Tsjah, aan de andere kant is het nogal hautain om mensen te weerhouden te werken als ze dat willen, helemaal als ze werkloos zijn en dit ze aan werk kan helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
Blijkbaar....mede omdat ik een teringhekel heb aan het volk dat op zondagmiddag met 20 tassen rotzooi naar huis rijdt.
Dat verbaast me niks, Europa is een geografische unie. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
Bij mij stond er geen wachtrij, alleen mijn oud-Aardrijkskundeleraar stond wel achter mij. Hij is ook voor.
Nee, Barosso dan met zijn extra miljard, nog geen week voordat het referendum gehouden zou wordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt goeie reclame op de dag van het referendum![]()
![]()
.
"Nee, Brussel bemoeit zich alleen op terreinen waar het wat mee te maken heeft"![]()
.
nee, niksquote:
Kroes en Artisquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, Barosso dan met zijn extra miljard, nog geen week voordat het referendum gehouden zou worden
Genoeg ander werk dat wel op zondag kan. Het lijkt me sterk dat mensen alleen op zondag kunnen werken, niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, aan de andere kant is het nogal hautain om mensen te weerhouden te werken als ze dat willen, helemaal als ze werkloos zijn en dit ze aan werk kan helpen.
Ik denk dat al mijn oud-leraren wel voor zijn, behalve Lardinoisquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat verbaast me niks, Europa is een geografische unie. Dat dan weer wel.![]()
weet ik, dit mag dan wel wat kostenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Kroes en Artis.
De SP houdt zijn bijeenkomst vanavond trouwens in Artis. Cool gedaan.
Zeker een overheidsinstelling?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op mijn stagebedrijf is bijna iedereen tegen. "De hoge heren" en zo.
het hoeft geen 'fierce creatures' te worden inderdaad en goudapen blijf je altijd houdenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ze zullen wel claimen dat Artis gered is.
Alleen voor de kantine-faciliteiten en de state-of-the-art pc's.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet graag willen werken, jij wel? Standaard industrieel bedrijf.
Vrijdagmiddagborrelsquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alleen voor de kantine-faciliteiten en de state-of-the-art pc's.
Ook prima, lekker vroeg uit.quote:
quote:Eichel onder druk na vermeende uitspraken over euro
Uitgegeven: 1 juni 2005 18:51
BERLIJN - In Duitsland is woensdag ophef ontstaan over uitspraken die minister Hans Eichel van Financiën zou hebben gedaan over de euro en de Europese monetaire unie.
Volgens het Duitse weekblad Stern heeft Eichel in een gesprek met de Duitse centralebankpresident Axel Weber gezegd dat hij de euro als belangrijkste oorzaak ziet voor de aanhoudende zwakte van de economie in Duitsland. Ook zou hij aanwezig zijn geweest bij een vergadering waar over de ineenstorting van de Europese monetaire unie werd gesproken.
Stern stelt verder dat de Duitse regering de schuld voor de zwakke economie wil afwentelen op de euro. Eichel ontkende via zijn woordvoerder deze uitspraken te hebben gedaan. Een woordvoerder van de Bundesbank noemde het Stern-verhaal, dat donderdag in zijn geheel wordt gepubliceerd, ,,absurd''.
Tfoe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
'k Hei nie voor en 'k hei nie teuge stemt, woôn blanco.
Dat laatste is helemaal schandelijkquote:In de Zuid-Iraanse stad Ravar zijn vandaag drie mannen opgehangen. Ze waren veroordeeld voor de verkrachting van een Iraanse vrouw en diefstal van een schaap.
Even reacties uitlokken:quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Iran hangt drie verkrachters op
[..]
Dat laatste is helemaal schandelijk.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Kunnen ze trouwens ook de dubbele doodstraf opgelegd krijgen??
dodstraf voor die Terroristquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik durf te wedden dat veel mensen het niet eens opgemerkt hebben.quote:
Dit is mijn tweedequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Het is trouwens mijn 4de stem die ik in mijn leven heb uitgebracht
Vergeet de Polen niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op mijn stagebedrijf is bijna iedereen tegen. "De hoge heren" en zo.
Ik bespeur bij mij een verwijdering van de VVDquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is voor mij ook de vierde keer, geloof ik. Ik bespeur een duidelijke verwijdering van het CDA in mijn stemgedrag,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |