Hmm, ik dacht echt dat ze "she" hadden gespeeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef Klingon het volgende:
She's a rebel misschien? Niet gezien trouwens, maar MTV zendt de komende dagen nogal veel live uit...afgelopen week kwam ook Marilyn Manson voorbij
MM viel tegen vond ik. Heb je niet zoveel mee gemist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:41 schreef evil-me het volgende:
4 dagen okeej maar 4 podia. Hoe moet je dan in hemelsnaam kiezen.
als linkin park maar komt lijkt me iig vet chill. Heb marilyn manson gemist die had ik wel op tv nog willen zien. Die gast is geniaal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:20 schreef Klingon het volgende:
Mijn foto's moeten trouwens nog steeds komen, wil niet echt opschieten met een vriend. Anyway...geruchten gaan dat volgend jaar Rock am Ring misschien 4 dagen en 4 podia heeft
Hmm, woon helaas een half uur van Nijmegen af..dus dat schiet niet veel opquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef evil-me het volgende:
En dan iets anders: Ik zet maar ff alles in want ik zou niet weten wat ik anders moet doen.
Ik heb van 21 augustus tot 31 augustus een slaapplek nodig in Nijmegencity ivm met introductie.
dus...... als iemand kan helpen
ik heb wel betere line-ups gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:48 schreef evil-me het volgende:
en dan dit festival. http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=2587
de line up doet gewoon pijn.why??
Hmm die kluisjes die waren buiten het terrein (voor de ingang). Was in een trailer van een vrachtwagen gebouwd ofzo. Verder geen gebruik van gemaakt trouwens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:54 schreef evil-me het volgende:
ik was ff het topic aan het doorlezen. En ik vroeg me af hoe het met die kluisjes was gegaan. En met de trein hoeveel dat kost en hoe je dan ongeveer rijdt. (als iemand dat nog bij de hand heeft.)
De trein is echt een aanrader. Vanaf Arnhem tot aan Koln reis je met de ICE-trein, lekker snel en relaxed (bar aan boord, lekker biertjes drinken)quote:09:14 Arnhem Spoor 7 ICE105
10:41 Koln HBF Spoor 6
10:53 Koln HBF Spoor 7 EC 101
11:46 Koblenz HBF Spoor 4
Reistijd 2:32
ik dacht dat je volgend jaar ook als echte duitser heen wildequote:
Klopt ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat je volgend jaar ook als echte duitser heen wilde
ga jij volgend jaar weer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef evil-me het volgende:
nordschleife is echt niet normaal de herrie die daar vanaf komt. Over heen gelopen wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |