Hoor ik daar Richard Krajicek's alter-ego ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Zo is tennis mooi. Als je dat vergelijkt met die dikke zuchtende vetkwabben die bij de dames over de baan strompelen.
Volgens Mr BookieWookie is de partij morgen om 10.00 maar ik denk inderdaad dat hij op Vrijdag gespeeld zal worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt het dat de halve finale van Federer tegen Nadal vrijdag om 10.00 is
ik denk dat het bloot vlees het enige is dat mannen nog kan interesseren voor vrouwentennisquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef tong80 het volgende:
Zo is tennis mooi. Als je dat vergelijkt met die dikke zuchtende vetkwabben die bij de dames over de baan strompelen.
Dat is wel zondequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens Mr BookieWookie is de partij morgen om 10.00 maar ik denk inderdaad dat hij op Vrijdag gespeeld zal worden.
Volgens mij komt die op een betere tijd...maar weet nog niet zekerquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:57 schreef sannydude het volgende:
[..]
Dat is wel zondeop papier is het de wedstrijd waar iedereen op zit te wachten en nu kan niemand hem zien
![]()
Nou ... ik raak niet opgewonden van een enorme vleesklomp. Wel van een goed gevormde hinde met een leuk koppie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
(
[..]
ik denk dat het bloot vlees het enige is dat mannen nog kan interesseren voor vrouwentennis![]()
ik zie eigenlijk beiden graag, misschien lichte voorkeur voor mannentennis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |