quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
Goedemorgen op mijn laatste stagedag babba_
same here. ik zat me gister ook rot te ergeren aan die voldane rotkop van hem. hij verdraaide ook wat balkenende zei, zodat het in zijn voordeel zou zijn. Wilders is een misselijk mannetje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
gvd... wordt je vanochtend wakker kijk je gelijk tegen die rotkop van Wilders aan die de Nederlanders staat te bedanken dat ze naar hem geluisterd hebben en tegen gestemd hebben.dat was dus niet mijn motivatie om tegen te stemmen, alleen om Wilders zou ik al bijna voor gestemd hebben
goeiemorgen trouwens![]()
moet daarover gestemt worden dan? Is toch allang duidelijk dat ik hier super gewenst benquote:
Lijst Fisherquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan richt ik ook een partij op, peter r de vries gaat dat ook doen dusse....
wie stemt er op mij?
Altijd leuk om te zien, dat stille hints verkeerd opgevat wordenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
moet daarover gestemt worden dan? Is toch allang duidelijk dat ik hier super gewenst ben
Ik ga het in ieder geval niet doen, ik krijg het de komende weken druk genoegquote:
Dat is dan de taak van het kabinet om dat ons duidelijk te maken... en dat is niet gedaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is toch ook zo dat we te dom waren om te stemmen. wie weet nou precies wat er in de grondwet staat? maar daar hadden ze eerder over moeten nadenken.
hints?? ik ben helemaal niet goed in dat spelquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien, dat stille hints verkeerd opgevat worden![]()
Met therapie tegen het slijmen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval niet doen, ik krijg het de komende weken druk genoeg
ik ben blij dat ik die dag nog mee mag maken.. dit is voorlopig ook mijn laatste dag... even weekje vakantie naar tunesiequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
Ja, daar was ik ook al achterquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hints?? ik ben helemaal niet goed in dat spel
nice...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik die dag nog mee mag maken.. dit is voorlopig ook mijn laatste dag... even weekje vakantie naar tunesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je naar toe? Djerba?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik die dag nog mee mag maken.. dit is voorlopig ook mijn laatste dag... even weekje vakantie naar tunesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat je een automatisch-nieuw-OP-maken-als-de-oude-vol-is-systeem moet opzetten... als erfenisquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
quote:
ach jah, jullie zullen ermee moeten leren levenquote:
Geitje doet BI, die heeft daar meer verstand vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik vind dat je een automatisch-nieuw-OP-maken-als-de-oude-vol-is-systeem moet opzetten... als erfenis
Heeerlijkquote:
gister werd het goed uitgelegd door een of ander mannetje (iemand van de vakbonden geloof ik) Ze zijn in Europa al 14 jaar bezig met dit proces. En dan willen ze dat wij binnen een paar weken een beslissing kunnen nemen. Ze hadden al jaren eerder met voorlichting moeten beginnen. (wekelijks europa-programma op tv?) Pas dan weten we waarover we stemmen. Misschien een goe dmoment om er alsnog over te beginnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat is dan de taak van het kabinet om dat ons duidelijk te maken... en dat is niet gedaan...
en ik heb de hele grondwet gelezen... en ik denk dat maar heel weinig mensen dat snappen...
Je moet bij alles zowat 2 keer lezen omdat je dan de daadwerkelijke wet niet goed leest....
soort advocaten taal is het... alles is duidelijk verwoord met moeielijke woorden en soms worden zinnen gebruikt die op makkelijk verkeerd begrepen kunnen worden....
Onmogelijk dus voor de gemiddelde bevolking om dat te lezen.
En daarom vond ik dit zeker een taak voor de overheid....
Hoewel ik denk dat veel mensen hun niet zouden geloven ... omdat het vertrouwen vanuit de bevolking in de regering erg klein is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |