brrrr dat kan toch helemaal niet meer, een half jaar na de geboorte komt er nix meer uitquote:Op woensdag 19 april 2006 09:14 schreef flutterbye het volgende:
Ik vind het ook steeds meer soap-achtig worden... Hoe zit dat eigenlijk met Danielle en Bree? Praten die nooit met elkaar ofzo? Zou Bree niet verteld hebben dat ze een beetje op moet passen met het broertje van vriendlief? En de andere Applewhites zien het blijkbaar ook niet aankomen dat hij weer verliefd word op de vriendin van zijn broer.
Die moeder die borstvoeding geeft aan een kind van 5 -![]()
Een jongen bij mij uit de klas heeft wel eens trots verteld dat hij ook tot z'n 5de of 6de borstvoeding kreeg - de rest had zoiets van "FREAK!!!". Maarja, ieder z'n ding.![]()
Ja hoor, kan prima. Zolang je melk blijft aftappen (zou dus ook met een kolf kunnen) blijft je lichaam nieuwe aanmaken. Theoretisch kan het dus veel langer dan 5 jaar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef janimie het volgende:
[..]
brrrr dat kan toch helemaal niet meer, een half jaar na de geboorte komt er nix meer uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote Tomquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef neggix het volgende:
Was wel weer een goeie ep... Zo mooi dat ie hem in bed gelokt had
Ben benieuwd hoe het met die zwarte familie afloopt... Raar wijf
Tom en Lynett eindelijk weer goed, krijg je dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.newkerala.com/news2.php?action=fullnews&id=61205xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef Wepeel2 het volgende:De Applewhites zien we niet meer terug denk ik in seizoen 3. Verder kan ik geen karakters bedenken die we niet meer terug gaan zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.newkerala.com/news2.php?action=fullnews&id=61205
En waar was Edie in deze aflevering?![]()
Wellicht dat Carlos ook weg blijft. Lijkt wat abrubt, maar het zou me niet echt verbazen. Verder is het maar afwachten in hoeverre Paul Young terugkomt. Misschien wordt hij gewoon veroordeeld en zien we hem daarna niet meer. Ook de rol van Karl lijkt me nu een beetje overbodig geworden, dus wellicht dat zijn karakter ook niet meer terug komt, of alleen incidenteel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Applewhites zien we niet meer terug denk ik in seizoen 3. Verder kan ik geen karakters bedenken die we niet meer terug gaan zien...
En waar was Edie in deze aflevering?![]()
En toch miste ik Edie in deze aflevering.quote:The women of Wisteria Lane go out with a big bang and high ratings.
The two-hour Desperate Housewives season finale headlined an otherwise lackluster Sunday of viewing in the last throes of the May sweep.
Housewives blew away the competition with an average of 24 million viewers and a 9.8 rating/23 share in the adults 18 to 49 demographic, according to preliminary data from Nielsen Media Research. Housewives ran from 9 to 11 p.m. and grew from 22.7 million viewers and an 8.9/21 in the demo at 9 p.m. to 25 million viewers and a 10.5/25 at 10:30 p.m.
Nothing else in the time period came within a country mile. NBC's recut movie 10.5: Apocalypse delivered 8.3 million viewers and a 2.6/6 from 9 to 11 p.m. (and only 7.2 million and a 1.9/5 in the first hour from 8 to 9 p.m.). CBS was in repeats from 9 to 11 p.m., first with CSI: Miami (10.7 million, 2.8/6) and then CSI: NY (11.3 million, 3.3/8). Fox did better in the demographic, with Family Guy averaging 7.9 million viewers and a 3.9/9.
It was ABC's 17th straight Sunday win in the adults 18 to 49 demographic; the network won the night 30 out of 35 weeks in the season.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:28 schreef flutterbye het volgende:
Edie is toch meer één van de sub-characters, ze hoort ook niet bij de vriendinnenkring maar wurmt zich er af en toe tussen. Ze staat er ook niet bij in het openingsfilmpje (hoe heet zoiets?). Volgens mij is ze er vooral om Susan dwars te zitten en nu was daar iemand anders mee bezig.
Mijn vriendin zei het meteen, maar ik ken Sex and the City verder niet echt goed. Dat vind ik dan weer net iets te veel geneuzel tussen vrouwen. ;;)quote:.. Heeft trouwens verder niemand flashbacks naar SatC vanwege die vent?
Ik moest juist meteen aan Twin Peaks denken. Degene die Laura Palmer speelde in Twin Peaks (Sheryl Lee), zou ook eigenlijk eerst de rol krijgen van Mary Alice Young. Dit is dan ook te zien in de pilot van Desperate Housewivesquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:28 schreef flutterbye het volgende:
Heeft trouwens verder niemand flashbacks naar SatC vanwege die vent?
Nee ik dacht meteen dat het Orson was eigenlijk. Omdat hij zich zo vreemd gedroeg toen Mike in de tandartsstoel lag.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Net 23+24 gezien, en wow, na een tijdje een inkakperiode te hebben gehad is t nu wel weer erg op niveau zeg.. en dachten we niet allemaal dat Carl Mike omver reed en niet Orson? Voor mij was t iig wel even verrassend :p
Klinkt zeker goed. Ik heb er weer zin in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Interview met nieuwe rechterhand van Marc Cherry VOL SPOILERS!
Damn, dat ziet er goed uit
Yeps, Heb de promo al een paar keer voorbij zien komen op ABC.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een weekje he?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een weekje he?
Hm... Mike vroeg iets over zijn tandartsdiploma... dat was volgens mij de aanleiding. Ik concludeerde gewoon dat Orson bang was dat Mike achter zijn geheim zou komen (het geheim waar de kijker dus nu al achter is). Maar nu bedenk ik pas dat er misschien nog wel andere dingen spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk idd dat ie t niet heeft gedaan, maar wtf heeft ie met Mike te maken is het mysterie denk.
Wel een keitoffe ep!
"You should talk to my friend: Su Mee!"quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:47 schreef lady23 het volgende:
Alleen Bree en Gaby waren hilarisch
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:28 schreef Pek het volgende:
[..]
"You should talk to my friend: Su Mee!"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |