quote:Een verwenavond bij Lush
Op woensdag 1 juni van 19.00 tot ongeveer 20.30, ben je van harte welkom om onder het genot van een glaasje wijn (nader) kennis te maken met onze bijzondere producten. We zullen een korte introductie houden met aandacht voor onze nieuwste huidverzorgingsproducten. Daarna is er tijd voor persoonlijk huid- en haarverzorgingadvies en kun je een van onze verse maskers uitproberen. Verder kun je winkelen met 10% korting op ons gehele assortiment en krijgt iedereen aan het einde van de avond een leuke goodiebag mee naar huis.
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315
Tot snel!
Bonnie en Isa, Lush Leidsestraat
Pukkel, het is tonic, geen mondwater.quote:
Ja die honey is wel een long lasting iets he` vind ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil die appelzeep ookwel
Ik heb net mijn proefje sod soap gebruikt maar ik ruik er nu al helemaal niks meer vanEn dat terwijl ik vlak voor het douchen nog rook naar honey van gisteravond!
Good plan!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:21 schreef imago het volgende:
appels
oh verdorie, m'n lijstje wordt langer en langer, ik ga dit jaar maar niet op vakantie denk ik
ik denk trouwens dat we een beetje lief moeten zijn tegen de verkoopsters en ze gewoon hun verkoop-praatje moeten laten houden, en advies moeten laten geven over wat goed voor ons is, en dan vervolgens gewoon de spullen van onze lijstje kopen maar hun laten denken dat zij ons op het idee hebben gebracht
heb ik ff snel gedaanquote:Op maandag 30 mei 2005 20:57 schreef Sanne het volgende:
Het vriendje van Cinnamongirl staat niet in de OP. Kan iemand die nog toevoegen.
Er is nog 1 plekje over trouwens.
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Hij is dus binnen! Ik wilde hem niet op vrijdag sturen i.v.m. de tropische temperaturenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:40 schreef E.T. het volgende:
Ik moet woensdag werken en ga het dus echt never nooit niet redden om dan op een avondje heen en weer te rijden naar Amsterdam![]()
Ik wil ook een goodie bag!![]()
Aventura, tnx!!
Wow, vroeg opstaan dusquote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
Even voor de mensen die direct uit hun werk naar Lush gaan:
De stemkantoren gaan om 7.30 uur open!
Vraag anders of een kennis in hetzelfde kiesdistrict voor je wil stemmen als je dat ook niet redt.
Babyface was het, in het zakje wat je erbij krijgt en dan in een bubbeltjes-envelop.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef PeRi het volgende:
Hoe heb je dat stuk eigenlijk verstuurd Aventura? Goed verpakt in een envelop?
Ja het is nog 19.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:18 schreef Skaai het volgende:
Zitten we nu op 19 man? Want dan neem ik nr 20 mee, als ik goed heb geteld. Vriendin van me heeft ook interesse nl.
[..]![]()
Ik dacht dat juist 20 man de max was?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef heaven7 het volgende:
20 is best veel, wordt dat niet erg vol in die winkel?![]()
Ah okay. Ik vroeg het me af, ik zou toch bang zijn dat het verpletterd wordt onderweg ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Babyface was het, in het zakje wat je erbij krijgt en dan in een bubbeltjes-envelop.
Pcies, ze hebben zelf 20 gezegd hoor.quote:
Dat moet je aan E.T. vragenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah okay. Ik vroeg het me af, ik zou toch bang zijn dat het verpletterd wordt onderweg ofzo.
Ja dat is ook zoquote:
Het zal wel goed zijn aangekomen, anders had je het wel gehoord denk ikquote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat moet je aan E.T. vragen
Hij kon trouwens maar net door de brievenbus
quote:
Op een meeting toen ik nog een andere username hadquote:Op maandag 30 mei 2005 22:34 schreef Sanne het volgende:
huh? vertel eens imago?
Tipje van de sluier?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:35 schreef imago het volgende:
[..]
Op een meeting toen ik nog een andere username had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |