tjah, dan ga je gekke dingen denken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die enige tijd op een marine basis doorbrengen![]()
mwah dat vond ik niet. want daar ging het toch ook om. het referendum was bedoeld om de beslissing meer af te stemmen op de wens van de bevolking. Ze gaven duidelijk aan teleurgesteld te zijn, maar het wel te begrijpen en hier nu verder mee te gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja op de manier hoe het volk behandeld is snap ik het aan de ene kant wel.... en ik vond dat toneel spel wat ze op zette door te zeggen ey joh.. maar er zijn er wel veel geweest... Te erg voor woorden moet ik zeggen
Ach ze kwamen beiden niet goed met argumenten voor "voor en / of tegen" dus vind alles brak moet ik zeggen.... verder heb ik ook nog geen enkel idee wat ik ga stemmenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen wilders ziet het zo. sp en Christen Unie niet.
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, als er weer verkiezingen zijn. In ieder geval niet wilders, lpf, vvd o.i.d. denk PvdA
Dit vind ik ook zo bekrompen, mensen die een andere mening hebben dan jij (en dus op een andere partij stemmen) stumperts (of iets dergelijks) noemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind de pvda een beetje naar rechts neigen tegenwoordig. maar tis natuurlijk nog altijd beter dan vvd, cda en de rest van die stumpers!
Precies, en vreemde moties indienenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, dan ga je gekke dingen denken...
ik ben het zeker ook niet op alle punten met ze eens. Maar groen links is me toch een beetje te geitenwollensokken-achtig (ik heb er voorheen op gestemd om meer evenwicht te krijgen, zodat er ook aan het milieu enzo werd gedacht) en ik wil nu voortaan op een grote partij stemmen, omdat bij die kleine partijen je stem bijna verloren gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind de pvda een beetje naar rechts neigen tegenwoordig. maar tis natuurlijk nog altijd beter dan vvd, cda en de rest van die stumpers!
dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mwah dat vond ik niet. want daar ging het toch ook om. het referendum was bedoeld om de beslissing meer af te stemmen op de wens van de bevolking. Ze gaven duidelijk aan teleurgesteld te zijn, maar het wel te begrijpen en hier nu verder mee te gaan.
Hoe haalt hij 't in z'n hoofd... waarschijnlijk teveel bij de kapper gezeten, waar word ook alleen maar slap gelultquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, en vreemde moties indienen![]()
Waarom is het nu wel goed dat we stemmen danquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mwah dat vond ik niet. want daar ging het toch ook om. het referendum was bedoeld om de beslissing meer af te stemmen op de wens van de bevolking. Ze gaven duidelijk aan teleurgesteld te zijn, maar het wel te begrijpen en hier nu verder mee te gaan.
De peroxide tast je hersenen aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hoe haalt hij 't in z'n hoofd... waarschijnlijk teveel bij de kapper gezeten, waar word ook alleen maar slap gelult
dan ben je ongeloofelijk vatbaar voor onzin?quote:
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan ben je ongeloofelijk vatbaar voor onzin?
het is toch ook zo dat we te dom waren om te stemmen. wie weet nou precies wat er in de grondwet staat? maar daar hadden ze eerder over moeten nadenken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waarom is het nu wel goed dat we stemmen dan
en paar weke terug waren we te dom om te gaan stemmen of bij een nee zou toch ja doorgezet worden.... daarom vind ik het nu belabberd.... lijkt wel of ze daar allemaal in de overgang zitten met hun stemmingswisselingen![]()
btw hou vajou![]()
dan richt ik ook een partij op, peter r de vries gaat dat ook doen dusse....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen verschil, jij praat altijd al onzin![]()
Stemmen dat je weggaat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan richt ik ook een partij op, peter r de vries gaat dat ook doen dusse....
wie stemt er op mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |