quote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everyone has a little dirty laundry
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef MarkyMarks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:42 schreef Toeps het volgende:
[..]Ja, okee. dat zou misschien wel kunnen. Maar jah, we zullen het zien over een paar maandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ BlaBlub O+![]()
[quote]Op maandag 23 mei 2005 16:56 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everyone has a little dirty laundry![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef MarkyMarks het volgende:Zat ik ook meteen aan te denken... en ik weet bijna 100% zeker dat het laatste het geval is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hehe ben ik iig niet de enige....quote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zat ik ook meteen aan te denken... en ik weet bijna 100% zeker dat het laatste het geval is.![]()
Everyone has a little dirty laundry![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef MarkyMarks het volgende:
[quote]Op maandag 23 mei 2005 16:56 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Hij had idd tegen die dominee wel gezegd dat ie ze moeder heel hard terug ging pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een uber grove streek zijn
O+ BlaBlub O+![]()
Net gezien, maar dit is echt de beste aflevering van het seizoen. Echt de eerste aflevering waar ik de volle 43 minuten vol spanning bekeken heb![]()
![]()
De eerste?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:54 schreef Timmai het volgende:
Net gezien, maar dit is echt de beste aflevering van het seizoen. Echt de eerste aflevering waar ik de volle 43 minuten vol spanning bekeken hebMan, bij mij gaat de rest van de wereld op stop als ik kijk
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?![]()
Ja idd! Dat was ik bijna al weer vergetenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:52 schreef neggix het volgende:
[..]
Hij had idd tegen die dominee wel gezegd dat ie ze moeder heel hard terug ging pakkenZou wel een uber grove streek zijn
Everyone has a little dirty laundry![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2005 09:20:49 (whoops!) ]![]()
Downloadpraat + spoiler verwijderd.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
weehee, gister net eps 23 gekeken. Dat hele gay-basher-cheating-with-the-hot-boy is toch wel een soort van comic relief gedoe. Lig elke keer dubbel met die Carlos![]()
![]()
Ja dat was inderdaad grappig, maar ja. Ik ga me nu wel een beetje irriteren aan John hoor pfff hoe dom kan je zijn... of zou hij dat expres hebben gedaan zodat Carlos helemaal ging flippen en dat hij Gaby voor zichzelf kon hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:43 schreef Butterscotch het volgende:
weehee, gister net eps 23 gekeken. Dat hele gay-basher-cheating-with-the-hot-boy is toch wel een soort van comic relief gedoe. Lig elke keer dubbel met die Carlos![]()
Ja dat was idd wel beetje naar van hem. Aan de andere kant hij is zogezegd nog maar een tiener en zwaar flieftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:55 schreef plucky22 het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad grappig, maar ja. Ik ga me nu wel een beetje irriteren aan John hoor pfff hoe dom kan je zijn... of zou hij dat expres hebben gedaan zodat Carlos helemaal ging flippen en dat hij Gaby voor zichzelf kon hebben?natuurlijk. Dus daar kan je best beetje irrationeel van gaan doen toch?
En dan die Rex situatie... Hmm...![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik de season finale wel aardig, had er iets meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar ik ben benieuwd of het tweede seizoen nog wel boeiend blijft.
Trouwens, Oprah ging toch een bijrol van een epie spelen? Ik heb er iig nooit gezien maar misschien heb ik het gewoon niet doorgehad
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]Oprah heeft in een soort special meegespeeld die is uitgezonden i/d Oprah show.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik de season finale wel aardig, had er iets meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar ik ben benieuwd of het tweede seizoen nog wel boeiend blijft.
Trouwens, Oprah ging toch een bijrol van een epie spelen? Ik heb er iig nooit gezien maar misschien heb ik het gewoon niet doorgehad![]()
En volgens mij kregen alle acteurs pas deze weken te horen of ze volgend seizoen i/d serie zitten, dat heeft James Denton in meerdere interviews gezegd...You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: