abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27278825
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef neggix het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27279367
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef Toeps het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
O+ BlaBlub O+
pi_27279568
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef neggix het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Everyone has a little dirty laundry
pi_27279589
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef neggix het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_27280049
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef MarkyMarks het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:42 schreef Toeps het volgende:

[..]
SPOILER
Ja, okee. dat zou misschien wel kunnen. Maar jah, we zullen het zien over een paar maandjes
O+ BlaBlub O+
pi_27282541
[quote]Op maandag 23 mei 2005 16:56 schreef neggix het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
pi_27291025
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef MarkyMarks het volgende:
SPOILER
Zat ik ook meteen aan te denken... en ik weet bijna 100% zeker dat het laatste het geval is.
pi_27293420
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Zat ik ook meteen aan te denken... en ik weet bijna 100% zeker dat het laatste het geval is.
hehe ben ik iig niet de enige....
pi_27294244
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef MarkyMarks het volgende:
[quote]Op maandag 23 mei 2005 16:56 schreef neggix het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
Hij had idd tegen die dominee wel gezegd dat ie ze moeder heel hard terug ging pakken Zou wel een uber grove streek zijn
O+ BlaBlub O+
pi_27294285
Net gezien, maar dit is echt de beste aflevering van het seizoen. Echt de eerste aflevering waar ik de volle 43 minuten vol spanning bekeken heb
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:23:19 #261
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27296162
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:54 schreef Timmai het volgende:
Net gezien, maar dit is echt de beste aflevering van het seizoen. Echt de eerste aflevering waar ik de volle 43 minuten vol spanning bekeken heb
De eerste? Man, bij mij gaat de rest van de wereld op stop als ik kijk
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_27297560
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:52 schreef neggix het volgende:

[..]

Hij had idd tegen die dominee wel gezegd dat ie ze moeder heel hard terug ging pakken Zou wel een uber grove streek zijn
Ja idd! Dat was ik bijna al weer vergeten
pi_27298078
SPOILER

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2005 09:20:49 (whoops!) ]
  Moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 09:39:10 #264
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27299387
Downloadpraat + spoiler verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:43:26 #265
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_27299515
weehee, gister net eps 23 gekeken. Dat hele gay-basher-cheating-with-the-hot-boy is toch wel een soort van comic relief gedoe. Lig elke keer dubbel met die Carlos
pi_27299883
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:43 schreef Butterscotch het volgende:
weehee, gister net eps 23 gekeken. Dat hele gay-basher-cheating-with-the-hot-boy is toch wel een soort van comic relief gedoe. Lig elke keer dubbel met die Carlos
Ja dat was inderdaad grappig, maar ja. Ik ga me nu wel een beetje irriteren aan John hoor pfff hoe dom kan je zijn... of zou hij dat expres hebben gedaan zodat Carlos helemaal ging flippen en dat hij Gaby voor zichzelf kon hebben?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:59:21 #267
108809 Butterscotch
pi_27299975
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:55 schreef plucky22 het volgende:

[..]

Ja dat was inderdaad grappig, maar ja. Ik ga me nu wel een beetje irriteren aan John hoor pfff hoe dom kan je zijn... of zou hij dat expres hebben gedaan zodat Carlos helemaal ging flippen en dat hij Gaby voor zichzelf kon hebben?
Ja dat was idd wel beetje naar van hem. Aan de andere kant hij is zogezegd nog maar een tiener en zwaar flieft natuurlijk. Dus daar kan je best beetje irrationeel van gaan doen toch?

En dan die Rex situatie... Hmm...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:37:40 #268
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27301047
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef Toeps het volgende:
SPOILER
SPOILER
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:39:58 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27301131
SPOILER
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27302100
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
SPOILER
Verder vond ik de season finale wel aardig, had er iets meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar ik ben benieuwd of het tweede seizoen nog wel boeiend blijft.
Trouwens, Oprah ging toch een bijrol van een epie spelen? Ik heb er iig nooit gezien maar misschien heb ik het gewoon niet doorgehad
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:18:50 #271
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27302311
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef blonde_rozebottel het volgende:

[..]
SPOILER
Verder vond ik de season finale wel aardig, had er iets meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar ik ben benieuwd of het tweede seizoen nog wel boeiend blijft.
Trouwens, Oprah ging toch een bijrol van een epie spelen? Ik heb er iig nooit gezien maar misschien heb ik het gewoon niet doorgehad
Oprah heeft in een soort special meegespeeld die is uitgezonden i/d Oprah show.
En volgens mij kregen alle acteurs pas deze weken te horen of ze volgend seizoen i/d serie zitten, dat heeft James Denton in meerdere interviews gezegd...
pi_27302603
SPOILER
pi_27303511
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Toeps het volgende:
SPOILER
SPOILER
O+ BlaBlub O+
pi_27303682
SPOILER
pi_27303685
is episode 23 nou een dubbele aflevering of niet ? want het is maar 346 mb groot , ik mnoet het nog bekijken btw
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:03:55 #276
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27303725
Geen dubbele.
43 minuten.
SPOILER
pi_27305113
quote:
Die kan je hier downloaden: http://housewives-media.com/ is ongeveer 7 minuten en is wel grappig (als je alle afleveringen hebt gezien).

De laatste aflevering heb ik net ook gekeken en ben nu benieuwd hoe het verder gaat! Kreeg bijna tranen in mijn ogen toen .........blablaeditblabla
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:49:26 #278
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27309206
En niemand aan Wysterialane vraagt zich af hoe het kan dat een loodgieter die de halve dag thuis is zo'n kast van een huis kan betalen in zo'n rijke buurt
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27315840
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:00:32 #280
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27317365
Vanwaar al die spoilertags zeg. Nu heeft iedereen hem wel gezien hoor.

Ik hoop dat Rex gewoon nog leeft. Ik had er nog niet aan gedacht dat het in scene gezet zou kunnen zijn, maar inderdaad.
Wel cool om te zien dat Bree eindelijk menselijkheid toonde.

Goede final episode!
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:07:00 #281
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27317563
Ik vond John geniaal met zn opmerking
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:23:50 #282
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27318053
Ik moet zeggen dat Paul ook weer een tikje sympathieker is geworden na deze aflevering. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ik ben benieuwd wat voor verhaallijn ze rond de nieuwe neighbour gaan verzinnen. Pfff. Ik dacht dat ik niet zo te wachten zat op een 2e seizoen maar ik wil dat het gewoon meteen doorgaat.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:29:15 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27318210
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik moet zeggen dat Paul ook weer een tikje sympathieker is geworden na deze aflevering. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ik ben benieuwd wat voor verhaallijn ze rond de nieuwe neighbour gaan verzinnen. Pfff. Ik dacht dat ik niet zo te wachten zat op een 2e seizoen maar ik wil dat het gewoon meteen doorgaat.
De roddels gaan dat het iets te maken heeft met de zoon.
Zij is zwaar gelovig en hij heeft dingen uitgespookt met een meisje ofzo..
Ze zijn iig weggevlucht uit hun vorige buurt...

Vond wel leuk hoe hij naar Edie keek...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:55:53 #284
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27319014
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27320075
kan iedereen ff kappen met die spoilers, de aflevering is al geweest dus waarom nog spoilertags. Echt super irritant als hele topic in spoilers staat.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:34:09 #286
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27320180
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:30 schreef MissX het volgende:
kan iedereen ff kappen met die spoilers, de aflevering is al geweest dus waarom nog spoilertags. Echt super irritant als hele topic in spoilers staat.
ja dit was VOOR dat iedereen m gezien had...
pi_27320587
na het was nadat die was uitgezonden en ga gewoon niet kijken in het topic tot je de aflevering gezien hebt als je het niet wilt weten. Maar dit is echt super irritant.
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:43:10 #288
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_27327416
ik werd ook even misselijk van die klote spoilertags.. Op het moment dat een aflevering uit is moet alles bespreekbaar zijn. Als er mensen illegaal downloaden en dat doen met een snelheid van 1kb per dag dan is dat hun probleem, moeten ze maar niet in deze topic kijken tot ze het wel hebben gezien.. we gaan nog steeds vanuit dat iedereen braaf legaal in usa zit en daar kijkt ipv dat sommige mensen dagen over doen om de shit te downloaden.

Maargoed het was een super mooie aflevering alleen jammer dat er zoveel uitgeknipt is. Bij lost wordt season finale 2 uur en toch nog worden er scenes uitgeknipt, zonde.. maarja zal wel te zien zijn op de special edition dvds.. anders koopt niemand die natuurlijk...
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_27327547
WTF? Was dit serieus de laatste aflevering van s01? GVD ik verwachtte dat het 24 eps zou hebben. De tering, ik ga ff een hoge boom en een kort touw uitzoeken...
  woensdag 25 mei 2005 @ 02:10:16 #290
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27327581
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 02:04 schreef bierjoost het volgende:
WTF? Was dit serieus de laatste aflevering van s01? GVD ik verwachtte dat het 24 eps zou hebben. De tering, ik ga ff een hoge boom en een kort touw uitzoeken...
Euh ok.
Doei!
Ik wacht wel op season 2.
  woensdag 25 mei 2005 @ 10:25:48 #291
108809 Butterscotch
pi_27331576
Holy crappers! Ik dacht ook dat er nog een afl 24 zou komen. Bah bah bah bah. Nou ja, maar gaan focussen op Lost
pi_27333908
wanneer begint amerika met seizoen 2 uit te zenden ?
pi_27352980
Ik vind die Carlos zo goed, my man is just a neanthaler
Dat is eens wat anders...
pi_27425705
ik dacht ook dat er nog een 24 zou komen..... maar een leuk einde. Alhoewel ik het apart vond dat Zack en Susan bij de deur zaten aan tafel en dat mike binnekomt en gewoon rustig naar binnen loopt en de deur achter zich dicht doet.....lijkt me toch dat als je Zack met een pistool ziet en susan er braaf naast dat je dan niet je normale ritueel volgt.....
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:15:45 #295
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27429035
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 03:52 schreef FokLex het volgende:
ik dacht ook dat er nog een 24 zou komen..... maar een leuk einde. Alhoewel ik het apart vond dat Zack en Susan bij de deur zaten aan tafel en dat mike binnekomt en gewoon rustig naar binnen loopt en de deur achter zich dicht doet.....lijkt me toch dat als je Zack met een pistool ziet en susan er braaf naast dat je dan niet je normale ritueel volgt.....
Zack kan toch op een onzichtbare positie zijn gaan staan? Eventueel zelfs samen met Susan.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:41:06 #296
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27436790
Jeez, wat een aflevering. Ik kan er nog even niet over uit...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 29 mei 2005 @ 04:16:21 #297
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_27444720
ik heb hem nu net pas gekeken (moest door tijdgebrek gister en vandaag nog 21 en 22 kijken...) en ben dus voor het eerst sinds een week weer in dit topic.

Omg, ik wil nu meteen meer! Wat een geweldige aflevering, vrijwel alles wordt ineens duidelijk. Maar Mary-Alice zei in de slotscene dat niet voori edereen de toekomst even mooi was... en toen liep Mike het huis binnen waar Zack hem met pistool opwacht. Bleh, zal hij hem nou doodschieten of niet...... Wanneer begint S2?
quote:
When the time comes, Mike better talk fast: No, he didn't just get back from killing Paul (which is what Zach believes). And, by the way, he just might be Zach's real dad!
Maar dat klopt wel...
Seriously!?
  zondag 29 mei 2005 @ 11:12:05 #298
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27446891
Dit was de laatste van seizoen 1?
Vandaar dat het zo'n aflevering was.

Geweldig!

Zo benieuwd of Zachary/Dana Mike zal neerschieten. Dan schiet hij waarschijnlijk zijn echte vader dood die zijn nep-vader gespaard heeft.
En arme Bree. Arme Rex trouwens ook die denkt dat ie door zijn vrouw vergiftigd is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27473029
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:47 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Hieronder een korte samenvatting wat erin de laatste epi gaat gebeuren volgens tvtome.

It's a not-so-wonderful day in the neighborhood, as past actions come back to haunt the men and women of Wisteria Lane. Edie Britt introduces Wisteria Lane to new neighbor (Emmy Award winner Alfre Woodard), Betty Applewhite, a strict disciplinary mother and her son, Matthew (guest-star Mehcad Brooks), as they begin to rock in what is an already complicated neighborhood. While a new mystery is about to develop, the mystery surrounding Mary Alice's suicide is resolved when Susan and Mike team up with Felicia to bring Paul down. Paul recounts the events that led to Mary Alice's suicide. Felicia also fills in some blanks that Paul wasn't aware of. Paul gets his comeuppance for killing Mrs. Huber.

In the end, a shocking reality about Zach rocks everyone. Meanwhile, a fight erupts between Bree van de Kamp's son Andrew and the gay gardener Justin (guest-star Ryan Carnes), who were recently seen sexually experimenting with each other. However, the Van de Kamps have much more to worry about with Rex in the hospital in serious jeopardy. Meanwhile, Lynette and Tom wind up in court after an altercation with Annabel (guest-star Melinda McGraw). A shocking secret involving Annabel comes out that threatens Tom and Lynette's already troubled marriage. Carlos finally learns that John and Gabrielle have been lovers for a while, and vows revenge before he is carted off to jail. In a shocking climax, Carlos' actions threaten many.

Ik kon me niet echt bedwingen
Begrijp ik het nou goed dat de scenes waar ze het hier in de tweede alinea over hebben bijna allemaal geschrapt zijn? Ik vond de aflevering supergoed, maar als het idd zo is dat Tom z'n enige geheim was dat Annabel bij hem werkte, dan vind ik dat nou niet echt shockerend... Al zei hij toen tegen zijn vader dat hij iets had gedaan waardoor hij dacht dat Lynette erg boos zou worden - en dat klopte wel.
  maandag 30 mei 2005 @ 13:49:35 #300
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_27480675
Als ik bovenstaande post van blonde_rozebottel lees, heb ik het idee dat een groot deel van die info pas in S2 naar voren komt?
OF het is door iemand op de gok verzonnen, OF het is door de schrijvers nogal aangepast. Want Susan weet toch niks van Mike en Felicia's onderonsje?
De realiteit over Zach weet nog helemaal niemand...
Andrew en Justin vechten niet...
Lynette en Tom in court?? Ik heb toch echt iets compleet anders gezien!
Wat voor geheim rond Annabel? Ik ben benieuwd...
Dat Carlos achter John/Gabi komt klopt, maar in welk opzicht zijn Carlos' acties zo van invloed op velen...?

Seriously!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')