmen) stumperts (of iets dergelijks) noemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind de pvda een beetje naar rechts neigen tegenwoordig. maar tis natuurlijk nog altijd beter dan vvd, cda en de rest van die stumpers!
Precies, en vreemde moties indienenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, dan ga je gekke dingen denken...
ik ben het zeker ook niet op alle punten met ze eens. Maar groen links is me toch een beetje te geitenwollensokken-achtig (ik heb er voorheen op gestemd om meer evenwicht te krijgen, zodat er ook aan het milieu enzo werd gedacht) en ik wil nu voortaan op een grote partij stemmen, omdat bij die kleine partijen je stem bijna verloren gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind de pvda een beetje naar rechts neigen tegenwoordig. maar tis natuurlijk nog altijd beter dan vvd, cda en de rest van die stumpers!
dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mwah dat vond ik niet. want daar ging het toch ook om. het referendum was bedoeld om de beslissing meer af te stemmen op de wens van de bevolking. Ze gaven duidelijk aan teleurgesteld te zijn, maar het wel te begrijpen en hier nu verder mee te gaan.
Hoe haalt hij 't in z'n hoofd... waarschijnlijk teveel bij de kapper gezeten, waar word ook alleen maar slap gelultquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, en vreemde moties indienen![]()
Waarom is het nu wel goed dat we stemmen danquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mwah dat vond ik niet. want daar ging het toch ook om. het referendum was bedoeld om de beslissing meer af te stemmen op de wens van de bevolking. Ze gaven duidelijk aan teleurgesteld te zijn, maar het wel te begrijpen en hier nu verder mee te gaan.
De peroxide tast je hersenen aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hoe haalt hij 't in z'n hoofd... waarschijnlijk teveel bij de kapper gezeten, waar word ook alleen maar slap gelult
dan ben je ongeloofelijk vatbaar voor onzin?quote:
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan ben je ongeloofelijk vatbaar voor onzin?
het is toch ook zo dat we te dom waren om te stemmen. wie weet nou precies wat er in de grondwet staat? maar daar hadden ze eerder over moeten nadenken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waarom is het nu wel goed dat we stemmen dan
en paar weke terug waren we te dom om te gaan stemmen of bij een nee zou toch ja doorgezet worden.... daarom vind ik het nu belabberd.... lijkt wel of ze daar allemaal in de overgang zitten met hun stemmingswisselingen![]()
btw hou vajou![]()
dan richt ik ook een partij op, peter r de vries gaat dat ook doen dusse....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen verschil, jij praat altijd al onzin![]()
Stemmen dat je weggaat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan richt ik ook een partij op, peter r de vries gaat dat ook doen dusse....
wie stemt er op mij?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
Goedemorgen op mijn laatste stagedag babba_
same here. ik zat me gister ook rot te ergeren aan die voldane rotkop van hem. hij verdraaide ook wat balkenende zei, zodat het in zijn voordeel zou zijn. Wilders is een misselijk mannetje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
gvd... wordt je vanochtend wakker kijk je gelijk tegen die rotkop van Wilders aan die de Nederlanders staat te bedanken dat ze naar hem geluisterd hebben en tegen gestemd hebben.dat was dus niet mijn motivatie om tegen te stemmen, alleen om Wilders zou ik al bijna voor gestemd hebben
goeiemorgen trouwens![]()
moet daarover gestemt worden dan? Is toch allang duidelijk dat ik hier super gewenst benquote:
Lijst Fisherquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan richt ik ook een partij op, peter r de vries gaat dat ook doen dusse....
wie stemt er op mij?
Altijd leuk om te zien, dat stille hints verkeerd opgevat wordenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
moet daarover gestemt worden dan? Is toch allang duidelijk dat ik hier super gewenst ben
Ik ga het in ieder geval niet doen, ik krijg het de komende weken druk genoegquote:
Dat is dan de taak van het kabinet om dat ons duidelijk te maken... en dat is niet gedaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is toch ook zo dat we te dom waren om te stemmen. wie weet nou precies wat er in de grondwet staat? maar daar hadden ze eerder over moeten nadenken.
hints?? ik ben helemaal niet goed in dat spelquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien, dat stille hints verkeerd opgevat worden![]()
Met therapie tegen het slijmen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval niet doen, ik krijg het de komende weken druk genoeg
ik ben blij dat ik die dag nog mee mag maken.. dit is voorlopig ook mijn laatste dag... even weekje vakantie naar tunesiequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
Ja, daar was ik ook al achterquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hints?? ik ben helemaal niet goed in dat spel
nice...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik die dag nog mee mag maken.. dit is voorlopig ook mijn laatste dag... even weekje vakantie naar tunesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je naar toe? Djerba?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik die dag nog mee mag maken.. dit is voorlopig ook mijn laatste dag... even weekje vakantie naar tunesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat je een automatisch-nieuw-OP-maken-als-de-oude-vol-is-systeem moet opzetten... als erfenisquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
quote:
ach jah, jullie zullen ermee moeten leren levenquote:
Geitje doet BI, die heeft daar meer verstand vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik vind dat je een automatisch-nieuw-OP-maken-als-de-oude-vol-is-systeem moet opzetten... als erfenis
Heeerlijkquote:
gister werd het goed uitgelegd door een of ander mannetje (iemand van de vakbonden geloof ik) Ze zijn in Europa al 14 jaar bezig met dit proces. En dan willen ze dat wij binnen een paar weken een beslissing kunnen nemen. Ze hadden al jaren eerder met voorlichting moeten beginnen. (wekelijks europa-programma op tv?) Pas dan weten we waarover we stemmen. Misschien een goe dmoment om er alsnog over te beginnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat is dan de taak van het kabinet om dat ons duidelijk te maken... en dat is niet gedaan...
en ik heb de hele grondwet gelezen... en ik denk dat maar heel weinig mensen dat snappen...
Je moet bij alles zowat 2 keer lezen omdat je dan de daadwerkelijke wet niet goed leest....
soort advocaten taal is het... alles is duidelijk verwoord met moeielijke woorden en soms worden zinnen gebruikt die op makkelijk verkeerd begrepen kunnen worden....
Onmogelijk dus voor de gemiddelde bevolking om dat te lezen.
En daarom vond ik dit zeker een taak voor de overheid....
Hoewel ik denk dat veel mensen hun niet zouden geloven ... omdat het vertrouwen vanuit de bevolking in de regering erg klein is
Wat een rust zou dat zijn, heeeerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach jah, jullie zullen ermee moeten leren leven
stel je voor dit topic zonder mij
Dat is zo gedaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeerlijk![]()
Was tegen 12 uur klaar met alles schrijven, ben nu bezig om de bornvermelding, inhoudsopgave enzo te maken.
sorryquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Geitje doet BI, die heeft daar meer verstand van![]()
![]()
Nou geniet ervan zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een rust zou dat zijn, heeeerlijk![]()
Maar vanaf morgen heb je het een stukje minder druk want dan hoef je niet meer zo klef te gaan doen met megter omdat hij weg isquote:
monastirquote:
En de rest van de dag lekker fokken !quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, weet ik. Ben daarom ook al bijna klaar![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar vanaf morgen heb je het een stukje minder druk want dan hoef je niet meer zo klef te gaan doen met megter omdat hij weg is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar vanaf morgen heb je het een stukje minder druk want dan hoef je niet meer zo klef te gaan doen met megter omdat hij weg is
Ik als communicatiestudent kan uit de grond van mijn hart zeggen, dat dit het grootste communicatiefiasco van de eeuw was! BElachelijk zeg!! Alle comm. regels overboord gegooid!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gister werd het goed uitgelegd door een of ander mannetje (iemand van de vakbonden geloof ik) Ze zijn in Europa al 14 jaar bezig met dit proces. En dan willen ze dat wij binnen een paar weken een beslissing kunnen nemen. Ze hadden al jaren eerder met voorlichting moeten beginnen. (wekelijks europa-programma op tv?) Pas dan weten we waarover we stemmen. Misschien een goe dmoment om er alsnog over te beginnen.
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En de rest van de dag lekker fokken !
Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Geitje82 het volgende:quote:
Ik wil 't best wel doen als ik er toch ben, maar de komende twee weken heb ik 't best druk met herkansingen enzo dus ben er wel minder vaak denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een uitdaging voor Kleffe_Dop![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, weet ik. Ben daarom ook al bijna klaar![]()
inderdaad jaquote:
Wordt zeker gedaan ... ik verwacht binnen een jaar een re-vote .....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gister werd het goed uitgelegd door een of ander mannetje (iemand van de vakbonden geloof ik) Ze zijn in Europa al 14 jaar bezig met dit proces. En dan willen ze dat wij binnen een paar weken een beslissing kunnen nemen. Ze hadden al jaren eerder met voorlichting moeten beginnen. (wekelijks europa-programma op tv?) Pas dan weten we waarover we stemmen. Misschien een goe dmoment om er alsnog over te beginnen.
Leuk is dat altijd he, dat je als student al ziet wat er fout gaatquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik als communicatiestudent kan uit de grond van mijn hart zeggen, dat dit het grootste communicatiefiasco van de eeuw was! BElachelijk zeg!! Alle comm. regels overboord gegooid!!
Ik ergerde me al weken dood!![]()
Wat vind jij als communicatiestudent van dit stagiaire topic ?? wordt er door ons goed gecommuniceerd ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik als communicatiestudent kan uit de grond van mijn hart zeggen, dat dit het grootste communicatiefiasco van de eeuw was! BElachelijk zeg!! Alle comm. regels overboord gegooid!!
Ik ergerde me al weken dood!![]()
Ik ben ook heel trots op je hoor jitzquote:
jaloers?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Geitje82 het volgende:
ik weet toch wel dat er niemand tussen mij en megter kan komen
Latente homoquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben ook heel trots op je hoor jitz
Ik denk eerder je vriendquote:
Ik denk daar ook zo over jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Geitje82 het volgende:
ik weet toch wel dat er niemand tussen mij en megter kan komen
![]()
Zal dr vriend daar ook zo over denken
Party timequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooeehh, we hebben een primeur.
Het tweede fok-stage-stelletje![]()
Spam -> weekbanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:38 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
ik loop ook stage. en wel bij dit bedrijf: www.fronter.nl
leuk he?![]()
Ja leukquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:38 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
leuk he?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat vind jij als communicatiestudent van dit stagiaire topic ?? wordt er door ons goed gecommuniceerd ?
neequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:38 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
leuk he?![]()
Zie de hintquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
that is not the point of my study
Kan wel zeggen dat er door sommige ijsmensen niet goed gediscussieerd kan worden, ook dat is te leren..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd he, dat je als student al ziet wat er fout gaat
dat is ook precies wat ze nu gaan doen. Al waren ze er al vrij goed van op de hoogte. Maar zelfs één jaar voorlichting is niet genoeg. Iets waar 14 jaar over gepraat en gediscussieerd is kan niet binnen 52 weken uitgelegd worden. Dit is iets waar niet over gestemd moet worden. Ja misschien in delen, dat je steeds een referendum krijgt over onderwerpen, zodat ze precies weten waar we het mee eens en oneens zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wordt zeker gedaan ... ik verwacht binnen een jaar een re-vote .....
Ik hoop dat in de tussentijd duidelijk is waarom er zoveel nee is gestemd.... en dat ze eventueel wat aanpassingingen in de grondwet gaan doen..... maar we zien het wel weer....
ben het btw echt helemaal met je eens dat ze dit veel en veel eerder hadden moeten aanpakken...
het wordt nu zowat onze strot in geduwt...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:38 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
leuk he?![]()
Je bent gepromoveerd tot dr vriendquote:
zet je helm eens goed opquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ooh nu zie ik het
Wel goed gequote![]()
Die heb ik volgende weekquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:41 schreef somegirl het volgende:
Zometeen afrondend gesprek met m'n stagebegeleider!
Als je er nu zo overna denkt, is die stage toch best snel voorbij gegaan....quote:
Maar zn hoofd is zo klef dat lukt hem nietquote:
je kan er van leren!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
alleen jammer dat je er dan niks meer aan kunt doen..
![]()
Ik denk dat het eerst de taak is van de regering om alles in nederland weer goed te krijgen qua economie.... Eerst het vertrouwen terug winnen.... Daarna is het denk ik best wel mogelijk om duidelijk per onderwerp in globale lijnen wat uit te leggen... hoewel ik jou manier van duidelijk per onderwerp prefereer.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is ook precies wat ze nu gaan doen. Al waren ze er al vrij goed van op de hoogte. Maar zelfs één jaar voorlichting is niet genoeg. Iets waar 14 jaar over gepraat en gediscussieerd is kan niet binnen 52 weken uitgelegd worden. Dit is iets waar niet over gestemd moet worden. Ja misschien in delen, dat je steeds een referendum krijgt over onderwerpen, zodat ze precies weten waar we het mee eens en oneens zijn.
De mijne sowieso, het was maar 8 weken dus ja.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je er nu zo overna denkt, is die stage toch best snel voorbij gegaan....
Tenminste zo denk ik er wel over.... meer mensen die er zo over denken ?
Is Knox_ al gesignaleerd ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerst de taak is van de regering om alles in nederland weer goed te krijgen qua economie.... Eerst het vertrouwen terug winnen.... Daarna is het denk ik best wel mogelijk om duidelijk per onderwerp in globale lijnen wat uit te leggen... hoewel ik jou manier van duidelijk per onderwerp prefereer.....
goddess for president
Ja, die is al langs geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is Knox_ al gesignaleerd ??
EMMER GEVRAAGD !!!
Mijn stage duurde 5 maanden maar toch is het allemaal super snel voorbij gegaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
De mijne sowieso, het was maar 8 weken dus ja.....
M'n hele studie is eigenlijk best rap gegaan!
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
[quote]Op donderdag 2 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
5 maanden lijkt me echt onwijs lang! Maar daar stel je je op in denk ik
Toch is het vaak zo, dat dingen veel sneller gaan dan je van te voren denkt
Hoe lang moet je nog? De hele zomer? Dat lijkt me echt bagger, heeft iedereen lekker vakantie, zit je daar een beetje op je stage!quote:
nee dan heb ik pauzequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan je dit topic alleen onderhouden in de vakantie![]()
Ah k.... lees je even alles door vanaf topic 1.... dan leer je ons ook een beetje kennen....quote:
Pauze?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dan heb ik pauze
ga half augustus weer verder
hoi!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:38 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
leuk he?![]()
Welkom babba_quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
hoi!ik loop ook stage!!! en wel bij dit bedrijf: www.klm.com
vind je dat niet cool?![]()
Paupereikelquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ A _ _ _ _ _ _ E _ L
wij welquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
hoi!ik loop ook stage!!! en wel bij dit bedrijf: www.klm.com
vind je dat niet cool?![]()
aardbeienwafelquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ A _ _ _ _ _ _ E _ L
parallelhandelquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ A _ _ _ _ _ _ E _ L
We vragen het nou nog 1 keer en nu een serieus antwoord...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
werken aan een interactieve introducite tour![]()
't is maar hoe je het noemtquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:46 schreef somegirl het volgende:
[..]
Pauze?
Is het niet gewoon vakantie?
doen we weer lingo?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ A _ _ _ _ _ _ E _ L
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We vragen het nou nog 1 keer en nu een serieus antwoord...
Wat doe je daar precies ?!?!?!
nee, het lijkt alleen maar zoquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We vragen het nou nog 1 keer en nu een serieus antwoord...
Wat doe je daar precies ?!?!?!
wij? jij en je onzichtbare vriend?quote:
Newbie gaat nog liegen ook, sjonge jonge zeg, de stagiairs van tegenwoordigquote:
Gaan we nu rellen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat wat ik net zeg.
het is een introductie tot een elektronische leeromgeving
goh.......quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat wat ik net zeg.
Rightquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat wat ik net zeg.
BALLI!!!! goeie morgen...quote:
je zit er net je 2e dag en dan nu al op fok aanwezig... must be a recordquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat wat ik net zeg.
waarom niet?quote:
Goede morgen,quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
BALLI!!!! goeie morgen...
ja we gaan rellen
wat een belachelijke nep stagiair zeg![]()
Hij zegt dat hij werkt , maar ondertussen zit hij wel op Fok! ....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
BALLI!!!! goeie morgen...
ja we gaan rellen
wat een belachelijke nep stagiair zeg![]()
nu ff nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
je zit er net je 2e dag en dan nu al op fok aanwezig... must be a recordje hebt echt helemaal niks te doen of wel soms ?
Nolquote:
Hij zegt dat hij aan het werken is.... 2e dag stage....quote:
Wat een belachelijk reactie, ik zie de link niet.quote:
ja jitze koopt bij dezelfde groenteboer zn banaanquote:
lolquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Goede morgen,
Zeg... ik lees al hele tijd mee.![]()
Ik ben gewoon een echte stagiair.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij werkt , maar ondertussen zit hij wel op Fok! ....
De stagiairs van tegenwoordig
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
niet zo tegen jitz, je weet niet wie je tegen je in het harnas jaagt..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij kent mij? wie ben je dan, ik ken jou volgens mij niet
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
je zit er net je 2e dag en dan nu al op fok aanwezig... must be a record![]()
je moet wel wat namen hebben om het mee te vergelijken natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een belachelijk reactie, ik zie de link niet.
Ik zeg dat zijn naam een naam van een aap is, en hij vraagt of ik veel apen ken?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij kent mij? wie ben je dan, ik ken jou volgens mij niet
![]()
Natuurlijk niet, die worden thuisbezorgd door Chiquitaquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jitze koopt bij dezelfde groenteboer zn banaan
Nee, natuurlijk niet loopse baviaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet wel wat namen hebben om het mee te vergelijken natuurlijk
bedankt voor het uitlullen van uwzelvequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk jij. Verdiep je liever in je materie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ja normaal kijk ik elke keer voordat ik een reactie plaats naar jou inschrijfdatum! dit keer toevallig niet... vergeef me!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Kijk eens naar mijn inschrijfdatum ..... dat staat gelijk aan de dag waarop mijn stage begon hoor![]()
beetje aardig voor elkaar blijven he jongensquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet loopse baviaan![]()
Ik heb geen namen nodig om te vergelijken.
Zit die jim jim bij jou op kantoortje ?? zeg ga hem eens heel hard schoppen... laat hem eens werken !quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
denk ff na en kijk es naar links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |