juist, jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had liever Safin tegen Coria gezien...
quote:
I agree completelyquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
Jammer..
Laat Puerta maar winnen dan.
Finale tegen Nadal, met Nadal die dan wint dan uiteraard.
Is dat de zoon van?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:23 schreef XL het volgende:
Sergei Bubka door met 11-9 in de derde set!
Volgens mij niet.quote:
Oekraïner toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Laatst stond er een profiel van hem in dit topic.
Hij is Wit-rus, volgens mij was de echte Bubka ook een echte Rus.
Ik doe het even op halve kennis.... eerst de eindstand fout, dan de nationaliteit van die jongen en ook nog eens de nationaliteit van Bubka. Ik ben nog onder de indruk van mijn eigen nederlaag zojuist denk ik (6-3, 7-5).quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oekraïner toch?
Dat hoeft trouwens nog niet te betekenen dat het zijn zoon niet kan zijn..
Slecht hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe het even op halve kennis.... eerst de eindstand fout, dan de nationaliteit van die jongen en ook nog eens de nationaliteit van Bubka. Ik ben nog onder de indruk van mijn eigen nederlaag zojuist denk ik (6-3, 7-5).
Onthutsend, vond ik zelf ook...quote:
Dat wist ik nietquote:
Ik vind hem niet superslim spelen, integendeel....quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef erkel het volgende:
Puerta!! wat een geweldige speler!! heb die gast eigenlijk nooit echt eerder zien spelen, maar wat een gast!! Wat een gravelspel en die verwoestende forehand...echt geweldig. Hij heeft dik verdiend gewonnen en zal davydenko ook naar huis sturen denk ik, wat jullie?
Ja, je kan wel zien waarom hij zo relatief laag op de ranglijst staat, maar hij doet het dit toernooi in ieder geval geweldig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind hem niet superslim spelen, integendeel....
Puerta is geschorst geweest voor doping.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef brambor het volgende:
Zat Vliegen (de belg) Puerta vorige week niet van doping te beschuldigen?
quote:Court 6 12:00 Start
Girls' Singles - Qtr. Finals
Bibiane Schoofs (NED) vs. Ayumi Morita (JPN)
followed by
Boys' Singles - Qtr. Finals
Antal Van Der Duim (NED) vs. Alexandr Dolgopolov (UKR)
Girls' Doubles - Qtr. Finals
Yung-Jan Chan (TPE)[1]/Aleksandra Wozniak (CAN)[1] vs. Mihaela Buzarnescu (ROM)[5]/Bibiane Schoofs (NED)[5]
Boys' Doubles - Qtr. Finals
Sun-Yong Jr. Kim (KOR)[3]/Aljoscha Thron (GER)[3] vs. Thiemo De Bakker (NED)/Antal Van Der Duim (NED)
Cool, Thiemo de Bakker ken ik nog van de jeugdtoernooien hier in Nederland.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef At_Fundum het volgende:
Vandaag Nederlandse dag op baan 6
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, je kan wel zien waarom hij zo relatief laag op de ranglijst staat, maar hij doet het dit toernooi in ieder geval geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |