Staan? Heeft Bibiane mps?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:39 schreef zjroentje het volgende:
Bij de meisjes is Bibiane Schoofs momenteel bezig tegen de nummer 1 van de plaatsingslijst. Ze staan een break voor in de eerste set, 4-3.
Wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
Eerste set 7-6 verloren...
Okay. Henin speelt nog niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bibianne Schoofs, nu 2e set 6-1 gewonnen tegen de nummer 1 geplaatst
en 15 - 40 vóór!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef Bobu het volgende:
Matchpoint weggewerkt deze keer en we gaan verder bij 7-7
Ze schreeuwt het breakpoint wegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:57 schreef Butra het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar: hup Maria!
Ik wacht op de inkopppers ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:44 schreef VoreG het volgende:
Kan er geen sok in die mond van Sharapova gepropt worden
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:44 schreef VoreG het volgende:
Kan er geen SoK in die mond van Sharapova gepropt worden
Ik word ook niet warm of koud van Sharapova hoor. Maar ik ben nou ook niet bepaald Henins grootste fan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:57 schreef VoreG het volgende:
Nee dat schreeuwende monster op de baan is geweldig
Als hij dat niet deed had hij deze set nog kunnen winnen, tenminste hij had door kunnen spelen. Nu sta je gelijk weer achterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:41 schreef mitt het volgende:
grappenmaker die Hanescu met die ballen tussen zn benen door.
Antal is gewoon mannelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:58 schreef Bobu het volgende:
Onze andere Nederlandse juniore maakt het ook aardig spannend...nu matchpoint op 7-6 in de derde![]()
En die pakt ze...wint van een als 10e geplaatste Francaise.
niet alleen op de belgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
Wat een ouwehoer is die Belgische verslaggever
Precies, vergeleken bij wat hij tegen Moya liet zien was het vandaag wat flets van Federer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:33 schreef pascalheister het volgende:
geen beste wedstrijd van federer, maar de halve finale is er
Moya was dan ook geblesseerd....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies, vergeleken bij wat hij tegen Moya liet zien was het vandaag wat flets van Federer.
Maar ik hoop dat hij in de halve finale tegen waarschijnlijk Nadal wel weer op de toppen van zijn kunnen speelt.
zit toch niet te zeiken, tennis is tennisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef XL het volgende:
Hebben we afgelopen dagen eigenlijk nog wel livebeelden gehad van andere banen dan Chatrier. Volgens mij niet, heeft de NOS gewoon een of andere krenterig contract met Roland Garros en zitten we daarom de hele dag damestennis te kijken....
Het is goed dat er tennis op tv is. Deze keuze is echter niet logisch en dat is vaker geweest afgelopen dagen. Dat we nu een slechte wedstrijd moeten kijken is zo erg niet, spannend is het bij Nadal ook niet. Ik vrees echter dat we deze wedstrijd 'moeten' kijken omdat de NOS voor Suzanne Lenglen meer zou moeten betalen en dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit toch niet te zeiken, tennis is tennis
Ze moeten toch wat met het geld...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:27 schreef XL het volgende:
[..]
Het is goed dat er tennis op tv is. Deze keuze is echter niet logisch en dat is vaker geweest afgelopen dagen. Dat we nu een slechte wedstrijd moeten kijken is zo erg niet, spannend is het bij Nadal ook niet. Ik vrees echter dat we deze wedstrijd 'moeten' kijken omdat de NOS voor Suzanne Lenglen meer zou moeten betalen en dat zou zonde zijn.
Voetbalrechten van de eredivisie kopen zeker?quote:
damestennis is iets heel erg anders dan mannentennisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:48 schreef pum het volgende:
[..]
damestennis is iets heel erg anders dan mannentennis
mannentennis:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwentennis:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal![]()
![]()
Wordt wel een hele stoere partij. Is die donderdag?
bij beide snapt iedereen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Baan pascal, bij voetbal heet het een veld
Als je bij voetbal gaat zeggen dat de mensen op de baan staan gaan ze je raar aankijken hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij beide snapt iedereen wat ik bedoel
bedoel het bij tennis pipoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je bij voetbal gaat zeggen dat de mensen op de baan staan gaan ze je raar aankijken hoor
Ik kijk altijd graag naar damestennis en naar het groeien van gras.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef pum het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er zo over denk hoor
Kon ik maar ook genieten van damestennis![]()
http://www.juniortennis.com/ajt/playerinfo.php?player_id=287quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:15 schreef XL het volgende:
Bij de jeugd speelt overigens Sergei Bubka mee!![]()
Hoop op finale Pierce vs Henin. Iets netter mag wel. Ook als Henin niet je favoriete is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Pierce voor de titel
En die kut-Henin ook vrij makkelijk door...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoop op finale Pierce vs Henin. Iets netter mag wel. Ook als Henin niet je favoriete is.
Moet je eens op "okee6" oid letten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als kut al niet meer mag
Heb hier wel ergere verwensingen gezien...
Ik hoop het, ik gun het haar echtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Zou mijn voorspelling dan toch uitkomen?
Pierce winnares.
Dat wil toch niet zeggen dat jij dat dan ook maar moet doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als kut al niet meer mag
Heb hier wel ergere verwensingen gezien...
Djezus, als je niet tegen een onschuldig scheldwoordje kunt ga je maar in het Disney-topic postenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat jij dat dan ook maar moet doen?
LOL ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Djezus, als je niet tegen een onschuldig scheldwoordje kunt ga je maar in het Disney-topic posten
waarop baseer jij je logica eigenlijk? je verwijt de belgen arrogant te zijn, maar de arrogantie die madame Pierce etaleert... de club belgen en journalisten reiken nog niet aan haar teennagel.quote:
Logica bestaat soms niet, op de een of andere manier kan ik die 'arrogantie' van Pierce wel hebben en van Henin en de Belgen niet, shoot me for itquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarop baseer jij je logica eigenlijk? je verwijt de belgen arrogant te zijn, maar de arrogantie die madame Pierce etaleert... de club belgen en journalisten reiken nog niet aan haar teennagel.
Dat mens denkt echt dat ze god is![]()
jaja, dat weten we nu al, de belgische reporters zijn kut en henin is een arrogant wicht, maar ze speelt zo'n leuk tennis en met zo'n enorme gedrevenheid, dat ik het er enorm voor heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Logica bestaat soms niet, op de een of andere manier kan ik die 'arrogantie' van Pierce wel hebben en van Henin en de Belgen niet, shoot me for it![]()
Mijn zwak voor Pierce dateert al van het begin van haar carriere toen ze als onzeker klein vogeltje met brilletje onder het juk van Pappa de Tiran probeerde uit te komen. Geweldig vond ik daarna haar ontwikkeling naar "The Body", mede dankzij Nick Bolletieri en nu hoop ik dat ze nog een keer kan vlammen in de nadagen van haar carriere...
En wat Henin betreft, ik kan er de vinger niet op leggen maar dat kind heeft me altijd al mateloos geïrriteerd, is gewoon mijn gevoel. En dat heb ik overigens niet bij elke Belg hoor, op zich vind ik Clijsters en Malisse best symphatiek, alleen door de houding van de Belgische verslaggevers hoop ik eigenlijk altijd op een nederlaag...
Ja, ik vind Mauresmo ook maar een lul eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef Barca het volgende:
Oh ja, we hebben het wel over vrouwentennis maar moet daarbij steeds het vrouwelijkgeslachtsdeel worden genoemd?
HAHAHA! Gebruik van mannelijkgeslachtsdeel lijkt me ook niet nodig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik vind Mauresmo ook maar een lul eigenlijk.
Och, van okee6 mogen alle verwensingen, behalve de doodverwensing, die zie ik liever niet inderdaad, maar ik hou je verder niet tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je eens op "okee6" oid letten.
Klopt, maar was dat toen geen partij waarbij alleen de score deed vermoeden dat het spannend was?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:21 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoop op een herenfinale tussen federer en davydenko. In Ahoy' maakte hij het Federer ook knap lastig. Was het toen niet 7-5 7-5 voor Federer?
Meteen naar de Davis Cup die gasten, tegen Slowakije.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Antal van der Duim en Thiemo de Bakker hebben in het jongensdubbel met 6-2 6-1 gewonnen van het als zesde geplaatste duo Neilly/Smyczek (VS). Wellicht een veelbelovend dubbel met het oog op de toekomst
Nee, want het had de finale moeten zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:35 schreef Norrage het volgende:
Gogo ultieme halve finale...Dat wordt genieten
Pierce is 1½ jaar ouderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft iedereen met Pierce? Ik heb echt helemaal niks met haarZe heeft het al een keer gewonnen dus het is niet zo dat het historisch en zo gaat zijn als zij Roland Garros wint(Zoals toen met bijvoorbeeld Ivanisevic en Wimbledon :/) Ik gun het de oude bijna gestopte Davenport dan veel en veel meer om een voor haar zo'n moeilijk toernooi te winnen na alleen maar 3-setters :/
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:12 schreef brambor het volgende:
Ik heb diepe respect voor Henin omdat ze van haar zwakste punten haar sterkste gemaakt heeft. Ik heb 5 jaar lang discussies gehad met mensen over hoe zielig bepaalde speelsters waren omdat ze mentaal zwak waren of niet konden serveren (en hoe gelukkig de speelsters waren die deze talenten wel bezaten, dat was namelijk nog belangrijker)
Henin is niet bepaald mijn favoriete, maar zij doet wel alles om de beste te zijn. Ze is misschien nog wel fanatieker dan Nav;)
kijk dan naar de nederlandse of franse televisie als er een belg speelt, hoef je je niet aan de verslaggevers te ergerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Mijn zwak voor Pierce dateert al van het begin van haar carriere toen ze als onzeker klein vogeltje met brilletje onder het juk van Pappa de Tiran probeerde uit te komen. Geweldig vond ik daarna haar ontwikkeling naar "The Body", mede dankzij Nick Bolletieri en nu hoop ik dat ze nog een keer kan vlammen in de nadagen van haar carriere...
En wat Henin betreft, ik kan er de vinger niet op leggen maar dat kind heeft me altijd al mateloos geïrriteerd, is gewoon mijn gevoel. En dat heb ik overigens niet bij elke Belg hoor, op zich vind ik Clijsters en Malisse best symphatiek, alleen door de houding van de Belgische verslaggevers hoop ik eigenlijk altijd op een nederlaag...
Op de baan is ze veel leuker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Butra: Ana Ivanovic......do I have to say more
Gelijk heeft hij!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Butra: Ana Ivanovic......do I have to say more
Juist :/ Daar gaat het niet om. Davenport was zo ongeveer al gestopt vorig jaar.quote:
Klasse!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kijk dan naar de nederlandse of franse televisie als er een belg speelt, hoef je je niet aan de verslaggevers te ergeren![]()
en echt, al ben ik geen echte fan van Justine, toch heb ik een immens respect voor wat ze presteert. Haar moeder verloren aan kanker, haar jonger zusje in een auto-ongeluk, en dan nog gebroken met haar vader... en ze staat er toch maar telkens weer opnieuw.
Pierce - Davenport of Nadal - Ferrer is toch wel een verschil.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Een wedstrijd afmaken is nou niet echt haar sterkste punt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:27 schreef Bobu het volgende:
Schoofs wordt teruggebroken, terwijl ze voor de wedstrijd serveerde5-5 in de 2e nu.
Ze was teruggekomen van een breek achter, dus tja wat is dan je referentie. De volgende tegenstandster van Schoofs is trouwens de ongeplaatste Japanse Morita.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een wedstrijd afmaken is nou niet echt haar sterkste punt.
Halve finales van een grand slam zijn altijd op vrijdag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wanneer is Nadal - Federer, kan niet echt een eenvoudig speelschema vinden op Roland Garros.com.
Hoe moeilijk moet het zijn om in een PDF bestand gewoon een piramide op te bouwen. Voor iedereen duidelijk en je kan het bestand steeds updaten als er partijen gespeeld zijn. In plaats daarvan krijg je zon vage lijst.
Ik wist dat er een standaard layout voor zou zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef XL het volgende:
Halve finales van een grand slam zijn altijd op vrijdag.
... bij de mannen ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef XL het volgende:
[..]
Halve finales van een grand slam zijn altijd op vrijdag.
Hoor ik daar Richard Krajicek's alter-ego ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Zo is tennis mooi. Als je dat vergelijkt met die dikke zuchtende vetkwabben die bij de dames over de baan strompelen.
Volgens Mr BookieWookie is de partij morgen om 10.00 maar ik denk inderdaad dat hij op Vrijdag gespeeld zal worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt het dat de halve finale van Federer tegen Nadal vrijdag om 10.00 is
ik denk dat het bloot vlees het enige is dat mannen nog kan interesseren voor vrouwentennisquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Zo is tennis mooi. Als je dat vergelijkt met die dikke zuchtende vetkwabben die bij de dames over de baan strompelen.
Dat is wel zondequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens Mr BookieWookie is de partij morgen om 10.00 maar ik denk inderdaad dat hij op Vrijdag gespeeld zal worden.
Volgens mij komt die op een betere tijd...maar weet nog niet zekerquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:57 schreef sannydude het volgende:
[..]
Dat is wel zondeop papier is het de wedstrijd waar iedereen op zit te wachten en nu kan niemand hem zien
![]()
Nou ... ik raak niet opgewonden van een enorme vleesklomp. Wel van een goed gevormde hinde met een leuk koppie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
(
[..]
ik denk dat het bloot vlees het enige is dat mannen nog kan interesseren voor vrouwentennis![]()
ik zie eigenlijk beiden graag, misschien lichte voorkeur voor mannentennis![]()
juist, jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had liever Safin tegen Coria gezien...
quote:
I agree completelyquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
Jammer..
Laat Puerta maar winnen dan.
Finale tegen Nadal, met Nadal die dan wint dan uiteraard.
Is dat de zoon van?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:23 schreef XL het volgende:
Sergei Bubka door met 11-9 in de derde set!
Volgens mij niet.quote:
Oekraïner toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Laatst stond er een profiel van hem in dit topic.
Hij is Wit-rus, volgens mij was de echte Bubka ook een echte Rus.
Ik doe het even op halve kennis.... eerst de eindstand fout, dan de nationaliteit van die jongen en ook nog eens de nationaliteit van Bubka. Ik ben nog onder de indruk van mijn eigen nederlaag zojuist denk ik (6-3, 7-5).quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oekraïner toch?
Dat hoeft trouwens nog niet te betekenen dat het zijn zoon niet kan zijn..
Slecht hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe het even op halve kennis.... eerst de eindstand fout, dan de nationaliteit van die jongen en ook nog eens de nationaliteit van Bubka. Ik ben nog onder de indruk van mijn eigen nederlaag zojuist denk ik (6-3, 7-5).
Onthutsend, vond ik zelf ook...quote:
Dat wist ik nietquote:
Ik vind hem niet superslim spelen, integendeel....quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef erkel het volgende:
Puerta!! wat een geweldige speler!! heb die gast eigenlijk nooit echt eerder zien spelen, maar wat een gast!! Wat een gravelspel en die verwoestende forehand...echt geweldig. Hij heeft dik verdiend gewonnen en zal davydenko ook naar huis sturen denk ik, wat jullie?
Ja, je kan wel zien waarom hij zo relatief laag op de ranglijst staat, maar hij doet het dit toernooi in ieder geval geweldig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind hem niet superslim spelen, integendeel....
Puerta is geschorst geweest voor doping.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef brambor het volgende:
Zat Vliegen (de belg) Puerta vorige week niet van doping te beschuldigen?
quote:Court 6 12:00 Start
Girls' Singles - Qtr. Finals
Bibiane Schoofs (NED) vs. Ayumi Morita (JPN)
followed by
Boys' Singles - Qtr. Finals
Antal Van Der Duim (NED) vs. Alexandr Dolgopolov (UKR)
Girls' Doubles - Qtr. Finals
Yung-Jan Chan (TPE)[1]/Aleksandra Wozniak (CAN)[1] vs. Mihaela Buzarnescu (ROM)[5]/Bibiane Schoofs (NED)[5]
Boys' Doubles - Qtr. Finals
Sun-Yong Jr. Kim (KOR)[3]/Aljoscha Thron (GER)[3] vs. Thiemo De Bakker (NED)/Antal Van Der Duim (NED)
Cool, Thiemo de Bakker ken ik nog van de jeugdtoernooien hier in Nederland.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef At_Fundum het volgende:
Vandaag Nederlandse dag op baan 6
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, je kan wel zien waarom hij zo relatief laag op de ranglijst staat, maar hij doet het dit toernooi in ieder geval geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |