LOL ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Djezus, als je niet tegen een onschuldig scheldwoordje kunt ga je maar in het Disney-topic posten
waarop baseer jij je logica eigenlijk? je verwijt de belgen arrogant te zijn, maar de arrogantie die madame Pierce etaleert... de club belgen en journalisten reiken nog niet aan haar teennagel.quote:
Logica bestaat soms niet, op de een of andere manier kan ik die 'arrogantie' van Pierce wel hebben en van Henin en de Belgen niet, shoot me for itquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarop baseer jij je logica eigenlijk? je verwijt de belgen arrogant te zijn, maar de arrogantie die madame Pierce etaleert... de club belgen en journalisten reiken nog niet aan haar teennagel.
Dat mens denkt echt dat ze god is![]()
jaja, dat weten we nu al, de belgische reporters zijn kut en henin is een arrogant wicht, maar ze speelt zo'n leuk tennis en met zo'n enorme gedrevenheid, dat ik het er enorm voor heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Logica bestaat soms niet, op de een of andere manier kan ik die 'arrogantie' van Pierce wel hebben en van Henin en de Belgen niet, shoot me for it![]()
Mijn zwak voor Pierce dateert al van het begin van haar carriere toen ze als onzeker klein vogeltje met brilletje onder het juk van Pappa de Tiran probeerde uit te komen. Geweldig vond ik daarna haar ontwikkeling naar "The Body", mede dankzij Nick Bolletieri en nu hoop ik dat ze nog een keer kan vlammen in de nadagen van haar carriere...
En wat Henin betreft, ik kan er de vinger niet op leggen maar dat kind heeft me altijd al mateloos geīrriteerd, is gewoon mijn gevoel. En dat heb ik overigens niet bij elke Belg hoor, op zich vind ik Clijsters en Malisse best symphatiek, alleen door de houding van de Belgische verslaggevers hoop ik eigenlijk altijd op een nederlaag...
Ja, ik vind Mauresmo ook maar een lul eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef Barca het volgende:
Oh ja, we hebben het wel over vrouwentennis maar moet daarbij steeds het vrouwelijkgeslachtsdeel worden genoemd?
HAHAHA! Gebruik van mannelijkgeslachtsdeel lijkt me ook niet nodig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik vind Mauresmo ook maar een lul eigenlijk.
Och, van okee6 mogen alle verwensingen, behalve de doodverwensing, die zie ik liever niet inderdaad, maar ik hou je verder niet tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je eens op "okee6" oid letten.
Klopt, maar was dat toen geen partij waarbij alleen de score deed vermoeden dat het spannend was?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:21 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoop op een herenfinale tussen federer en davydenko. In Ahoy' maakte hij het Federer ook knap lastig. Was het toen niet 7-5 7-5 voor Federer?
Meteen naar de Davis Cup die gasten, tegen Slowakije.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Antal van der Duim en Thiemo de Bakker hebben in het jongensdubbel met 6-2 6-1 gewonnen van het als zesde geplaatste duo Neilly/Smyczek (VS). Wellicht een veelbelovend dubbel met het oog op de toekomst
Nee, want het had de finale moeten zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:35 schreef Norrage het volgende:
Gogo ultieme halve finale...Dat wordt genieten
Pierce is 1½ jaar ouderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft iedereen met Pierce? Ik heb echt helemaal niks met haarZe heeft het al een keer gewonnen dus het is niet zo dat het historisch en zo gaat zijn als zij Roland Garros wint(Zoals toen met bijvoorbeeld Ivanisevic en Wimbledon :/) Ik gun het de oude bijna gestopte Davenport dan veel en veel meer om een voor haar zo'n moeilijk toernooi te winnen na alleen maar 3-setters :/
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:12 schreef brambor het volgende:
Ik heb diepe respect voor Henin omdat ze van haar zwakste punten haar sterkste gemaakt heeft. Ik heb 5 jaar lang discussies gehad met mensen over hoe zielig bepaalde speelsters waren omdat ze mentaal zwak waren of niet konden serveren (en hoe gelukkig de speelsters waren die deze talenten wel bezaten, dat was namelijk nog belangrijker)
Henin is niet bepaald mijn favoriete, maar zij doet wel alles om de beste te zijn. Ze is misschien nog wel fanatieker dan Nav;)
kijk dan naar de nederlandse of franse televisie als er een belg speelt, hoef je je niet aan de verslaggevers te ergerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Mijn zwak voor Pierce dateert al van het begin van haar carriere toen ze als onzeker klein vogeltje met brilletje onder het juk van Pappa de Tiran probeerde uit te komen. Geweldig vond ik daarna haar ontwikkeling naar "The Body", mede dankzij Nick Bolletieri en nu hoop ik dat ze nog een keer kan vlammen in de nadagen van haar carriere...
En wat Henin betreft, ik kan er de vinger niet op leggen maar dat kind heeft me altijd al mateloos geīrriteerd, is gewoon mijn gevoel. En dat heb ik overigens niet bij elke Belg hoor, op zich vind ik Clijsters en Malisse best symphatiek, alleen door de houding van de Belgische verslaggevers hoop ik eigenlijk altijd op een nederlaag...
Op de baan is ze veel leuker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Butra: Ana Ivanovic......do I have to say more
Gelijk heeft hij!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Butra: Ana Ivanovic......do I have to say more
Juist :/ Daar gaat het niet om. Davenport was zo ongeveer al gestopt vorig jaar.quote:
Klasse!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kijk dan naar de nederlandse of franse televisie als er een belg speelt, hoef je je niet aan de verslaggevers te ergeren![]()
en echt, al ben ik geen echte fan van Justine, toch heb ik een immens respect voor wat ze presteert. Haar moeder verloren aan kanker, haar jonger zusje in een auto-ongeluk, en dan nog gebroken met haar vader... en ze staat er toch maar telkens weer opnieuw.
Pierce - Davenport of Nadal - Ferrer is toch wel een verschil.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit toch niet te zeiken, tennis is tennis
Een wedstrijd afmaken is nou niet echt haar sterkste punt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:27 schreef Bobu het volgende:
Schoofs wordt teruggebroken, terwijl ze voor de wedstrijd serveerde5-5 in de 2e nu.
Ze was teruggekomen van een breek achter, dus tja wat is dan je referentie. De volgende tegenstandster van Schoofs is trouwens de ongeplaatste Japanse Morita.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een wedstrijd afmaken is nou niet echt haar sterkste punt.
Halve finales van een grand slam zijn altijd op vrijdag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wanneer is Nadal - Federer, kan niet echt een eenvoudig speelschema vinden op Roland Garros.com.
Hoe moeilijk moet het zijn om in een PDF bestand gewoon een piramide op te bouwen. Voor iedereen duidelijk en je kan het bestand steeds updaten als er partijen gespeeld zijn. In plaats daarvan krijg je zon vage lijst.
Ik wist dat er een standaard layout voor zou zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef XL het volgende:
Halve finales van een grand slam zijn altijd op vrijdag.
... bij de mannen ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef XL het volgende:
[..]
Halve finales van een grand slam zijn altijd op vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |