Precies, vergeleken bij wat hij tegen Moya liet zien was het vandaag wat flets van Federer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:33 schreef pascalheister het volgende:
geen beste wedstrijd van federer, maar de halve finale is er
Moya was dan ook geblesseerd....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies, vergeleken bij wat hij tegen Moya liet zien was het vandaag wat flets van Federer.
Maar ik hoop dat hij in de halve finale tegen waarschijnlijk Nadal wel weer op de toppen van zijn kunnen speelt.
zit toch niet te zeiken, tennis is tennisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef XL het volgende:
Hebben we afgelopen dagen eigenlijk nog wel livebeelden gehad van andere banen dan Chatrier. Volgens mij niet, heeft de NOS gewoon een of andere krenterig contract met Roland Garros en zitten we daarom de hele dag damestennis te kijken....
Het is goed dat er tennis op tv is. Deze keuze is echter niet logisch en dat is vaker geweest afgelopen dagen. Dat we nu een slechte wedstrijd moeten kijken is zo erg niet, spannend is het bij Nadal ook niet. Ik vrees echter dat we deze wedstrijd 'moeten' kijken omdat de NOS voor Suzanne Lenglen meer zou moeten betalen en dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit toch niet te zeiken, tennis is tennis
Ze moeten toch wat met het geld...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:27 schreef XL het volgende:
[..]
Het is goed dat er tennis op tv is. Deze keuze is echter niet logisch en dat is vaker geweest afgelopen dagen. Dat we nu een slechte wedstrijd moeten kijken is zo erg niet, spannend is het bij Nadal ook niet. Ik vrees echter dat we deze wedstrijd 'moeten' kijken omdat de NOS voor Suzanne Lenglen meer zou moeten betalen en dat zou zonde zijn.
Voetbalrechten van de eredivisie kopen zeker?quote:
damestennis is iets heel erg anders dan mannentennisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit toch niet te zeiken, tennis is tennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |