of wat dacht je van verchroomde velgen en spaken (dus niet standaard staal of alu)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:29 schreef Gurb het volgende:
matzwart is ook wel een idee idd, met wat glow in the dark of reflecterende accenten
een gewone herenfietsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef 2flower het volgende:
[..]
of wat dacht je van verchroomde velgen en spaken (dus niet standaard staal of alu)
wat voor fiets (model) is het eigenlijk?
ik fluorecerend oranjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Gurb het volgende:
heb nog wel een oude fiets staan thuis met twee lekke banden en kapotte remhendels. Planning is om hem met een maandje ofzo op te gaan knappen.
Weet nog niet wat ik ermee ga doen, heb een oude fiets helemaal fluorescerend geel gespoten, was wel gaaf, maar wel een hele hoop werk.
en wat betreft die kettingkast, misschien zit er een beugeltje ergens verkeerd?
Heb het zelf vaak bij mijn huidige fiets dat het beugeltje bij het wiel verkeerd zit
Voor het erop schroeven van een kettingkast een handleiding?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef G-Mart het volgende:
p.s. ik heb wat problemen met de kettingkast daadwerkelijk op de fiets te monteren. Het lukt wel alleen circuleert de ketting niet goed in de kast en ik hou wat schroefjes over. Iemand met een officiele handleiding oid?
het is ook lastig hoor, je hebt een schroevendraaier nodig enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor het erop schroeven van een kettingkast een handleiding?![]()
Hoe moeilijk kan het zijn?![]()
En een set engelse sleutelsquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
het is ook lastig hoor, je hebt een schroevendraaier nodig enzo
juist, je moet 't niet onderschatten!!quote:
Heeft z'n fiets dan ook booskijkers?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, je moet 't niet onderschatten!!
vooral niet met z'n uitgebouwde fiets
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft z'n fiets dan ook booskijkers?
dat is niet nodig zo'n fiets blijf je altijd bij je houdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vergeet niet een goed slot te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |