quote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Als ik bovenstaande post van blonde_rozebottel lees, heb ik het idee dat een groot deel van die info pas in S2 naar voren komt?
OF het is door iemand op de gok verzonnen, OF het is door de schrijvers nogal aangepast. Want Susan weet toch niks van Mike en Felicia's onderonsje?
De realiteit over Zach weet nog helemaal niemand...
Andrew en Justin vechten niet...
Lynette en Tom in court?? Ik heb toch echt iets compleet anders gezien!
Wat voor geheim rond Annabel? Ik ben benieuwd...
Dat Carlos achter John/Gabi komt klopt, maar in welk opzicht zijn Carlos' acties zo van invloed op velen...?
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[...]
Er is heel veel uitgeknipt.
Er zat bv eenscene in tussen Gabi en John waar zelfs foto's van op de ABC site stonden die niet in de aflevering zat.
Het schijnt dat ze het allemaal naar S2 hebben overgeheveld om de season's finale niet een TE grote klapper te laten worden en dan de 1e aflevering van S2 een teleurstelling..
Haar eigen zoon?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef ImPrEzA het volgende:
De kans is natuurlijk zeer wel aanwezig dat zij hem iig gaat verleiden.. haar kennende. Nu Mike bezet (of dood...?) is
September pas weerquote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef janimie het volgende:
ben benieuwd naar de nieuwe desperate hw
oooh ehm, wacht even... heeft ze zelf een zoon dan? heb ik dat gemist?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haar eigen zoon?
Oh je bedoeld Josh Applewhite...
Dat is opgemerkt i/d pilot door Mrs Huber.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
oooh ehm, wacht even... heeft ze zelf een zoon dan? heb ik dat gemist?![]()
de eerste of de tweede?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Toen hij die homo in elkaar ramde... dat was zo'n grappig stukje![]()
Het gerucht gaat dat Rex msschien niet echt dood is maar zijn dood geveinsd heeft om aan de klauwen van Bree (die hij ervan verdenkt dat zij degene was die hem vergiftigde) te ontsnappen door onder te duiken. Dat zou wel een leuke twist zijn, als hij later weer eens onverwacht opduikt.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helaas zonder Rex van de Kamp die overleed...
Lijkt me sterk, als Bree het lijk ziet liggen....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:41 schreef OnaNia het volgende:
Kan ook in scene gezet zijn.
En dat heb je niet door? T is dan wel een serie maar mag hopen dat ze niet zo doorslaanquote:Op maandag 11 juli 2005 11:44 schreef OnaNia het volgende:
Wat lijkt je daar sterk aan dan, Rex kan toch ook spelen dat hij dood is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef Mike het volgende:Hmmm, misschien gaat Mike dan toch dood? (hij is immers Zach's vader)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Het zit er dik in dat Rex nog leeft.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef OnaNia het volgende:
Het gerucht gaat dat Rex msschien niet echt dood is maar zijn dood geveinsd heeft om aan de klauwen van Bree (die hij ervan verdenkt dat zij degene was die hem vergiftigde) te ontsnappen door onder te duiken. Dat zou wel een leuke twist zijn, als hij later weer eens onverwacht opduikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kheb ondertussen gelezen hoe de eerste twee afleveringen van S2 eruit zien..ik begon ze spontaan te missen onze Wanhopige Huisvrouwen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Lastig vertalen.quote:Op zondag 24 juli 2005 08:42 schreef janimie het volgende:
ja ik ook, waarom word dez topic steeds omhoo gehaald, ik denk dan szteeds dat het weer opde buis is in amerika
whahaha woeps, sorry net wakkerquote:Op zondag 24 juli 2005 08:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Lastig vertalen.
Maar de serie wordt op een bepaalde zender in de VS tot in den treure herhaald.
Desperate
quote:Season One Finale Alternate Endings
Unrated, exclusive extended episodes
Making Of Season One Finale, Hosted by Brenda Strong
Marc Cherry's favorite episodes with audio commentary
Cast audio commentaries with Marc Cherry
Desperate Housewives Around The World - A short documentary on the worldwide phenomenon of the series
Bree's dinner party with multi-language reel
The Fashion Of Wisteria Lane
Secrets of Wisteria Lane Interactive Neighborhood Tour
Je bedoelt zeker pilot ipv promo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zie nu *eindelijk* de originele promo met bv andere Rex, John en Mary - Alice..erg raar
Promo..hij duurt maar 1:30quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:29 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker pilot ipv promo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Ik kan niet wachten. Maandagavond lekker Desperate Housewives kijken na Expeditie Robinsonquote:Op maandag 19 september 2005 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nog minder dan een week
Lekker mysterieus weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lekker mysterieus weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cooky
quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef ImPrEzA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén ding is zeker: ik zit volgende week weer aan de buis gekluisterd.![]()
Rechtstreeks van IMDB: Steven Culp .... Rex Van De Kamp (2004-2005)quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef amaranta het volgende:
er stond ergens in een interview dat de regisseur had gezegd dat Rex echt dood was...
Ze kreeg een slaapmiddel voorgeschreven. Ideaal om die vent in de kelder stil te houden dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef SpugendeLama het volgende:
Jawel, waarom zou die zwarte vrouw naar die psycholoog gaan?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef Tom-my het volgende:
Ehm volgens mij loop je een aantal afleveringetjes achter?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:36 schreef PirE het volgende:
Volgende week beloofd ook weer een leuke aflevering te worden. Althans uit de beelden van de Preview tijdens de aftiteling.
Omdat we zijn gezicht niet te zien krijgen moet het haast wel een bekende zijn. Zou Rex al die jaren een dubbelleven hebben geleid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef ImPrEzA het volgende:
Ben benieuwd wie er nou in de kelder zit... mevrouw Applewhite (whatshername) gaf bij de psych aan dat haar ex-husband is gestraft... maar aan de preview van volgende week te zien komen we daar wel achter!
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik kan zo 1-2-3 geen relatie bedenken tussen Zach en de Applewhites, maar je weet natuurlijk maar nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef SpugendeLama het volgende:
Zou het niet gewoon die gekke jongen zijn die ze daar in die kelder hebben?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meende toch echt een donkere huid te zien aan de handen die aan die kettingen trokken... Of was dat de belichting.
Waarom gaan ze eigenlijk niet ergens buitenaf wonen als die man zoveel herrie maakt? Die zag je trouwens wel aankomen, dat hele verhaal over Matthew die graag om 2 uur 's nachts klust, en dat hij dan over straat aan komt lopen...
Waarom blijft die moeder van Rex eigenlijk rondhangen?
Afterthought: Is het trouwens echt zo makkelijk om een psychiater wijs te maken dat je medicijnen nodig hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
vond ik zelf, voor de rest een erg leuke aflevering.Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want toen werd zijn post elke keer geleegd...
Als je dan wat had doorgedacht
O+ BlaBlub O+
Toch wat minder irc-en tijdens het kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorWant toen werd zijn post elke keer geleegd...
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
Erg leuke aflevering, geluid was wel erg zacht maar met alles op max was het redelijk goed te volgen.
De eindscene met Susan was nogal overdreven vond ik zelf, voor de rest een erg leuke aflevering.Ik vond het wel een toffe eindscene. Behoorlijk overtuigend en voor het eerst sinds lange tijd dat Susan weer enigzins op mijn sympathie kon rekenen. Ze werd veel te veel een karikatuur op zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke aflevering wel, alleen jammer dat er niets over 'de kelder' in zat. Overigens hoop ik dat er ook nog een draai aan dat mysterie wordt gegeven, want daar weten we nu ook al vrij veel over.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Doordenken hoefde niet eens, want je zag in de laatste seconden Paul gewoon in beeld met die post in z'n hand.quote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorWant toen werd zijn post elke keer geleegd...
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij RTL Boulevard wist Albert Verlinde net te melden dat men in Amerika al bezig is met het uitzenden van het 3e seizoen van Desperate Houswives en dat de kijkcijfers daar van het gehele 2e seizoen helaas toch tegenvielen.
Vond ik vrij knap van hem want in de VS is zondag pas aflevering 6 van seizoen 2 uitgezonden.
Caleb??? Heb ik iets gemist?quote:403 Teletekst do 10 nov
********** SHOWBLOK *********
Page Kennedy ontslagen
Page Kennedy,die in de serie Desperate
Housewives de voortvluchtige crimineel
Caleb speelde,is door de producers van
de serie ontslagen wegens wangedrag.Wat
hij precies heeft gedaan is niet
bekendgemaakt.Kennedy kwam dit seizoen
bij de enorm populaire serie.
Ja dat is hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Caleb??? Heb ik iets gemist?
Zou dat de man in de kelder zijn?
He's just warming up.quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Tom-my het volgende:
Mja die george weet je, wanneer loopt die sukkel is tegen de lamp ofzo
Nou die verhaallijn mag nog wel even duren. Ik vind dat nou juist een typische DH verhaallijn die een beetje de zwarte humor sfeer van de serie hooghoudt.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil dat George oprot..
Nee hij word vervelend en blijft hetzelfde doen..dat met die uitslag sloeg echt NERGENS op vond k...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou die verhaallijn mag nog wel even duren. Ik vind dat nou juist een typische DH verhaallijn die een beetje de zwarte humor sfeer van de serie hooghoudt.
Vind je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:39 schreef ImPrEzA het volgende:
En.. wat ziet Danielle er ineens stunning uit! Wow
Dus?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Vind je?Ik vond 'r nogal sletterig.
Heel verrassend inderdaad! Ik moest echt lachen!quote:Op maandag 21 november 2005 13:32 schreef ImPrEzA het volgende:
Mooie aflevering weer, de nieuwe. Met Gabi en "Ramos".. dat had ik niet verwacht
Dit is het VS topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:57 schreef CryARiver het volgende:
Wordt weer leuk vanavond.
Ik denk niet dat ie dit overleeft nee, tenzij Bree aan het begin van de volgende episode toch nog ineens 911 belt.quote:
Mmm, zou kunnen. Maar volgens mij zei ze alleen maar tegen George dat de ambulance onderweg was, zodat hij rustig zou blijven en niet zelf zou gaan bellen. In werkelijkheid wilde ze hem gewoon zien sterven, want ze had net van de politie gehoord dat hij Rex had vermoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef ImPrEzA het volgende:
Ehm Bree had 911 toch al gebeld? George had de pillen genomen, was in slaap gevallen, en toen Bree binnenkwam zag ze hem dus slapen, met de pillen. Toen heeft ze de ambulance gebeld.. en toen George wakker werd, zelf 911 wilde bellen en ineens Bree binnenkwam.. dat was dan haar tweede binnenkomst?
Dat zei ze iig, "I called an ambulance while you were sleeping" o.i.d.
Natuurlijk heeft ze niet gebeld. Pretty obvious.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef ImPrEzA het volgende:
Ehm Bree had 911 toch al gebeld? George had de pillen genomen, was in slaap gevallen, en toen Bree binnenkwam zag ze hem dus slapen, met de pillen. Toen heeft ze de ambulance gebeld.. en toen George wakker werd, zelf 911 wilde bellen en ineens Bree binnenkwam.. dat was dan haar tweede binnenkomst?
Dat zei ze iig, "I called an ambulance while you were sleeping" o.i.d.
Ja maar er zat een preview achter voor in januari.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Is er geen tijdelijke stop dan in de VS qua afleveringen? Vond het best een leuke aflevering weer deze week![]()
Nou hij vergeeft haar niet. Hij hield niet voor niets z'n ogen open en hij toonde geen greintje emotie toen ze elkaar omhelsden. Bree is fucked.quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, Andrew heeft z'n ding om Bree ooit mee terug te pakken.. ook al leek hij d'r ineens helemaal te vergeven toen ze vertelde over George z'n dood. Maar ja... schijn bedriegt, I'd say?
quote:Desperate Housewives - Desperate Housewives - All The Juicy Details Special
Het was inderdaad een zwak begin van het nieuwe seizoen, maar ik vind het zo langzamerhand dit seizoen bijna nog leuker, omdat er veel meer kleine, onverwachte dingen gebeuren. Echt geweldig.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef SuperSiem het volgende:
Enorm grappige aflevering! Bij de eerste paar afleveringen van seizoen twee dacht ik dat de schrijvers al hun kruit hadden verschoten, maar de laatste paar afleveringen waren weer fantastisch.
Net ff dat message board bekeken van ABC. Ik wist dat de VS op dat gebied best conservatief is, maar dit is gewoon komisch.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef lady23 het volgende:
Overigens is er nu een flinke rel gaande op de forums van abc omtrent de 'gayscenes' in Amerika.
Wat een onzin ook. Net alsof die serie uberhaupt voor kleine kinderen bedoelt is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Net ff dat message board bekeken van ABC. Ik wist dat de VS op dat gebied best conservatief is, maar dit is gewoon komisch.
In DH wordt een vrouw doodgestoken, in elkaar gehakt en gedumpt in een rivier, bijna elke 5 afleveringen wordt er wel weer iemand vermoord en één van de housewives heeft een relatie met haar minderjarige tuinman.
En waar gaan 80% van de threads over op dat forum? Die twee jongens...![]()
I have had enough of the filth on Desperate Housewives and many of the other network shows. Lack of standards in morality is seeping dangerously through our culture and our relationships and families are suffering for it.
We need to protect our children from further exposure to preverted sexual behavior.
Bree is wel een echte 'right wing' conservatieve vrouw dus het is niet raar dat ze het er moeilijk mee heeft. Vergeet niet dat Andrew zijn homoseksualiteit (biseksualiteit eigenlijk) volledig uitbuit om zijn moeder dwars te zitten. Het zou ongeloofwaardig zijn als Bree het meteen zou accepteren. Natuurlijk zit zij ook wel fout met haar zonde constatering, maar dat is juist zo leuk aan deze serie: elk karakter heeft heel duidelijk slechte en goede trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:03 schreef phileine het volgende:
vooral boeiend om het verschil in cultuur zo sterk te zien. Ik zat me vooral dood te ergeren aan de belachelijke reactie van Bree op de homoseksualiteit van haar zoon. Het is dus de bedoeling dat we Andrew een arrogante etter vinden, die nu ook nog zondigt, maar ik krijg vooral steeds meer begrip voor hem. Hij kan het toch nooit goed doen in de ogen van zijn moeder.
Je vergeet even dat Bree en d'r man er alles aan gedaan hebben om te voorkomen dat Andrew als schuldige zou worden gezien. Bree zou dus medeplichtig zijn aan dood door schuld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Overigens had Bree Andrew ook kunnen chanteren met het feit dat hij een vrouw heeft doodgereden. Maar dat zou ze nooit doen bij haar eigen zoon. Of de schrijvers hebben die mogelijkheid over het hoofd gezien natuurlijk.![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Bree en d'r man er alles aan gedaan hebben om te voorkomen dat Andrew als schuldige zou worden gezien. Bree zou dus medeplichtig zijn aan dood door schuld.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef CryARiver het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat de "bedreiging" van Andrew tegenover zijn priester een compleet loze uitspraak blijkt te zijn..
komt nog...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef CryARiver het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat de "bedreiging" van Andrew tegenover zijn priester een compleet loze uitspraak blijkt te zijn..
Kijk eens op tv.com.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef MissMenita het volgende:
Bij welke aflevering en welk seizoen zijn ze nou in de VS?
Seizoen drie, aflevering twee?
Kan ze niet vinden...
Nah.. ik denk dat het Betty een beetje te heet onder de voeten is geworden. Ze zei zelf al dat ze zich pas zorgen ging maken als de overige dames in de straat haar verdacht gingen vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:24 schreef ImPrEzA het volgende:
En ik neem aan dat Betty d'r huis niet echt wil verkopen maar alleen over Bree wil roddelen met Edie?
Idd! Ik vind hem echt een steeds leuker karakter worden. "See you my man", heel vrolijk en relaxed enzo, veel anders dan ie eerst wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carlos was ook weer lekker bezig trouwens![]()
Zach had haar van de trap gegooid en daarna heeft ze even in het ziekenhuis gelegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef neggix het volgende:
Maar Paul had die felicity toch ook al vermoordOf zag je haar gewoon ff een paar maanden niet meer
De moordenaar van zijn dochter was Mary-Alice toch? Nou... die leeft echt al een tijdje niet meer... zeg maar vanaf de allereerste DH-scènequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zach had haar van de trap gegooid en daarna heeft ze even in het ziekenhuis gelegen.
Toen ze uit het ziekenhuis kwam is ze volgens mij vertrokken. Ik weet niet meer 100% zeker het precies zat nadat ze uit het ziekenhuis kwam. Maar dood is ze niet.
Maar zij gaat die oude kerel dus vertellen dat de moordenaar van zijn dochter nog leeft. Ik ben benieuwd wat voor consequenties dat gaat hebben. Ik vrees dat Mike nu ook wel wat mensen achter zich aan zal krijgen.
Oh ja, met dat mes, omdat ze zach op kwam halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
De moordenaar van zijn dochter was Mary-Alice toch? Nou... die leeft echt al een tijdje niet meer... zeg maar vanaf de allereerste DH-scène
quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
De moordenaar van zijn dochter was Mary-Alice toch? Nou... die leeft echt al een tijdje niet meer... zeg maar vanaf de allereerste DH-scène
Ik ga de box verkopen zodra ik m gezien heb. 35 euro incl. verzendenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:50 schreef Tom-my het volgende:
Nee maar het is wel Desperate Houswives![]()
Ja Danielle heeft het verteld in haar naiviteit en ik denk gedeeltelijk ook om haar moeder te dwarsbomen, vanwege het feit dat ze die zoon niet meer mocht zien. Het gevecht met sister mary en gabrielle was ook grappig. Vooral nadat sister mary's arm in de fik vloog en dat gabrielle haar hielp en dat sister mary haar gewoon keihard in haar arm bijtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Geen idee, maar ik vind het wel fijn.. na een tijdje gaat het wel vervelen, dan begin ik liever direct aan de episode. Maar misschien ligt het aan de zender waarop t wordt uitgezonden? Je hebt toch verschillende ABC's enzo verspreid over t land? Of klets ik nou uit mn nek
Was idd wel leuke aflevering, vind de strijd tussen Betty en Bree wel spannend.. ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt. En hoe de fok weet Betty van Andrews aanrijding met Mrs. Solice? Of vertelde Danielle dat aan die zoon, dat stukje lette ik ff niet zo op...
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Nee 12 februari weer zag ik op tv.com. Aanstaand weekend is Superbowl.
Ik vond het wel een goede actie van lynette.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef neggix het volgende:
Sunday March 12, 2006 is de volgendeff wachten dus....
Vond deze wel leuk. Benieuwd wat er met bree en lynet gebeurd verders
Ja, dat zeker... Maar ik vind dit seizoen toch minder. Er zijn niet meer van die schokkende gebeurtenissen die je echt weer ff aan het nadenken zetten... Maar het blijft wel leuk...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede actie van lynette.
En 12 maart pas weer een nieuwe episode? Grrr. Ik vind dit seizoen ondertussen nog leuker dan het vorige seizoen. Er zit veel meer karakterontwikkeling in en niet alles is opgehangen aan één zaak.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En 12 maart pas weer een nieuwe episode?
september t/m mei. 22 afleveringen. do the math.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef flutterbye het volgende:
Waarom zit er steeds zoveel tijd tussen de uitzendingen!?!?!?!?! Stomme amerikanen...![]()
Je zou toch denken dat ze zo kijkers verliezen. (mij niet iig)
Met CSI en Lost enz. is het ook al zo. Wat hebben we het toch zwaar.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
september t/m mei. 22 afleveringen. do the math.
Ja het begin van het 2e seizoen valt wat tegen. Daarna kom het wel weer op gang.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:21 schreef SunChaser het volgende:
Net deel 1 gekeken van seizoen 2. Viel vooralsnog tegen,
Ze zien er allemaal eng uit, behalve Eva Longoriaquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vond Teri Hatcher er weer eng uitzien...
Ja erg he. Dat meisje moet echt eens wat gaan eten. Die rare hollywood obsessie met dun zijn. Ik kan me niet een man voorstellen die haar er nu beter vindt uitzien dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vond Teri Hatcher er weer eng uitzien...
De kijkcijfers dalen zeker niet. De lovende kritieken echter wel (om onder andere de net genoemde reden).quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef Mike het volgende:
Wow, rustig geworden in dit topic.
Ik vind het nog steeds een leuke serie. Het is wel veranderd van een komische soap met een mysterie naar een komische soap. Je ziet nu ook de kijkcijfers in Amerika dalen.
Qua verhaallijnen vond ik het allemaal best okay dit seizoen, alleen de verhaallijn van dat donkere gezin viel een beetje in het water. Iemand vastbinden in een kelder?
Ze dalen dus gewoon wel...de aflevering van eergisteren bv scoorde ongeveer 20% minder dan een gemiddelde aflevering van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:46 schreef CryARiver het volgende:
[..]
De kijkcijfers dalen zeker niet. De lovende kritieken echter wel (om onder andere de net genoemde reden).
brrrr dat kan toch helemaal niet meer, een half jaar na de geboorte komt er nix meer uitquote:Op woensdag 19 april 2006 09:14 schreef flutterbye het volgende:
Ik vind het ook steeds meer soap-achtig worden... Hoe zit dat eigenlijk met Danielle en Bree? Praten die nooit met elkaar ofzo? Zou Bree niet verteld hebben dat ze een beetje op moet passen met het broertje van vriendlief? En de andere Applewhites zien het blijkbaar ook niet aankomen dat hij weer verliefd word op de vriendin van zijn broer.
Die moeder die borstvoeding geeft aan een kind van 5 -![]()
Een jongen bij mij uit de klas heeft wel eens trots verteld dat hij ook tot z'n 5de of 6de borstvoeding kreeg - de rest had zoiets van "FREAK!!!". Maarja, ieder z'n ding.![]()
Ja hoor, kan prima. Zolang je melk blijft aftappen (zou dus ook met een kolf kunnen) blijft je lichaam nieuwe aanmaken. Theoretisch kan het dus veel langer dan 5 jaar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef janimie het volgende:
[..]
brrrr dat kan toch helemaal niet meer, een half jaar na de geboorte komt er nix meer uit![]()
Klote Tomquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef neggix het volgende:
Was wel weer een goeie ep... Zo mooi dat ie hem in bed gelokt had
Ben benieuwd hoe het met die zwarte familie afloopt... Raar wijf
Tom en Lynett eindelijk weer goed, krijg je dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.newkerala.com/news2.php?action=fullnews&id=61205xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef Wepeel2 het volgende:De Applewhites zien we niet meer terug denk ik in seizoen 3. Verder kan ik geen karakters bedenken die we niet meer terug gaan zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.newkerala.com/news2.php?action=fullnews&id=61205
En waar was Edie in deze aflevering?![]()
Wellicht dat Carlos ook weg blijft. Lijkt wat abrubt, maar het zou me niet echt verbazen. Verder is het maar afwachten in hoeverre Paul Young terugkomt. Misschien wordt hij gewoon veroordeeld en zien we hem daarna niet meer. Ook de rol van Karl lijkt me nu een beetje overbodig geworden, dus wellicht dat zijn karakter ook niet meer terug komt, of alleen incidenteel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Applewhites zien we niet meer terug denk ik in seizoen 3. Verder kan ik geen karakters bedenken die we niet meer terug gaan zien...
En waar was Edie in deze aflevering?![]()
En toch miste ik Edie in deze aflevering.quote:The women of Wisteria Lane go out with a big bang and high ratings.
The two-hour Desperate Housewives season finale headlined an otherwise lackluster Sunday of viewing in the last throes of the May sweep.
Housewives blew away the competition with an average of 24 million viewers and a 9.8 rating/23 share in the adults 18 to 49 demographic, according to preliminary data from Nielsen Media Research. Housewives ran from 9 to 11 p.m. and grew from 22.7 million viewers and an 8.9/21 in the demo at 9 p.m. to 25 million viewers and a 10.5/25 at 10:30 p.m.
Nothing else in the time period came within a country mile. NBC's recut movie 10.5: Apocalypse delivered 8.3 million viewers and a 2.6/6 from 9 to 11 p.m. (and only 7.2 million and a 1.9/5 in the first hour from 8 to 9 p.m.). CBS was in repeats from 9 to 11 p.m., first with CSI: Miami (10.7 million, 2.8/6) and then CSI: NY (11.3 million, 3.3/8). Fox did better in the demographic, with Family Guy averaging 7.9 million viewers and a 3.9/9.
It was ABC's 17th straight Sunday win in the adults 18 to 49 demographic; the network won the night 30 out of 35 weeks in the season.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:28 schreef flutterbye het volgende:
Edie is toch meer één van de sub-characters, ze hoort ook niet bij de vriendinnenkring maar wurmt zich er af en toe tussen. Ze staat er ook niet bij in het openingsfilmpje (hoe heet zoiets?). Volgens mij is ze er vooral om Susan dwars te zitten en nu was daar iemand anders mee bezig.
Mijn vriendin zei het meteen, maar ik ken Sex and the City verder niet echt goed. Dat vind ik dan weer net iets te veel geneuzel tussen vrouwen. ;;)quote:.. Heeft trouwens verder niemand flashbacks naar SatC vanwege die vent?
Ik moest juist meteen aan Twin Peaks denken. Degene die Laura Palmer speelde in Twin Peaks (Sheryl Lee), zou ook eigenlijk eerst de rol krijgen van Mary Alice Young. Dit is dan ook te zien in de pilot van Desperate Housewivesquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:28 schreef flutterbye het volgende:
Heeft trouwens verder niemand flashbacks naar SatC vanwege die vent?
Nee ik dacht meteen dat het Orson was eigenlijk. Omdat hij zich zo vreemd gedroeg toen Mike in de tandartsstoel lag.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Net 23+24 gezien, en wow, na een tijdje een inkakperiode te hebben gehad is t nu wel weer erg op niveau zeg.. en dachten we niet allemaal dat Carl Mike omver reed en niet Orson? Voor mij was t iig wel even verrassend :p
Klinkt zeker goed. Ik heb er weer zin in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Interview met nieuwe rechterhand van Marc Cherry VOL SPOILERS!
Damn, dat ziet er goed uit
Yeps, Heb de promo al een paar keer voorbij zien komen op ABC.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een weekje he?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een weekje he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |