SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon me niet echt bedwingen
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat dood vanavond.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het lag te veel voor de hand. Je moet oppassen dat het niet te voorspelbaar wordt, dus ik vind het wel een verstandige keuze.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:32 schreef BaRdmann het volgende:
Dus blijkbaar wouden ze tom een 2e familie geven, maar hebben ze dat dus geschrapt ... wel jammer eigenlijk, want leek me een leuke storyline ... als het enkel dan annabel is, zijn grote geheim, dan vind ik het ... teleurstellend ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 23-05-2005 11:27:31 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het is idd een enkele aflevering van 43 minutenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Is het nu gewoon een single episode of een dubbele episode?
Ik zie gewoon aflevering 23 staan zonder verdere toevoegingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een leuk einde, zodat je zeker wil weten wat er verder gebeurd...
Ben benieuwd naar seizoen 2, en wat er met de zwarte mensen is, waar Edi niet binnen mocht komen.O+ BlaBlub O+
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef neggix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal oktober zijn denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Toeps het volgende:
Wanneer komt de volgende?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:56 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |