Ze hebben allemaal wel een geheime agenda en niemand is heilig. Er is geen goed/kwaad of zwart/wit in deze serie. Dat maakt het juist zo tof.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef flutterbye het volgende:
Ik vond Tom eerst een beetje een klojo omdat hij het hele gebeuren met Annabel verzwegen had, maar nu besef ik ineens dat Lynette ook wel heel gemeen bezig is geweest... en het heeft niet eens in haar voordeel gewerkt!
Bree is ook wel een beetje psycho. Als er iets gebeurt wat ze emotioneel niet kan handelen, gaat er een knop om en gaat ze alles schoon en netjes maken. Dat is ook een keer uitgelegd, als ze aan Zach verteld over toen haar moeder overleed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal wel een geheime agenda en niemand is heilig. Er is geen goed/kwaad of zwart/wit in deze serie. Dat maakt het juist zo tof.
Bree die haar bed gaat opmaken terwijl haar man een hartaanval krijgt was ook niet echt sympathiek.![]()
Ik hoop ook dat Rex in de serie blijft. Ik vermoed eerder dat Paul Young het loodje gaat leggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bree is ook wel een beetje psycho. Als er iets gebeurt wat ze emotioneel niet kan handelen, gaat er een knop om en gaat ze alles schoon en netjes maken. Dat is ook een keer uitgelegd, als ze aan Zach verteld over toen haar moeder overleed.
Ik hoop trouwens niet dat Rex dood gaat (al vermoed ik van wel). Ik vond Rex wel sympatiek, en ik zou ook vreemd gaan met zo'n wijf als Bree.
Daar had ik nog niet eens aangedacht. Damn, je zal je maar realiseren dat jouw zoon zo lelijke freak is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:55 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Rex in de serie blijft. Ik vermoed eerder dat Paul Young het loodje gaat leggen.
Rex zou echt jammer zijn. Ik vind het een van de leukere karakters bij de mannen.
Maar misschien is Mike ook wel overbodig geworden als deze verhaallijn is opgelost. Ik denk dat zijn dood wel een schok voor de vrouwelijke fans zou zijn.
Wel een mooie finale:
"Zach (rochel, kuch)....I'm your .......father.....(rochel)...."
![]()
Blond, zei je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Ik zag net 21 en ik heb een theorieDie nogal obvious is
Zach is het kindje van Deirdre/Mike en die hem later weer kwam terug eisen en drom is vermoord door wacko Paul. Aangezien er werd gezegd dat de moeder van Zach een drug addict was en dit wel verklaard wrom Deirde in die kist ligt.
Zach is niet t kind van Mike. Op t moment dat Deidre zo aan de 'weet ik veel wat voor drugs' was hadden mike en zij toch geen relatie meer? Mike had die val voor haar genomen door die agent een passend graf te geven en was in de bak terrecht gekomen, mijn vermoeden is dat Mike in de bak zat in de tijd dat Deidre in rehab terrecht kwam en een kind kreeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Ik zag net 21 en ik heb een theorieDie nogal obvious is
Zach is het kindje van Deirdre/Mike en die hem later weer kwam terug eisen en drom is vermoord door wacko Paul. Aangezien er werd gezegd dat de moeder van Zach een drug addict was en dit wel verklaard wrom Deirde in die kist ligt.
Erm..kan ze niet zwanger zijn geraakt VOOR Mike de bak invloog?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Zach is niet t kind van Mike. Op t moment dat Deidre zo aan de 'weet ik veel wat voor drugs' was hadden mike en zij toch geen relatie meer? Mike had die val voor haar genomen door die agent een passend graf te geven en was in de bak terrecht gekomen, mijn vermoeden is dat Mike in de bak zat in de tijd dat Deidre in rehab terrecht kwam en een kind kreeg.
Deidre is dood omdat ze haar kind kwam claimen idd, Mary Alice had Dana/Zach gejat van de drugverslaafde moeder (Deidre).
Misschien wist hij niet eens dat ze een baby had/zwanger was?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ik vermoed dat hij niet van Mike is.
Ik heb nergens ook in zijn gesprekken met die pa en zus iets gemerkt van verdriet, of ook maar een hint naar dat feit.
Daar issie nu wel achter (aan het komen), maar goed, los van mijn vermoedens, zullen we het snel zat gaan zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Misschien wist hij niet eens dat ze een baby had/zwanger was?
wtf.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef flutterbye het volgende:
ik wil wel eens weten hoe het nou zit met Zach/Dana... Was hij een hermafrodiet ofzo?
In het zuiden van de VS schijnt het voor te komen. Zie ook deze discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef flutterbye het volgende:
Dana een jongensnaam??? Dat heb ik echt nog nooit gehoord! Zeker niet in het engels! In de serie zegt Zach bijv. ook dat hij dacht dat hij z'n zusje had vermoord, en Susan ging er bij het vinden van het dekentje ook van uit dat het om een meisje ging.
Ik vond hem eigenlijk ook wel leuk bedacht van mezelf, ja. lol.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dat hermafrodiet verhaal niet eens zo gek bedacht haha. Het zou wel wat psychische problemen van Zack verklaren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon me niet echt bedwingen
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat dood vanavond.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het lag te veel voor de hand. Je moet oppassen dat het niet te voorspelbaar wordt, dus ik vind het wel een verstandige keuze.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:32 schreef BaRdmann het volgende:
Dus blijkbaar wouden ze tom een 2e familie geven, maar hebben ze dat dus geschrapt ... wel jammer eigenlijk, want leek me een leuke storyline ... als het enkel dan annabel is, zijn grote geheim, dan vind ik het ... teleurstellend ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 23-05-2005 11:27:31 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het is idd een enkele aflevering van 43 minutenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Is het nu gewoon een single episode of een dubbele episode?
Ik zie gewoon aflevering 23 staan zonder verdere toevoegingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een leuk einde, zodat je zeker wil weten wat er verder gebeurd...
Ben benieuwd naar seizoen 2, en wat er met de zwarte mensen is, waar Edi niet binnen mocht komen.O+ BlaBlub O+
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef neggix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal oktober zijn denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Toeps het volgende:
Wanneer komt de volgende?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:56 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |