quote:kusjes en beterschap voor Jan M.
Reactie van pberends — woensdag 1 juni 2005 @ 17.49
Ik zie ze eigenlijk alleen 's zomers als ik nu en dan de post bij mijn ouders kom sorteren, en meer van dat soort dingen. Steevast stierenbreed en erg luidruchtig (ik zie ze blijkbaar alleen als ze van hun werk en de kroeg komen) en gekleed als hooligans. Overigens zonder iets te misdoen, geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens...ligt het nou aan mij....of wordt Nederland overspoeld door Polen.
Ja, ze werken hard dan wij, en daarom stem ik tegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk alleen 's zomers als ik nu en dan de post bij mijn ouders kom sorteren, en meer van dat soort dingen. Steevast stierenbreed en erg luidruchtig (ik zie ze blijkbaar alleen als ze van hun werk en de kroeg komen) en gekleed als hooligans. Overigens zonder iets te misdoen, geloof ik.
Rofl, moet je eens naar de randstad komen, daar zitten ze het hele jaar!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk alleen 's zomers als ik nu en dan de post bij mijn ouders kom sorteren, en meer van dat soort dingen. Steevast stierenbreed en erg luidruchtig (ik zie ze blijkbaar alleen als ze van hun werk en de kroeg komen) en gekleed als hooligans. Overigens zonder iets te misdoen, geloof ik.
ik zit in de Randstad, maar een relatief rustig deel ervan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl, moet je eens naar de randstad komen, daar zitten ze het hele jaar!
Leugens, ze zitten in de Randstad en ze zijn crimineel!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
ik zit in de Randstad, maar een relatief rustig deel ervan.. Ze zitten geloof ik vooral in het Westland.
De Joegoslavische straatkrantverkopers die worden gehuurd om een schutting aan te leggen en in het voorbijgaan die van jou verramponeren, die zijn crimineel!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leugens, ze zitten in de Randstad en ze zijn crimineel!
quote:Een moslim is gewoon een potentiele moordenaar en deze turk bewijs mijn stelling.
Sorry, dat had ik nog niet gezien.quote:
Le Penquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
en geen dwingende reden zag om de samenwerking te vernauwen.
Als het in een POL-topic is gepost, meld je het dan even snel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Raad het Citaat (Mutant mag niet meedoen);
[..]
Ik zou zeggen DrW, maar die vergeet alleen t'tjes aan het einde van werkwoorden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Raad het Citaat (Mutant mag niet meedoen);
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Boze Balkenende om advies Europa
Hij heeft zich laten filmen. Wilders niet overigensquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt fijn dat Europa
Zou Balkie stiekem gewoon tegen hebben gestemd?
Ik zal geen geintjes meer vertellen, Johan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe wilde je die bestrijden met het voorgesteld verdrag?
Wilders was natuurlijk bang voor een aanslagquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:53 schreef RichardQuest het volgende:
Hij heeft zich laten filmen. Wilders niet overigens"Beetje privacy graag"
Vertel dan maar waarom je voor was.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zal geen geintjes meer vertellen, Johan.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
stoer, ik was 210quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef pberends het volgende:
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/2005/06/01/stemmen/
[..].
Om besluitvorming in Europa democratischer, dan wel eerlijker te laten verlopen. En om landen juridisch te binden aan grondrechten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vertel dan maar waarom je voor was.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Om besluitvorming in Europa democratischer, dan wel eerlijker te laten verlopen.
Een boze of een vriendelijke balkenendequote:
quote:
Beetje nutteloze vraag dan...quote:http://www.grondweteuropa.nl/ enige malen heb doorgenomen
Waarom? Daar staat naar ik meen geen lemma over het verschil tussen eerlijker en democratischer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Beetje nutteloze vraag dan...
Oh, ik dacht dat je het verschil tussen nu en na invoering van de grondwet bedoelde.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom? Daar staat naar ik meen geen lemma over het verschil tussen eerlijker en democratischer..
Zo is dat, geen hond die je nu nog van recalcitrant gedrag kan beschuldigen vanwege je nee-stemquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:
Zo net thuis en ff mijn stem uitbrengen.
Het wordt uiteindelijk toch een "Nee"
Reden : De discussie van de Europese commissie met betrekking tot de hypotheekaftrek die vandaag weer is ontstaan. Nederland heeft nu nog een 'veto' stem en zou bij een 'ja' van de grondwet deze discussie in het nadeel van de huizenbezitter kunnen uitvallen (bij een meerderheidsstem). Omdat Nederland uniek is met betrekking tot de aftrek van de hypotheekrentie in vergelijking tot de rest van Europa..
Als ze vandaag de hypotheekaftrek afschaffen, dan is morgen heel Nederland failliet. Of dat worden veel kartonnen 'PC' dozen op straat.
Nederland != Europa (en gelet op een aantal bepalingen zal dat altijd wel zo blijven), en ik wil geen dief zijn van mijn eigen portomonee.
![]()
Hey mafketel, over het fiscale beleid bestaat in de grondwet een veto. Een prima voorbeeld toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:
Zo net thuis en ff mijn stem uitbrengen.
Het wordt uiteindelijk toch een "Nee"
Reden : De discussie van de Europese commissie met betrekking tot de hypotheekaftrek die vandaag weer is ontstaan. Nederland heeft nu nog een 'veto' stem en zou bij een 'ja' van de grondwet deze discussie in het nadeel van de huizenbezitter kunnen uitvallen (bij een meerderheidsstem). Omdat Nederland uniek is met betrekking tot de aftrek van de hypotheekrentie in vergelijking tot de rest van Europa..
Stem dan voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:
Nederland != Europa (en gelet op een aantal bepalingen zal dat altijd wel zo blijven), en ik wil geen dief zijn van mijn eigen portomonee.
![]()
Je krijgt een waarde cheque die je komende zondag kunt uitgevenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook net gestemd, grondwet: tegen, elke zondag koopzondag: voor. Krijg ik nu een pluim?
Oh ja, in Utrechtquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook net gestemd, grondwet: tegen, elke zondag koopzondag: voor. Krijg ik nu een pluim?
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je krijgt een waarde cheque die je komende zondag kunt uitgeven
Je zou dus exact het tegenovergestelde gestemd hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh ja, in UtrechtIk denk dat ik daar tegen zou stemmen als het in Eindhoven ter sprake kwam.
Ik ben de neoliberaal in het Balkenendekamp dat dieren wil mishandelen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
iedereen is solidair, behalve RichardQuest
Blijkbaar....mede omdat ik een teringhekel heb aan het volk dat op zondagmiddag met 20 tassen rotzooi naar huis rijdt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou dus exact het tegenovergestelde gestemd hebben.![]()
Vroegah was RQ nog een student, nu is die omgeluld.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
iedereen is solidair, behalve RichardQuest
Hij denkt vast dat ie er al isquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroegah was RQ nog een student, nu is die omgeluld.
Echt goeie reclame op de dag van het referendumquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Op mijn stagebedrijf is bijna iedereen tegen. "De hoge heren" en zo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroegah was RQ nog een student, nu is die omgeluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |