gefeliciteerd!!!!!quote:
hoe zou hij z'n auto noemen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die hebben vaak uitgroei in hun geblondeerde haar![]()
Mja idd.... hun zeuren ook steeds dat dit ook een stem is naar het kabinet van nu toe...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond wilders(vond ik hem al, maar zijn reactie bevestigde mijn gevoel) nieuwe verkiezingen, is die man gek (JAAAA) Alsof mijn NEE stem gelijk betekent alsof ik voor wilders ben
jah wilders die spoort nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij gaat een motie van wantrouwen indienen vandaag![]()
Wat een gek![]()
ik snap ook niet wat de uitslag van dit referendum met de binnenlandse politiek heeft te maken en waarom er dus een motie van wantrouwen ingediend moet worden. ik vond trouwens wel dat het 'verlies' goed werd opgepakt door de partijen die voor waren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij gaat een motie van wantrouwen indienen vandaag![]()
Wat een gek![]()
jij natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!!!
En aan alle ander jarigen natuurlijk ook!!!
JAAAAAA HOERA HOERAquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gefeliciteerd somegirl en (vooral) knox_![]()
wow, doe maar gek...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef knox_ het volgende:
ik krijg een gouden emmer voor mijn verjaardag
altijd handigquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef knox_ het volgende:
ik krijg een gouden emmer voor mijn verjaardag
Behalve Balkie, die barste zowat in tranen uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat de uitslag van dit referendum met de binnenlandse politiek heeft te maken en waarom er dus een motie van wantrouwen ingediend moet worden. ik vond trouwens wel dat het 'verlies' goed werd opgepakt door de partijen die voor waren.
je noemt het een 'verlies' ik spreek liever van een VERLIESquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat de uitslag van dit referendum met de binnenlandse politiek heeft te maken en waarom er dus een motie van wantrouwen ingediend moet worden. ik vond trouwens wel dat het 'verlies' goed werd opgepakt door de partijen die voor waren.
zou hij ook een naam hebben voor z'n kapsel?quote:
huilebalkenendequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef knox_ het volgende:
[..]
Behalve Balkie, die barste zowat in tranen uit
alleen wilders ziet het zo. sp en Christen Unie niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja idd.... hun zeuren ook steeds dat dit ook een stem is naar het kabinet van nu toe...
En dat vinden helaas de nee stemmers van de kamer zo.... maarja ik weet nog nie wa ik ga stemmen....
misschien op iemand met een goed kapsel... misschien niet...
Is het zo belangrijk voor je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je noemt het een 'verlies' ik spreek liever van een VERLIES![]()
Harig schatjequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
zou hij ook een naam hebben voor z'n kapsel?
Mja op de manier hoe het volk behandeld is snap ik het aan de ene kant wel.... en ik vond dat toneel spel wat ze op zette door te zeggen ey joh.. maar er zijn er wel veel geweest... Te erg voor woorden moet ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar het was zo'n duidelijk verschil dat het wel een VERLIES te noemen is, vind ikquote:
Nou ja ach, zo kan je het ook noemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar het was zo'n duidelijk verschil dat het wel een VERLIES te noemen is, vind ik
ik vind de pvda een beetje naar rechts neigen tegenwoordig. maar tis natuurlijk nog altijd beter dan vvd, cda en de rest van die stumpers!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen wilders ziet het zo. sp en Christen Unie niet.
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, als er weer verkiezingen zijn. In ieder geval niet wilders, lpf, vvd o.i.d. denk PvdA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |