quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef ImPrEzA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén ding is zeker: ik zit volgende week weer aan de buis gekluisterd.![]()
Rechtstreeks van IMDB: Steven Culp .... Rex Van De Kamp (2004-2005)quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef amaranta het volgende:
er stond ergens in een interview dat de regisseur had gezegd dat Rex echt dood was...
Ze kreeg een slaapmiddel voorgeschreven. Ideaal om die vent in de kelder stil te houden dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef SpugendeLama het volgende:
Jawel, waarom zou die zwarte vrouw naar die psycholoog gaan?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef Tom-my het volgende:
Ehm volgens mij loop je een aantal afleveringetjes achter?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:36 schreef PirE het volgende:
Volgende week beloofd ook weer een leuke aflevering te worden. Althans uit de beelden van de Preview tijdens de aftiteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we zijn gezicht niet te zien krijgen moet het haast wel een bekende zijn. Zou Rex al die jaren een dubbelleven hebben geleid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef ImPrEzA het volgende:
Ben benieuwd wie er nou in de kelder zit... mevrouw Applewhite (whatshername) gaf bij de psych aan dat haar ex-husband is gestraft... maar aan de preview van volgende week te zien komen we daar wel achter!
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik kan zo 1-2-3 geen relatie bedenken tussen Zach en de Applewhites, maar je weet natuurlijk maar nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef SpugendeLama het volgende:
Zou het niet gewoon die gekke jongen zijn die ze daar in die kelder hebben?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meende toch echt een donkere huid te zien aan de handen die aan die kettingen trokken... Of was dat de belichting.
Waarom gaan ze eigenlijk niet ergens buitenaf wonen als die man zoveel herrie maakt? Die zag je trouwens wel aankomen, dat hele verhaal over Matthew die graag om 2 uur 's nachts klust, en dat hij dan over straat aan komt lopen...
Waarom blijft die moeder van Rex eigenlijk rondhangen?
Afterthought: Is het trouwens echt zo makkelijk om een psychiater wijs te maken dat je medicijnen nodig hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
vond ik zelf, voor de rest een erg leuke aflevering.Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want toen werd zijn post elke keer geleegd...
Als je dan wat had doorgedacht
O+ BlaBlub O+
Toch wat minder irc-en tijdens het kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorWant toen werd zijn post elke keer geleegd...
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
Erg leuke aflevering, geluid was wel erg zacht maar met alles op max was het redelijk goed te volgen.
De eindscene met Susan was nogal overdreven vond ik zelf, voor de rest een erg leuke aflevering.Ik vond het wel een toffe eindscene. Behoorlijk overtuigend en voor het eerst sinds lange tijd dat Susan weer enigzins op mijn sympathie kon rekenen. Ze werd veel te veel een karikatuur op zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke aflevering wel, alleen jammer dat er niets over 'de kelder' in zat. Overigens hoop ik dat er ook nog een draai aan dat mysterie wordt gegeven, want daar weten we nu ook al vrij veel over.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Doordenken hoefde niet eens, want je zag in de laatste seconden Paul gewoon in beeld met die post in z'n hand.quote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorWant toen werd zijn post elke keer geleegd...
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij RTL Boulevard wist Albert Verlinde net te melden dat men in Amerika al bezig is met het uitzenden van het 3e seizoen van Desperate Houswives en dat de kijkcijfers daar van het gehele 2e seizoen helaas toch tegenvielen.
Vond ik vrij knap van hem want in de VS is zondag pas aflevering 6 van seizoen 2 uitgezonden.
Caleb??? Heb ik iets gemist?quote:403 Teletekst do 10 nov
********** SHOWBLOK *********
Page Kennedy ontslagen
Page Kennedy,die in de serie Desperate
Housewives de voortvluchtige crimineel
Caleb speelde,is door de producers van
de serie ontslagen wegens wangedrag.Wat
hij precies heeft gedaan is niet
bekendgemaakt.Kennedy kwam dit seizoen
bij de enorm populaire serie.
Ja dat is hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Caleb??? Heb ik iets gemist?
Zou dat de man in de kelder zijn?
He's just warming up.quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Tom-my het volgende:
Mja die george weet je, wanneer loopt die sukkel is tegen de lamp ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |