Daarnaast heeft Klingon ook een engelstalige site met infomatie over RAR.Dat leest wat makkelijker dan dat Duitsquote:We gaan naar Rock-am-Ring 2005 en nemen mee:
BELANGRIJK
> Festivalticket
> Treintickets
> Paspoort of ID-bewijs
> Portemonnee
> Pinpas
> Euro's
KAMPEREN
> Rugzak (evt. regenhoes)
> Tent (en haringen)
> Slaapzak
> Matje of luchtbed
> Pompje
> WC-papier
> Plastic vuilniszakken
> Kussen
> Klapstoeltjes
> Tafeltje
> Hamer
> Koelbox/tas
> Zaklamp
ELEKTRONICA
> Digitale camera
> Batterijen
> Mobiele telefoon
> Oplader mobiel
KLEDING
> Lange & korte broeken
> T-shirts
> Trui / Sweaters
> Regenjas / Poncho
> Schoenen
> Handdoeken
> Sokken
> Boxershorts
> Jas
> Pet
> Slaapkleding
OVERIGE
> Zonnebrand
> Zonnebril
> Deodorant
> Oordoppen / Filters
> Lenzen(vloeistof)
> Tandenborstel
> Tandpasta
> Gel / Schuim
> Kam / Borstel
> Keycord
> Medicijnen
> Paracetamol
> Drank
> Eten
> Woordenboek Duits/Nederlands (en v.v.)
> Speelkaarten
> Pen & papier
> Leesvoer
TIPS:
> Doe spullen die kunnen lekken zoals zonnebrand, gel e.d. in plastic zakjes.
> Kleding oprollen spaart ruimte in je rugzak.
> Waardevolle spullen onderin je rugzak.
ging me om een overzichtelijk plaatje van de bands en de tijden. Nouja, dan kijken ze maar op de site zelfquote:Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef Klingon het volgende:
Maar gebruik wat je wilt gebruiken, no problemo![]()
ja of ze hebben nog niemand kunnen regelen die de naam surprise act kan waarmakenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:32 schreef -Frankie- het volgende:
Ik denk dat die surprise act niet bekend gemaakt gaat worden en dat we gewoon zelf maar moeten kijken![]()
dat is wel ver van de ingang volgens mij. B2/3 A7 zijn toch wel haalbaar. Naja jullie zien maar hoor, maakt mij toch niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef Klingon het volgende:
Na overleg met diedlaughing lijkt het ons het beste om te kiezen voor camping A2/A5. Deze is lekker groot en zal niet snel vol zijn, in vergelijking met B2/3. De kans dat B2/3 namelijk vol is voordat de mensen van donderdagavond er zijn is namelijk redelijk groot, en dat zou dan wel jammer zijnDan kunnen we wel plaatsen voor jullie hebben vrijgehouden, maar als je er niet meer inkomt dan heeft dat toch weinig zin
a2/a5 zal denk ik kwartiertje lopen zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef evil-me het volgende:
[..]
dat is wel ver van de ingang volgens mij. B2/3 A7 zijn toch wel haalbaar. Naja jullie zien maar hoor, maakt mij toch niet zoveel uit.
evil-me en SCS komen donderdagavond rond 22.00 uur ongeveer, wij hopen voor 14.00 uur op de camping te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:03 schreef diedlaughing het volgende:
Wie kwam ook al weer op welke dag?En of je enig idee hebt rond welke tijd.
das altijd zo jammer he van die festivals, 1 grote gelduitklopperij...quote:[b]Op dinsdag 31 mei 2005 14:16
Trouwens, voor de geïnteresseerden: Kluisjes staan bij de ingang, kosten 4 EUR per dag.
Ja precies. Daarnaast hebben we ook geen zin om continu met grote bedragen op zak te lopen. Bij Pinkpop was op een avond onze hele tent doorzocht, gelukkig niks weg omdat alles in het kluisje lag...Trouwens, als er nog een band komt..dan zal die bijna zeker wel morgen bekend worden gemaakt (uiterlijk). Was toen ook het geval met Placebo, ook op de woensdag voor Rock am Ring. De meeste mensen vertrekken denk ik ook pas donderdag/vrijdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:00 schreef diedlaughing het volgende:
Zo'n kluisje lijkt me wel makkelijk.
zit er mee waar ik mijn paspoort moet laten.
Ik heb gelukkig nog nooit gehad, dat ze mijn tent hebben doorzocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:03 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja precies. Daarnaast hebben we ook geen zin om continu met grote bedragen op zak te lopen. Bij Pinkpop was op een avond onze hele tent doorzocht, gelukkig niks weg omdat alles in het kluisje lag...Trouwens, als er nog een band komt..dan zal die bijna zeker wel morgen bekend worden gemaakt (uiterlijk). Was toen ook het geval met Placebo, ook op de woensdag voor Rock am Ring. De meeste mensen vertrekken denk ik ook pas donderdag/vrijdag.
Das echt zinloosquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:07 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit gehad, dat ze mijn tent hebben doorzocht.
Bij een vriend van mij hebben ze eens kleren en schoenen gejat.![]()
Aaaarghhh dit kan niet waar zijn? Queen??!quote:Es bleibt definitiv bei der versprochenen Überraschung!
Liebe Festivalbesucher,
wir freuen uns, gemeinsam mit Euch auf einen spannenden und friedlichen 20. Rock am Ring. Es bleibt definitiv bei der versprochenen Überraschung! Zum Abschluss des Jubiläumsfestivals am Sonntag nach Wir Sind Helden gegen 23:30 Uhr spielt unser aller Geburtstagsgeschenk einen knackigen "Greatest Hits"-Set, dem ein spektakuläres Feuerwerk zum Finale auf der Centerstage folgt.
Den letzten Kick geben uns dann 3 Doors Down im Anschluss daran nach Mitternacht auf der Alternastage.
Let the Ring rock! Auf die nächsten 20!
Marek & Andre Lieberberg
wat zal dat zijn dan...quote:am Sonntag nach Wir Sind Helden gegen 23:30 Uhr spielt unser aller Geburtstagsgeschenk einen knackigen "Greatest Hits"-Set,
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef mouzzer het volgende:
Wij gaan donderdagavond weg en zijn er rond uurtje of half 1 's nachts, hoe is het dan met de campings, behoorlijk vol of nog wel plaats op de campings redelijk dichtbij?
quote:Het lijkt er nu weer op dat Coldplay de mystery act is. We'll see.
tja, beetje bangmakerij dat soort verhalen. Gewoon niet je nieuwste kleren meenemen, je paspoor tin de auto en je portemonnee altijd bij je. Mijn douchefris mogen ze dan wel meenemen hoor als ze dat geil vinden....quote:Bij ons is een keer op Pinkpop de tent doorzocht terwijl we erin lagen te slapen! Was een bende actief die soort gas in de tenten spoot schijnt het, behoorlijke schade qua geld voor sommige voor ons, ik slaap daarom altijd bovenop me geld![]()
Internationale routeplanner en dan van Venlo naar Nürburg:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:24 schreef mad_dog123 het volgende:
heeft iemand al een routeplanning vanaf venlo gemaakt ofniet...ik krijg die anwb planner nl niet goed aan de praat
dat was het idd, Nurnberg intypen deed het beter dan al die andere plaatsen die ik daarvoor probeerdequote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:02 schreef Klingon het volgende:
[..]
Internationale routeplanner en dan van Venlo naar Nürburg:
De snelste route van Venlo naar Nürburg (Duitsland) over 157.3 km in ongeveer 1 uur en 50 minuten.
Het was in 2002 en 's nachts gebeurd, hele rij tenten langs bosrand was bezocht, veel mensen klaagden ook over vage koppijn maar dat kon ook van de drank komenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:54 schreef Klingon het volgende:
Dat Pinkpop verhaal klopt deels. Was wel een groep actief die 's avonds tenten doorzocht terwijl de rest op het festivalterrein aanwezig was (in 2003). Zelf dus ook last van gehad. Waren nogal wat klachten van binnengekomen, maar dat er iets met gas gebeurde heb ik nog nooit gehoord (en kan ik me ook niet voorstellen). Overigens zijn de controles daarna verscherpt en de incidenten gestopt. Voor de rest superfestival gehad trouwens.
Voor de rest nog nooit slechte ervaringen gehad op campings! Een grote boel gezelligheid en zelfs mensen die je spullen in de gaten willen houden als je even weg bent (douchen ofzo). Daarnaast, van wat ik heb gehoord is de controle op RaR toch aardig scherp, so don't worry!
Denk je, out of space...zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:24 schreef mouzzer het volgende:
[..]
<blaablaaa>
Maar mijn hoogtepunt wordt toch Prodigy die afsluiten met Out Of Space.
Ik weet het wel zeker, ook zeker dat Jericho niet gespeeld zal wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:30 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Denk je, out of space...zou wel vet zijn
ik zelf hoop dat jericho ook voorbij gaat komen![]()
haha, als ze dat doen staan er mooi 50.000 man boe te roepen hoor, een scherm, komopquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef Klingon het volgende:
Hmm zat er gister nog aan te denken...omdat die verrassing ook zo kort is (max. 45 min). Straks laten ze gewoon een groot scherm zakken en daar de beste optredens op RaR in 20 jaar tijd zien ofzo![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef evil-me het volgende:
op mijn kleine space je staan mijn spulletjes en het is te veel, ben amar een klein meisje
Gewoon met de trein gaan en een kliko meenemen om alles in te gooien, ideaal!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef sing_ha het volgende:
Zijn hier echt geen mensen die ervaring hebben met parkeren/camperen op RAR??? Op Pinkpop en Lowlands moet je namelijk kilometers lopen vanaf de parkeerplaats voordat je op de camping bent en kun je dus nauwelijks wat mee de camping op nemen?
waar waren jullie trouwens ineens heen in die biertentquote:Op maandag 6 juni 2005 15:39 schreef Klingon het volgende:
100 meter verderop zat The-Hives.
Die Toten Hosenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wie was de surprise act?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef -Frankie- het volgende:
- Het statiegeldsysteem. Ik begrijp wel dat het moet maar doe dan een muntje ervoor geven of zo ipv euro.
- De programmering overdag had wat grotere namen mogen hebben. Nu waren het veelal (voor mij) onbekende namen.
Ach ja misschien ben ik gewoon wel verwend met Rock Werchter en Lowlands.
Ja, op lowlands heb je zacht plastic glazen waar je voor een meter een gratis biertje kan krijgen. Is ook wel een goed idee, en ik snap ook wel dat het gebied te groot is om dat systeem te doen. Maar ik vond dat gehannes met dat kleingeld zo kut..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op Lowlands heb je ook een statiegeldsysteem.
Daarnaast is het programma op RAR toch duidelijk beter dan op een LL. Bijvoorbeeld overdag was Towers of London een postieve ontdekking. Je kan moeilijk naast al die grote namen overdag ook alleen maar bekende topacts neerzetten...
dop mocht er gewoon op (of moest je in je zak hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef mad_dog123 het volgende:
dat pinautomaat was jammer... ik blij dat ikg enoeg cash bij me had...
nog iets ongeloofelijks stoms was dat systeem met die pakken drank. Je mocht niks meenemen behalve een pak. En er mocht geen dop op zitten, het mocht maximaal 1 liter zijn en ook slechts 1 per persoon....dat resulteert dus in een literpak whiskey/cola (80/20), om te zorgen dat je niet 60euro per dag kwijt bent aan bier daar...
vond ik beetje jammer....
Dat van die 1 liter pakken vond ik een beetje belachelijk. Iemand uit de groep van evil-me mocht niet eens een 1.5 liter pak mee nemen, echt belachelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dop mocht er gewoon op (of moest je in je zak hebben). Ik heb genoeg pakken gezien met schroefdop.
Anders moet je zo'n rugzak meenemen met zo'n slangetje eraan. DIe waren ook vrij populair.
ja, de line-up voor volgend jaar is bijna rondquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef vdo28 het volgende:
Is Queen al bevestigd eigenlijk?
Dat is wel super....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, de line-up voor volgend jaar is bijna rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |