zit toch niet te zeiken, tennis is tennisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef XL het volgende:
Hebben we afgelopen dagen eigenlijk nog wel livebeelden gehad van andere banen dan Chatrier. Volgens mij niet, heeft de NOS gewoon een of andere krenterig contract met Roland Garros en zitten we daarom de hele dag damestennis te kijken....
Het is goed dat er tennis op tv is. Deze keuze is echter niet logisch en dat is vaker geweest afgelopen dagen. Dat we nu een slechte wedstrijd moeten kijken is zo erg niet, spannend is het bij Nadal ook niet. Ik vrees echter dat we deze wedstrijd 'moeten' kijken omdat de NOS voor Suzanne Lenglen meer zou moeten betalen en dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit toch niet te zeiken, tennis is tennis
Ze moeten toch wat met het geld...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:27 schreef XL het volgende:
[..]
Het is goed dat er tennis op tv is. Deze keuze is echter niet logisch en dat is vaker geweest afgelopen dagen. Dat we nu een slechte wedstrijd moeten kijken is zo erg niet, spannend is het bij Nadal ook niet. Ik vrees echter dat we deze wedstrijd 'moeten' kijken omdat de NOS voor Suzanne Lenglen meer zou moeten betalen en dat zou zonde zijn.
Voetbalrechten van de eredivisie kopen zeker?quote:
damestennis is iets heel erg anders dan mannentennisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit toch niet te zeiken, tennis is tennis
tuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:48 schreef pum het volgende:
[..]
damestennis is iets heel erg anders dan mannentennis
mannentennis:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwentennis:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal![]()
![]()
Wordt wel een hele stoere partij. Is die donderdag?
bij beide snapt iedereen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Baan pascal, bij voetbal heet het een veld
Als je bij voetbal gaat zeggen dat de mensen op de baan staan gaan ze je raar aankijken hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij beide snapt iedereen wat ik bedoel
bedoel het bij tennis pipoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je bij voetbal gaat zeggen dat de mensen op de baan staan gaan ze je raar aankijken hoor
Ik kijk altijd graag naar damestennis en naar het groeien van gras.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef pum het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er zo over denk hoor
Kon ik maar ook genieten van damestennis![]()
http://www.juniortennis.com/ajt/playerinfo.php?player_id=287quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:15 schreef XL het volgende:
Bij de jeugd speelt overigens Sergei Bubka mee!![]()
Hoop op finale Pierce vs Henin. Iets netter mag wel. Ook als Henin niet je favoriete is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Pierce voor de titel
En die kut-Henin ook vrij makkelijk door...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoop op finale Pierce vs Henin. Iets netter mag wel. Ook als Henin niet je favoriete is.
Moet je eens op "okee6" oid letten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als kut al niet meer mag
Heb hier wel ergere verwensingen gezien...
Ik hoop het, ik gun het haar echtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Zou mijn voorspelling dan toch uitkomen?
Pierce winnares.
Dat wil toch niet zeggen dat jij dat dan ook maar moet doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als kut al niet meer mag
Heb hier wel ergere verwensingen gezien...
Djezus, als je niet tegen een onschuldig scheldwoordje kunt ga je maar in het Disney-topic postenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat jij dat dan ook maar moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |