SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
vond ik zelf, voor de rest een erg leuke aflevering.Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want toen werd zijn post elke keer geleegd...
Als je dan wat had doorgedacht
O+ BlaBlub O+
Toch wat minder irc-en tijdens het kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorWant toen werd zijn post elke keer geleegd...
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
Erg leuke aflevering, geluid was wel erg zacht maar met alles op max was het redelijk goed te volgen.
De eindscene met Susan was nogal overdreven vond ik zelf, voor de rest een erg leuke aflevering.Ik vond het wel een toffe eindscene. Behoorlijk overtuigend en voor het eerst sinds lange tijd dat Susan weer enigzins op mijn sympathie kon rekenen. Ze werd veel te veel een karikatuur op zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke aflevering wel, alleen jammer dat er niets over 'de kelder' in zat. Overigens hoop ik dat er ook nog een draai aan dat mysterie wordt gegeven, want daar weten we nu ook al vrij veel over.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Doordenken hoefde niet eens, want je zag in de laatste seconden Paul gewoon in beeld met die post in z'n hand.quote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van aflevering 5 al bekend hoorWant toen werd zijn post elke keer geleegd...
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij RTL Boulevard wist Albert Verlinde net te melden dat men in Amerika al bezig is met het uitzenden van het 3e seizoen van Desperate Houswives en dat de kijkcijfers daar van het gehele 2e seizoen helaas toch tegenvielen.
Vond ik vrij knap van hem want in de VS is zondag pas aflevering 6 van seizoen 2 uitgezonden.
Caleb??? Heb ik iets gemist?quote:403 Teletekst do 10 nov
********** SHOWBLOK *********
Page Kennedy ontslagen
Page Kennedy,die in de serie Desperate
Housewives de voortvluchtige crimineel
Caleb speelde,is door de producers van
de serie ontslagen wegens wangedrag.Wat
hij precies heeft gedaan is niet
bekendgemaakt.Kennedy kwam dit seizoen
bij de enorm populaire serie.
Ja dat is hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Caleb??? Heb ik iets gemist?
Zou dat de man in de kelder zijn?
He's just warming up.quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Tom-my het volgende:
Mja die george weet je, wanneer loopt die sukkel is tegen de lamp ofzo
Nou die verhaallijn mag nog wel even duren. Ik vind dat nou juist een typische DH verhaallijn die een beetje de zwarte humor sfeer van de serie hooghoudt.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil dat George oprot..
Nee hij word vervelend en blijft hetzelfde doen..dat met die uitslag sloeg echt NERGENS op vond k...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou die verhaallijn mag nog wel even duren. Ik vind dat nou juist een typische DH verhaallijn die een beetje de zwarte humor sfeer van de serie hooghoudt.
Vind je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:39 schreef ImPrEzA het volgende:
En.. wat ziet Danielle er ineens stunning uit! Wow
Dus?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Vind je?Ik vond 'r nogal sletterig.
Heel verrassend inderdaad! Ik moest echt lachen!quote:Op maandag 21 november 2005 13:32 schreef ImPrEzA het volgende:
Mooie aflevering weer, de nieuwe. Met Gabi en "Ramos".. dat had ik niet verwacht
Dit is het VS topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:57 schreef CryARiver het volgende:
Wordt weer leuk vanavond.
Ik denk niet dat ie dit overleeft nee, tenzij Bree aan het begin van de volgende episode toch nog ineens 911 belt.quote:
Mmm, zou kunnen. Maar volgens mij zei ze alleen maar tegen George dat de ambulance onderweg was, zodat hij rustig zou blijven en niet zelf zou gaan bellen. In werkelijkheid wilde ze hem gewoon zien sterven, want ze had net van de politie gehoord dat hij Rex had vermoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef ImPrEzA het volgende:
Ehm Bree had 911 toch al gebeld? George had de pillen genomen, was in slaap gevallen, en toen Bree binnenkwam zag ze hem dus slapen, met de pillen. Toen heeft ze de ambulance gebeld.. en toen George wakker werd, zelf 911 wilde bellen en ineens Bree binnenkwam.. dat was dan haar tweede binnenkomst?
Dat zei ze iig, "I called an ambulance while you were sleeping" o.i.d.
Natuurlijk heeft ze niet gebeld. Pretty obvious.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef ImPrEzA het volgende:
Ehm Bree had 911 toch al gebeld? George had de pillen genomen, was in slaap gevallen, en toen Bree binnenkwam zag ze hem dus slapen, met de pillen. Toen heeft ze de ambulance gebeld.. en toen George wakker werd, zelf 911 wilde bellen en ineens Bree binnenkwam.. dat was dan haar tweede binnenkomst?
Dat zei ze iig, "I called an ambulance while you were sleeping" o.i.d.
Ja maar er zat een preview achter voor in januari.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Is er geen tijdelijke stop dan in de VS qua afleveringen? Vond het best een leuke aflevering weer deze week![]()
Nou hij vergeeft haar niet. Hij hield niet voor niets z'n ogen open en hij toonde geen greintje emotie toen ze elkaar omhelsden. Bree is fucked.quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Nou, Andrew heeft z'n ding om Bree ooit mee terug te pakken.. ook al leek hij d'r ineens helemaal te vergeven toen ze vertelde over George z'n dood. Maar ja... schijn bedriegt, I'd say?
quote:Desperate Housewives - Desperate Housewives - All The Juicy Details Special
Het was inderdaad een zwak begin van het nieuwe seizoen, maar ik vind het zo langzamerhand dit seizoen bijna nog leuker, omdat er veel meer kleine, onverwachte dingen gebeuren. Echt geweldig.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef SuperSiem het volgende:
Enorm grappige aflevering! Bij de eerste paar afleveringen van seizoen twee dacht ik dat de schrijvers al hun kruit hadden verschoten, maar de laatste paar afleveringen waren weer fantastisch.
Net ff dat message board bekeken van ABC. Ik wist dat de VS op dat gebied best conservatief is, maar dit is gewoon komisch.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef lady23 het volgende:
Overigens is er nu een flinke rel gaande op de forums van abc omtrent de 'gayscenes' in Amerika.
Wat een onzin ook. Net alsof die serie uberhaupt voor kleine kinderen bedoelt is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Net ff dat message board bekeken van ABC. Ik wist dat de VS op dat gebied best conservatief is, maar dit is gewoon komisch.
In DH wordt een vrouw doodgestoken, in elkaar gehakt en gedumpt in een rivier, bijna elke 5 afleveringen wordt er wel weer iemand vermoord en één van de housewives heeft een relatie met haar minderjarige tuinman.
En waar gaan 80% van de threads over op dat forum? Die twee jongens...![]()
I have had enough of the filth on Desperate Housewives and many of the other network shows. Lack of standards in morality is seeping dangerously through our culture and our relationships and families are suffering for it.
We need to protect our children from further exposure to preverted sexual behavior.
Bree is wel een echte 'right wing' conservatieve vrouw dus het is niet raar dat ze het er moeilijk mee heeft. Vergeet niet dat Andrew zijn homoseksualiteit (biseksualiteit eigenlijk) volledig uitbuit om zijn moeder dwars te zitten. Het zou ongeloofwaardig zijn als Bree het meteen zou accepteren. Natuurlijk zit zij ook wel fout met haar zonde constatering, maar dat is juist zo leuk aan deze serie: elk karakter heeft heel duidelijk slechte en goede trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:03 schreef phileine het volgende:
vooral boeiend om het verschil in cultuur zo sterk te zien. Ik zat me vooral dood te ergeren aan de belachelijke reactie van Bree op de homoseksualiteit van haar zoon. Het is dus de bedoeling dat we Andrew een arrogante etter vinden, die nu ook nog zondigt, maar ik krijg vooral steeds meer begrip voor hem. Hij kan het toch nooit goed doen in de ogen van zijn moeder.
Je vergeet even dat Bree en d'r man er alles aan gedaan hebben om te voorkomen dat Andrew als schuldige zou worden gezien. Bree zou dus medeplichtig zijn aan dood door schuld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Overigens had Bree Andrew ook kunnen chanteren met het feit dat hij een vrouw heeft doodgereden. Maar dat zou ze nooit doen bij haar eigen zoon. Of de schrijvers hebben die mogelijkheid over het hoofd gezien natuurlijk.![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Bree en d'r man er alles aan gedaan hebben om te voorkomen dat Andrew als schuldige zou worden gezien. Bree zou dus medeplichtig zijn aan dood door schuld.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef CryARiver het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat de "bedreiging" van Andrew tegenover zijn priester een compleet loze uitspraak blijkt te zijn..
komt nog...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef CryARiver het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat de "bedreiging" van Andrew tegenover zijn priester een compleet loze uitspraak blijkt te zijn..
Kijk eens op tv.com.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef MissMenita het volgende:
Bij welke aflevering en welk seizoen zijn ze nou in de VS?
Seizoen drie, aflevering twee?
Kan ze niet vinden...
Nah.. ik denk dat het Betty een beetje te heet onder de voeten is geworden. Ze zei zelf al dat ze zich pas zorgen ging maken als de overige dames in de straat haar verdacht gingen vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:24 schreef ImPrEzA het volgende:
En ik neem aan dat Betty d'r huis niet echt wil verkopen maar alleen over Bree wil roddelen met Edie?
Idd! Ik vind hem echt een steeds leuker karakter worden. "See you my man", heel vrolijk en relaxed enzo, veel anders dan ie eerst wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carlos was ook weer lekker bezig trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |