Je bent gepromoveerd tot dr vriendquote:
zet je helm eens goed opquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ooh nu zie ik het
Wel goed gequote![]()
Die heb ik volgende weekquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:41 schreef somegirl het volgende:
Zometeen afrondend gesprek met m'n stagebegeleider!
Als je er nu zo overna denkt, is die stage toch best snel voorbij gegaan....quote:
Maar zn hoofd is zo klef dat lukt hem nietquote:
je kan er van leren!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
alleen jammer dat je er dan niks meer aan kunt doen..
![]()
Ik denk dat het eerst de taak is van de regering om alles in nederland weer goed te krijgen qua economie.... Eerst het vertrouwen terug winnen.... Daarna is het denk ik best wel mogelijk om duidelijk per onderwerp in globale lijnen wat uit te leggen... hoewel ik jou manier van duidelijk per onderwerp prefereer.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is ook precies wat ze nu gaan doen. Al waren ze er al vrij goed van op de hoogte. Maar zelfs één jaar voorlichting is niet genoeg. Iets waar 14 jaar over gepraat en gediscussieerd is kan niet binnen 52 weken uitgelegd worden. Dit is iets waar niet over gestemd moet worden. Ja misschien in delen, dat je steeds een referendum krijgt over onderwerpen, zodat ze precies weten waar we het mee eens en oneens zijn.
De mijne sowieso, het was maar 8 weken dus ja.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je er nu zo overna denkt, is die stage toch best snel voorbij gegaan....
Tenminste zo denk ik er wel over.... meer mensen die er zo over denken ?
Is Knox_ al gesignaleerd ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerst de taak is van de regering om alles in nederland weer goed te krijgen qua economie.... Eerst het vertrouwen terug winnen.... Daarna is het denk ik best wel mogelijk om duidelijk per onderwerp in globale lijnen wat uit te leggen... hoewel ik jou manier van duidelijk per onderwerp prefereer.....
goddess for president
Ja, die is al langs geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is Knox_ al gesignaleerd ??
EMMER GEVRAAGD !!!
Mijn stage duurde 5 maanden maar toch is het allemaal super snel voorbij gegaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
De mijne sowieso, het was maar 8 weken dus ja.....
M'n hele studie is eigenlijk best rap gegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |