Daarnaast heeft Klingon ook een engelstalige site met infomatie over RAR.Dat leest wat makkelijker dan dat Duitsquote:We gaan naar Rock-am-Ring 2005 en nemen mee:
BELANGRIJK
> Festivalticket
> Treintickets
> Paspoort of ID-bewijs
> Portemonnee
> Pinpas
> Euro's
KAMPEREN
> Rugzak (evt. regenhoes)
> Tent (en haringen)
> Slaapzak
> Matje of luchtbed
> Pompje
> WC-papier
> Plastic vuilniszakken
> Kussen
> Klapstoeltjes
> Tafeltje
> Hamer
> Koelbox/tas
> Zaklamp
ELEKTRONICA
> Digitale camera
> Batterijen
> Mobiele telefoon
> Oplader mobiel
KLEDING
> Lange & korte broeken
> T-shirts
> Trui / Sweaters
> Regenjas / Poncho
> Schoenen
> Handdoeken
> Sokken
> Boxershorts
> Jas
> Pet
> Slaapkleding
OVERIGE
> Zonnebrand
> Zonnebril
> Deodorant
> Oordoppen / Filters
> Lenzen(vloeistof)
> Tandenborstel
> Tandpasta
> Gel / Schuim
> Kam / Borstel
> Keycord
> Medicijnen
> Paracetamol
> Drank
> Eten
> Woordenboek Duits/Nederlands (en v.v.)
> Speelkaarten
> Pen & papier
> Leesvoer
TIPS:
> Doe spullen die kunnen lekken zoals zonnebrand, gel e.d. in plastic zakjes.
> Kleding oprollen spaart ruimte in je rugzak.
> Waardevolle spullen onderin je rugzak.
ging me om een overzichtelijk plaatje van de bands en de tijden. Nouja, dan kijken ze maar op de site zelfquote:Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef Klingon het volgende:
Maar gebruik wat je wilt gebruiken, no problemo![]()
ja of ze hebben nog niemand kunnen regelen die de naam surprise act kan waarmakenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:32 schreef -Frankie- het volgende:
Ik denk dat die surprise act niet bekend gemaakt gaat worden en dat we gewoon zelf maar moeten kijken![]()
dat is wel ver van de ingang volgens mij. B2/3 A7 zijn toch wel haalbaar. Naja jullie zien maar hoor, maakt mij toch niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef Klingon het volgende:
Na overleg met diedlaughing lijkt het ons het beste om te kiezen voor camping A2/A5. Deze is lekker groot en zal niet snel vol zijn, in vergelijking met B2/3. De kans dat B2/3 namelijk vol is voordat de mensen van donderdagavond er zijn is namelijk redelijk groot, en dat zou dan wel jammer zijnDan kunnen we wel plaatsen voor jullie hebben vrijgehouden, maar als je er niet meer inkomt dan heeft dat toch weinig zin
a2/a5 zal denk ik kwartiertje lopen zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef evil-me het volgende:
[..]
dat is wel ver van de ingang volgens mij. B2/3 A7 zijn toch wel haalbaar. Naja jullie zien maar hoor, maakt mij toch niet zoveel uit.
evil-me en SCS komen donderdagavond rond 22.00 uur ongeveer, wij hopen voor 14.00 uur op de camping te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:03 schreef diedlaughing het volgende:
Wie kwam ook al weer op welke dag?En of je enig idee hebt rond welke tijd.
das altijd zo jammer he van die festivals, 1 grote gelduitklopperij...quote:[b]Op dinsdag 31 mei 2005 14:16
Trouwens, voor de geïnteresseerden: Kluisjes staan bij de ingang, kosten 4 EUR per dag.
Ja precies. Daarnaast hebben we ook geen zin om continu met grote bedragen op zak te lopen. Bij Pinkpop was op een avond onze hele tent doorzocht, gelukkig niks weg omdat alles in het kluisje lag...Trouwens, als er nog een band komt..dan zal die bijna zeker wel morgen bekend worden gemaakt (uiterlijk). Was toen ook het geval met Placebo, ook op de woensdag voor Rock am Ring. De meeste mensen vertrekken denk ik ook pas donderdag/vrijdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:00 schreef diedlaughing het volgende:
Zo'n kluisje lijkt me wel makkelijk.
zit er mee waar ik mijn paspoort moet laten.
Ik heb gelukkig nog nooit gehad, dat ze mijn tent hebben doorzocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:03 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja precies. Daarnaast hebben we ook geen zin om continu met grote bedragen op zak te lopen. Bij Pinkpop was op een avond onze hele tent doorzocht, gelukkig niks weg omdat alles in het kluisje lag...Trouwens, als er nog een band komt..dan zal die bijna zeker wel morgen bekend worden gemaakt (uiterlijk). Was toen ook het geval met Placebo, ook op de woensdag voor Rock am Ring. De meeste mensen vertrekken denk ik ook pas donderdag/vrijdag.
Das echt zinloosquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:07 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit gehad, dat ze mijn tent hebben doorzocht.
Bij een vriend van mij hebben ze eens kleren en schoenen gejat.![]()
Aaaarghhh dit kan niet waar zijn? Queen??!quote:Es bleibt definitiv bei der versprochenen Überraschung!
Liebe Festivalbesucher,
wir freuen uns, gemeinsam mit Euch auf einen spannenden und friedlichen 20. Rock am Ring. Es bleibt definitiv bei der versprochenen Überraschung! Zum Abschluss des Jubiläumsfestivals am Sonntag nach Wir Sind Helden gegen 23:30 Uhr spielt unser aller Geburtstagsgeschenk einen knackigen "Greatest Hits"-Set, dem ein spektakuläres Feuerwerk zum Finale auf der Centerstage folgt.
Den letzten Kick geben uns dann 3 Doors Down im Anschluss daran nach Mitternacht auf der Alternastage.
Let the Ring rock! Auf die nächsten 20!
Marek & Andre Lieberberg
wat zal dat zijn dan...quote:am Sonntag nach Wir Sind Helden gegen 23:30 Uhr spielt unser aller Geburtstagsgeschenk einen knackigen "Greatest Hits"-Set,
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef mouzzer het volgende:
Wij gaan donderdagavond weg en zijn er rond uurtje of half 1 's nachts, hoe is het dan met de campings, behoorlijk vol of nog wel plaats op de campings redelijk dichtbij?
quote:Het lijkt er nu weer op dat Coldplay de mystery act is. We'll see.
tja, beetje bangmakerij dat soort verhalen. Gewoon niet je nieuwste kleren meenemen, je paspoor tin de auto en je portemonnee altijd bij je. Mijn douchefris mogen ze dan wel meenemen hoor als ze dat geil vinden....quote:Bij ons is een keer op Pinkpop de tent doorzocht terwijl we erin lagen te slapen! Was een bende actief die soort gas in de tenten spoot schijnt het, behoorlijke schade qua geld voor sommige voor ons, ik slaap daarom altijd bovenop me geld![]()
Internationale routeplanner en dan van Venlo naar Nürburg:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:24 schreef mad_dog123 het volgende:
heeft iemand al een routeplanning vanaf venlo gemaakt ofniet...ik krijg die anwb planner nl niet goed aan de praat
dat was het idd, Nurnberg intypen deed het beter dan al die andere plaatsen die ik daarvoor probeerdequote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:02 schreef Klingon het volgende:
[..]
Internationale routeplanner en dan van Venlo naar Nürburg:
De snelste route van Venlo naar Nürburg (Duitsland) over 157.3 km in ongeveer 1 uur en 50 minuten.
Het was in 2002 en 's nachts gebeurd, hele rij tenten langs bosrand was bezocht, veel mensen klaagden ook over vage koppijn maar dat kon ook van de drank komenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:54 schreef Klingon het volgende:
Dat Pinkpop verhaal klopt deels. Was wel een groep actief die 's avonds tenten doorzocht terwijl de rest op het festivalterrein aanwezig was (in 2003). Zelf dus ook last van gehad. Waren nogal wat klachten van binnengekomen, maar dat er iets met gas gebeurde heb ik nog nooit gehoord (en kan ik me ook niet voorstellen). Overigens zijn de controles daarna verscherpt en de incidenten gestopt. Voor de rest superfestival gehad trouwens.
Voor de rest nog nooit slechte ervaringen gehad op campings! Een grote boel gezelligheid en zelfs mensen die je spullen in de gaten willen houden als je even weg bent (douchen ofzo). Daarnaast, van wat ik heb gehoord is de controle op RaR toch aardig scherp, so don't worry!
Denk je, out of space...zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:24 schreef mouzzer het volgende:
[..]
<blaablaaa>
Maar mijn hoogtepunt wordt toch Prodigy die afsluiten met Out Of Space.
Ik weet het wel zeker, ook zeker dat Jericho niet gespeeld zal wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:30 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Denk je, out of space...zou wel vet zijn
ik zelf hoop dat jericho ook voorbij gaat komen![]()
haha, als ze dat doen staan er mooi 50.000 man boe te roepen hoor, een scherm, komopquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef Klingon het volgende:
Hmm zat er gister nog aan te denken...omdat die verrassing ook zo kort is (max. 45 min). Straks laten ze gewoon een groot scherm zakken en daar de beste optredens op RaR in 20 jaar tijd zien ofzo![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef evil-me het volgende:
op mijn kleine space je staan mijn spulletjes en het is te veel, ben amar een klein meisje
Gewoon met de trein gaan en een kliko meenemen om alles in te gooien, ideaal!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef sing_ha het volgende:
Zijn hier echt geen mensen die ervaring hebben met parkeren/camperen op RAR??? Op Pinkpop en Lowlands moet je namelijk kilometers lopen vanaf de parkeerplaats voordat je op de camping bent en kun je dus nauwelijks wat mee de camping op nemen?
waar waren jullie trouwens ineens heen in die biertentquote:Op maandag 6 juni 2005 15:39 schreef Klingon het volgende:
100 meter verderop zat The-Hives.
Die Toten Hosenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wie was de surprise act?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef -Frankie- het volgende:
- Het statiegeldsysteem. Ik begrijp wel dat het moet maar doe dan een muntje ervoor geven of zo ipv euro.
- De programmering overdag had wat grotere namen mogen hebben. Nu waren het veelal (voor mij) onbekende namen.
Ach ja misschien ben ik gewoon wel verwend met Rock Werchter en Lowlands.
Ja, op lowlands heb je zacht plastic glazen waar je voor een meter een gratis biertje kan krijgen. Is ook wel een goed idee, en ik snap ook wel dat het gebied te groot is om dat systeem te doen. Maar ik vond dat gehannes met dat kleingeld zo kut..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op Lowlands heb je ook een statiegeldsysteem.
Daarnaast is het programma op RAR toch duidelijk beter dan op een LL. Bijvoorbeeld overdag was Towers of London een postieve ontdekking. Je kan moeilijk naast al die grote namen overdag ook alleen maar bekende topacts neerzetten...
dop mocht er gewoon op (of moest je in je zak hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef mad_dog123 het volgende:
dat pinautomaat was jammer... ik blij dat ikg enoeg cash bij me had...
nog iets ongeloofelijks stoms was dat systeem met die pakken drank. Je mocht niks meenemen behalve een pak. En er mocht geen dop op zitten, het mocht maximaal 1 liter zijn en ook slechts 1 per persoon....dat resulteert dus in een literpak whiskey/cola (80/20), om te zorgen dat je niet 60euro per dag kwijt bent aan bier daar...
vond ik beetje jammer....
Dat van die 1 liter pakken vond ik een beetje belachelijk. Iemand uit de groep van evil-me mocht niet eens een 1.5 liter pak mee nemen, echt belachelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dop mocht er gewoon op (of moest je in je zak hebben). Ik heb genoeg pakken gezien met schroefdop.
Anders moet je zo'n rugzak meenemen met zo'n slangetje eraan. DIe waren ook vrij populair.
ja, de line-up voor volgend jaar is bijna rondquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef vdo28 het volgende:
Is Queen al bevestigd eigenlijk?
Dat is wel super....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, de line-up voor volgend jaar is bijna rond.
nog bedankt voor je sms trouwens over de surprise act. Nu hoefde ik niet nodeloos voorin te blijven staan in de pauzes en bij Wir Sind Helden. Nu kon ik meteen na Velvet achterin bier gaan drinkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef Klingon het volgende:
Wat leuke informatie achteraf:
Op Rock im Park waren 44.912 bezoekers (10% meer dan vorig jaar), op Rock am Ring 70.000. In een persconferentie na beide festivals bleek dat de organisatoren alweer druk bezig zijn met volgend jaar (2, 3 & 4 juni 2006). Er zijn momenteel verregaande onderhandelingen met System of a Down, Depeche Mode en Linkin Park.
3 doors down hadden wij vorig jaar gezien. Daar gingen we dus niet meer heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:58 schreef Klingon het volgende:
No problemWij zijn na dat smsje na Velvet Revolver doorgegaan naar Alterna. Eerst Silbermond (klonk wel aardig) en daarna lekker vooraan bij 3 Doors Down. 's Ochtends vroeg waren we al snel wakker en om 8.30 uur onderweg per bus naar Koblenz. Eigenlijk 2 uur te vroeg, maar we waren allemaal brak. Gelukkig geen gezeik gehad met reserveringen in de ICE-trein enzo (we hebben wel de hele reis in de bar gezeten van die trein
). Kwamen trouwens Nederlanders tegen in die ICE-trein die direct doorgingen naar Amsterdam voor concert van Slipknot in Paradiso haha.
die nederlanders die naar paradiso gingen, waren dat toevallig 2 meisjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:58 schreef Klingon het volgende:
No problemWij zijn na dat smsje na Velvet Revolver doorgegaan naar Alterna. Eerst Silbermond (klonk wel aardig) en daarna lekker vooraan bij 3 Doors Down. 's Ochtends vroeg waren we al snel wakker en om 8.30 uur onderweg per bus naar Koblenz. Eigenlijk 2 uur te vroeg, maar we waren allemaal brak. Gelukkig geen gezeik gehad met reserveringen in de ICE-trein enzo (we hebben wel de hele reis in de bar gezeten van die trein
). Kwamen trouwens Nederlanders tegen in die ICE-trein die direct doorgingen naar Amsterdam voor concert van Slipknot in Paradiso haha.
Nee, waren 3 jongens. Maar ja, vandaag maar weer eens nagepraat met wat anderen (ook al gedaan met The_Hives op de camping trouwens) en we zijn er vrij zeker van dat we volgend jaar gewoon weer gaan. Alleen dan willen we het wat uitgebreider aanpakken (busje, camper ofzo).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef diedlaughing het volgende:
die nederlanders die naar paradiso gingen, waren dat toevallig 2 meisjes?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef Klingon het volgende:
Zal wel bij de highlights zitten, maar niet compleet. Hoop dat binnenkort de foto's komen van een vriend van mij. Zit wel een mooie van The_Hives tussen![]()
komt nog wel als het door de week wordt uitgezonden. Dat is een tijdje na die 2 nachten RAR.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef mad_dog123 het volgende:
owke geen greenday, chemical brothers of prodigy op tv dus
het hoofdpodium staat achter de paddock. Waar altijd de vrachtwagens ed staan. Talentforum is bij Mercedesbocht/tribune. Het 3e podium weet ik niet uit mn hoofd welke bocht dat is. Zal het nog navragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik kom al jaren op de Nurburgring, maar dan voor de formule 1. Ik was er dus een week voor jullie en snap niet hoe ze onze zooi tijdig voor jullie op hebben kunnen ruimen, maar dat terzijde.
Wat ik me afvraag, waar staan dan de podia, staan die op het circuit? en waar is de hoofdingang. En zijn de campings hetzelfde. Wij staan altijd op B7 en dan kun je naar rechts die steile berg op. Is het daar bij RAR ook te doen?
Haha, waren jullie die stoeptegel gastenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:36 schreef CactusJack het volgende:
Ik kan het gehele weekend samenvatten in 1 woord: STOEPTEGEL !!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Klingon het volgende:
The_Hives: je zelfs bent heel mooi op de foto gegaan![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Carn het volgende:
The Hives vond ik erg tegenvallen, wat een rommelige band zeg.
preciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Carn het volgende:
mjah maar ik ben ook meer van de strak geoliede metal-machines en niet van de garage-rommelpunkieder zn ding!
nu al? Er is toch niets te meldenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef evil-me het volgende:
kan er vast een rar 2006 topic worden aangemaakt
is het toch alquote:dan wordt dit napraten.
daarom opende ik in december toen een topicquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef SCS het volgende:
Zo rond december worden de eerste namen al bekend gemaakt volgens mij. Kan me iig herinneren dat ik afgelopen december al over RaR begon na te denken en ik meen dat Green Day en Slipknot en nog een paar namen toen al bekend waren.
* Hives veegt angstzweet van voorhoofdquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
No problemo, als ie binnen is dan stuur ik 'm eerst wel naar je op haha.
ach je opent er maar 1 hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:15 schreef evil-me het volgende:
maar maar maar
ik bedoel er zijn al onderhandelingen dus het kan al wel het 2006 topic
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef Scheissbube het volgende:
. Billy Idol deed toch deels gedateerd aan, zijn in de pitbox gaan zitten en hebben daar verder geluisterd, het einde werd wel beter daarna.
Ik vond Billy ook errug goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Billy was voor ons juist één van de verrassingen dit jaar. Wij hebben er gewoon van genoten in de pit
Heb je onze karbit schoten nog gehoord dan ? Donderdag middag en maandag ochtendquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Chroxy het volgende:
wij lagen ook op camping C6C!
midden op de camping zow ongeveer.. we waren met een groep van 20 limburgers...
laatste avond nog een gigakampvuur gehad.. :p.. kwam securitu even langs met dat het niet meer hoger mocht..
programma vond ik eigenlijk tegenvallen na vorig jaar... alleen vrijdag was echt heel super.. de rest avn de dagen pas rond 6en naar de camping..
nu nog steeds moequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef evil-me het volgende:
grrr ik zit nog steeds moe te zijn. Maandag terug gekomen, op rar toch nog vrij goed geslapen, dinsdag van 8 tot half 5 weer gewerkt en 's avonds gala, rest van de week ook zo laat werken.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef Klingon het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier de uitzendingen van WDR Rockpalast:
Vrijdag op zaterdag, 11-06
0.05 Uhr WIR SIND HELDEN
0.44 Uhr R.E.M.
2.16 Uhr 3 DOORS DOWN
3.22 Uhr THE CHEMICAL BROTHERS
3.35 Uhr SLIPKNOT
4.12 Uhr HELMET
4.37 Uhr SONIC YOUTH
5.15 Uhr TOCOTRONIC
5.53 Uhr MAXIMO PARK
Zaterdag op zondag, 12-06
0.20 Uhr THE HIVES
0.55 Uhr MARILYN MANSON
1.30 Uhr IRON MAIDEN
3.32 Uhr THE PRODIGY
3.46 Uhr INCUBUS
4.51 Uhr MANDO DIAO
5.26 Uhr KETTCAR
6.04 Uhr ADAM GREEN
De weken erna komen er ook nog heel veel uitzendingen met andere concerten (zie hier).
het word voor mij op dvd gezet, dus als je interesse hebt ;-)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:12 schreef The_Hives het volgende:
ik ben het gister helemaal vergeten
Ik was gewoon thuis![]()
Als dat zou kunnen zou dat heel mooi zijn. Hoop ik alleen wel dat mijn dvd-speler dat kan lezen, maar dat zien we dan wel. De pc leest et vast wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:42 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
het word voor mij op dvd gezet, dus als je interesse hebt ;-)
nou, ik hou het graag in mn achterhoofdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:42 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Jah, hier ook één die het vergeten is te kijken op tvquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:42 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Rockpalast?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef Klingon het volgende:
Trouwens...mocht je wat gemist hebben...Rockpalast zal de komende maanden nog van alles herhalen...heb Metallica van 2 jaar geleden dit jaar zelfs al 2x gezien volgens mij...
de bands zijn op tv prima kwaliteit, op pc monitor stukken minder. Wat me vooral op viel was hoe slecht de geluidskwaliteit was...echt baggerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:02 schreef spies85 het volgende:
Als je geen wdr hebt word het zien daarvan moeilijk.
@maddog. Zijn de bands toch wel goed te zien?
Dan zie ik dat sample-tje wel tegen moet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:01 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
de bands zijn op tv prima kwaliteit, op pc monitor stukken minder. Wat me vooral op viel was hoe slecht de geluidskwaliteit was...echt bagger![]()
ik zal na mijn tentamens anders wel even een sample'tje posten
mzzzz.....geen green dayquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef Klingon het volgende:
Niet vergeten:
Sonntag auf
Montag, 20.06.2005
1.00 - 3.10 Uhr
1.00 Uhr
Rockpalast
ROCK AM RING 2005
HIM
APOCALYPTICA
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef evil-me het volgende:
dames en heren jongens en meisjes ik ben geslaagd
dat verslag komt nog steeds
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef evil-me het volgende:
dames en heren jongens en meisjes ik ben geslaagd
dat verslag komt nog steeds
Ik zou het normaal gesproken gezellig vinden en die vrienden die mee waren zijn ook altijd wel in voor een biertjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:15 schreef Klingon het volgende:
Hmm...krijg opeens een idee. Wat denken jullie van een soort van Rock-am-Ring reunie in de vakantie? Gezellig met z'n allen naar de kroeg (met de juiste muziek natuurlijk) op vrijdagavond of in het weekend. Lekker napraten, ervaringen en ideeën bespreken voor volgend jaar (natuurlijk onder het genot van een biertje)! Lijkt me wel gezellig, en ik ben er wel voor in...![]()
Trouwens, de organisatie bekijkt of Rock am Ring volgend jaar misschien 4 dagen kan duren
Haha, die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef evil-me het volgende:
hoi hoi check deze fotos op de rock am ring site. VEt grof
http://www.rockamring.de/img/2005photos/mLK%201506.jpg
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Klingon het volgende:
[..]
Haha, die had ik nog niet eens gezienTja, MM in Duitsland..dan vraag je erom
Onze foto's moeten nog komen, hopelijk binnenkort....
She geloof ik niet langs geweest????quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef JustJunior het volgende:
Greenday op RAR nu op MTVAls je iemand op "She" ziet crowdsurfen, ben ik het
Hmm, ik dacht echt dat ze "she" hadden gespeeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef Klingon het volgende:
She's a rebel misschien? Niet gezien trouwens, maar MTV zendt de komende dagen nogal veel live uit...afgelopen week kwam ook Marilyn Manson voorbij
MM viel tegen vond ik. Heb je niet zoveel mee gemist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:41 schreef evil-me het volgende:
4 dagen okeej maar 4 podia. Hoe moet je dan in hemelsnaam kiezen.
als linkin park maar komt lijkt me iig vet chill. Heb marilyn manson gemist die had ik wel op tv nog willen zien. Die gast is geniaal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:20 schreef Klingon het volgende:
Mijn foto's moeten trouwens nog steeds komen, wil niet echt opschieten met een vriend. Anyway...geruchten gaan dat volgend jaar Rock am Ring misschien 4 dagen en 4 podia heeft
Hmm, woon helaas een half uur van Nijmegen af..dus dat schiet niet veel opquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef evil-me het volgende:
En dan iets anders: Ik zet maar ff alles in want ik zou niet weten wat ik anders moet doen.
Ik heb van 21 augustus tot 31 augustus een slaapplek nodig in Nijmegencity ivm met introductie.
dus...... als iemand kan helpen
ik heb wel betere line-ups gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:48 schreef evil-me het volgende:
en dan dit festival. http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=2587
de line up doet gewoon pijn.why??
Hmm die kluisjes die waren buiten het terrein (voor de ingang). Was in een trailer van een vrachtwagen gebouwd ofzo. Verder geen gebruik van gemaakt trouwens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:54 schreef evil-me het volgende:
ik was ff het topic aan het doorlezen. En ik vroeg me af hoe het met die kluisjes was gegaan. En met de trein hoeveel dat kost en hoe je dan ongeveer rijdt. (als iemand dat nog bij de hand heeft.)
De trein is echt een aanrader. Vanaf Arnhem tot aan Koln reis je met de ICE-trein, lekker snel en relaxed (bar aan boord, lekker biertjes drinken)quote:09:14 Arnhem Spoor 7 ICE105
10:41 Koln HBF Spoor 6
10:53 Koln HBF Spoor 7 EC 101
11:46 Koblenz HBF Spoor 4
Reistijd 2:32
ik dacht dat je volgend jaar ook als echte duitser heen wildequote:
Klopt ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat je volgend jaar ook als echte duitser heen wilde
ga jij volgend jaar weer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef evil-me het volgende:
nordschleife is echt niet normaal de herrie die daar vanaf komt. Over heen gelopen wel mooi.
alleen Alivequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef evil-me het volgende:
pearl jam vind alleen alive leuk de rest beetje countryband achtig zo saai. Maar ja ik ben gewoon muziekfan dus ik schat dat ik wel ga
dat was idd erg goed in die regenquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:27 schreef evil-me het volgende:
ik zag trouwens het gespring bij REM daaar had ik zo graag tussengestaan dat was echt prachtig.
voor als ze komen: Ik was dronkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Klingon het volgende:
Oja, onze foto's van 2005 (met o.a. The Hives en meer) zwerven nog steeds ergens rond bij een vriend van mij. Of die ooit nog komen is nog maar de vraag
De kans is best aanwezig dat ik volgend jaar wel weer kanquote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef evil-me het volgende:
LP update: ze hebben 11 september 2004 laatste show gespeeld en toen kwam er dus dat jay z gedeelte door. Nu werken ze aan een album. Dus ik denk dat lp wel bevestigd gaat worden aangezien ze dan aan een nieuwe toer beginnen rond hun nieuwe album.
Depeche Mode: komt 17 oktober met een nieuw album. www.depechemode.de zijn ze al bevestigd als headliner. Zelfs als afsluiter van de laatste dag voor bij het vuurwerk. of niet ik kan niet goed genoeg duits.
system of a down: hebben dus al weer een tijdje een nieuw album
ook cool er gingen geruchten dat rock in park in/rondom het olympisch stadion in muchen zou wordne gehouden. Als er een vierde dag komt dan zal dat op maandag zijn. en ik wil geen vierde dag of vierde podium. ik bedoel dan moet je dus nog meer gaan kiezen en ik zit ook nog met een studie denk ik.
quote:0?/06/2006 Nurburg (Germany) Rock am Ring Festival *
0?/06/2006 Nuremburg (Germany) Rock im Park Festival *
* Rock am Ring and Rock im Park are scheduled for June 2-4, 2006.
It is not yet known which exact dates Depeche Mode are playing.
hoeveel posts nog?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:49 schreef evil-me het volgende:
gaan we dit topic gewoon nog volkrijgen?
zit op me werk regelmatig en het is momenteel vrij rustig dus ik zit veel op Fok! jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef evil-me het volgende:
14. Komakie heb jij niks beters te doen? Je bent volgens mij vaker hier dan ik
helemaal niet... nog 11quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef The_Hives het volgende:
vol !!!
Met z'n allen op de camping vind ik persoonlijk ook geen probleem, maar dan moeten we wel gezamenlijk reizen. Anders gaat het echt niet lukken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:49 schreef evil-me het volgende:
The_Hives doet vervelend:D nog 10 dus. Oeh volgend jaar gaat het wer leuk worden. En groter en alles. Ik wil eigenlijk helemaal niet op de nordschleife ik wil op die campings bij de ingang. A1 etc.
ja hoor, vorig jaar toen ik je belde had ik nog zo 50 vierkante meter voor je vrij kunnen houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
Met z'n allen op de camping vind ik persoonlijk ook geen probleem, maar dan moeten we wel gezamenlijk reizen. Anders gaat het echt niet lukken.
hmm, maar leontien had toen ook al ruimte voor ons vrijgehoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja hoor, vorig jaar toen ik je belde had ik nog zo 50 vierkante meter voor je vrij kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |