Ze wilden nog even van je achterkant genieten.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef hicham het volgende:dat jullie nog even achter me aan zijn gegaan
![]()
Helaas, alleen te krijgen in regio 1 - nijmegen is regio 3quote:
Regio 1 is dichtbij vanaf Nijmegen!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Helaas, alleen te krijgen in regio 1 - nijmegen is regio 3
Whehehequote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
Hmm, helemaal niet vandaag, maar morgen examen. Kom ik net achter
We could not find a match on the VIN provided. Please correct and try again.quote:
Hebben ze vast bij de Lidl ingekocht dusquote:Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
Is trouwens geen Lidl tanktas, maar Louis.de / motozoom
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben ze vast bij de Lidl ingekocht dusennnn ik zei gisteren al: had je geen riempje om je balhoofd.
Je kunt ook op type zoekenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
We could not find a match on the VIN provided. Please correct and try again.Terwijl ik hem goed invul. Maar wph ligt hier.
Adresje in de buurtquote:Op maandag 30 mei 2005 09:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
Ik weet wel een adresje voor je!
Vergeet iig niet alvast imbus sleutel 14 te kopen!
Dat had ik ook al gedaan.quote:
staat toch bij mijn verhaaltjequote:Op maandag 30 mei 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben ze vast bij de Lidl ingekocht dusennnn ik zei gisteren al: had je geen riempje om je balhoofd.
quote:
moet jij zeggenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Een Kawa zet je niet aan de straat!
Bij mij in de buurt jaquote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Adresje in de buurt![]()
![]()
Hij wil er 2.500 euro voor hebben, zou verder goed zijn en nog rijden enzo.
gaat over die ZX9R tochquote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Adresje in de buurt![]()
![]()
Hij wil er 2.500 euro voor hebben, zou verder goed zijn en nog rijden enzo.
Goede tip van die imbus.![]()
Zwart frame is in, en staat bovendien moderner.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En als je toch alles los hebt, projectje maken van frame!!
Polijsten of zo!
Voordat je er mee kan sturen ben je wel weer even verder.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat over die ZX9R tochsnel weg die CR
en gaan voor die kawa
heb je tenminste 2 motoren van een echt merk in huis
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat over die ZX9R tochsnel weg die CR
en gaan voor die kawa
heb je tenminste 2 motoren van een echt merk in huis
![]()
Wel een echte.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp niks meer van pepijn, weer een andere motor...
nee hoor, aantal meetings per maand is flink gestegen de laatste tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
Voordat je er mee kan sturen ben je wel weer even verder.![]()
Met mijn tempo.![]()
logisch tochquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
volgens mij hebben meer FOK-MC'ers hem al opgegevenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
ja gaat wel goed heH ?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoor, aantal meetings per maand is flink gestegen de laatste tijddus dat komt wel goed
Ja, ik dacht dat ik erg wasquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn al 2 compleet verschillende motoren en karakters.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
logisch tochhij heeft nu 2 sm's staan...kun je beter 2 verschillende soorten motoren hebben
Sta op 16-17 in 12 jaar, valt wel mee toch.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn al 2 compleet verschillende motoren en karakters.![]()
quote:Ik zag vanochtend wel een X9 motorscooter rijden .. dacht even hmm wel handig ding.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................................quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag vanochtend wel een X9 motorscooter rijden .. dacht even hmm wel handig ding.![]()
Maar de CR past in de schuur en een ZX9R nietquote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
logisch tochhij heeft nu 2 sm's staan...kun je beter 2 verschillende soorten motoren hebben
True.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maar de CR past in de schuur en een ZX9R niet![]()
Volgens mij zijn dergelijke mensen wel goed voor de economie, geld moet rollen tochquote:
Van wat ik heb begrepen gingen jullie normaal dus nooit even wat drinken onderweg? Of zelden? Lijkt me niet echt lekker in de zomer meeten en uitgedroogd zijn aan het einde van de ritquote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja gaat wel goed heH ?![]()
![]()
de frequentie is zeker gestegen en daarmee ook de gezelligheid op een meet![]()
![]()
![]()
Tja euh, als de rechter negatief beslist is dat wel een optie.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................................
Niet weer een schuifplee....
harde kern, hequote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
Van wat ik heb begrepen gingen jullie normaal dus nooit even wat drinken onderweg? Of zelden? Lijkt me niet echt lekker in de zomer meeten en uitgedroogd zijn aan het einde van de rit
Heeft niks te maken met harde kernquote:Op maandag 30 mei 2005 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
harde kern, hedie doetjes van tegenwoordig
typisch de softe kern die spreektquote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met harde kernIs gewoon lekker even tussendoor
![]()
Lekker glaasje kouwe melk![]()
Of was het nou karnemelk mercy
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Uitgerekend de Lims introduceren de hollandse terasjes knurfeterigheid.![]()
![]()
*bitchslap*quote:Op maandag 30 mei 2005 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
typisch de softe kern die spreekt
![]()
Zoals het nu gaat is helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dergelijke mensen wel goed voor de economie, geld moet rollen toch
Of geldt dat niet voor particulieren onderling?
[..]
Van wat ik heb begrepen gingen jullie normaal dus nooit even wat drinken onderweg? Of zelden? Lijkt me niet echt lekker in de zomer meeten en uitgedroogd zijn aan het einde van de rit
Als ik moet kiezen tussen melk of karnemelk is het de laatste waar ik dan voor gaquote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met harde kernIs gewoon lekker even tussendoor
![]()
Lekker glaasje kouwe melk![]()
Of was het nou karnemelk mercy
Vroeg meeten is best okay, alleen als de wekker afgaat he... dan denk je er heel anders overquote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
al is het misschien wel een goed idee om als het heel warm is vroeger te gaan rijden en dan eerder stoppen voordat het te heet isen dan daarna ff een frisse duik nemen
![]()
Heej, jij ook hierquote:
Dan neem ik wel de melkquote:Op maandag 30 mei 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen melk of karnemelk is het de laatste waar ik dan voor ga![]()
het liefst eigenlijk gewoon ijskoude cola![]()
Omg, hou toch je bek manquote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag vanochtend wel een X9 motorscooter rijden .. dacht even hmm wel handig ding.![]()
En die CR op Marktplaats die ik zaterdag zag was eigenlijk ook zonde om te laten staan.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 07:22 schreef hicham het volgende:
Op een haar na een fietser gemist![]()
![]()
Vandaag even wat minder Fok!MC'en, moet me ff de tering werken om alle zooi af te krijgen
En jij denkt dat je nu nog z'n huis in mag?quote:
hahahahahahaquote:vrijdag de motor schoon ga maken,
Hij zei toch niet welke vrijdag!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:43 schreef hicham het volgende:
hahahahahaha![]()
dat zei je 2 maanden geleden ook al
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
wat een kutweer zeg, ik kan niet eens lekker buiten zitten![]()
Ben jij de persoon op de 1e foto rechts van je BX foto's?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
wat een kutweer zeg, ik kan niet eens lekker buiten zitten![]()
eh ja, met die grijze jas.. maar dat is al een oude fotoquote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij de persoon op de 1e foto rechts van je BX foto's?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en als ik dit soort verhalen lees dan ..... dan....![]()
![]()
doe ik er niets meer aan![]()
quote:Schandalig! Zie ook dat de meeste activiteiten zich gevaarlijk dicht bij de bosrand afspelen… een merkwaardige samenloop van omstandigheden? of brute opzet van een boosaardig plan elke willekeurige, argeloze voorbijgangert met grove leugens, arglistig bedrog, laagbijdegrondse afpersing, verregaande terreur, serieuze dwang en/of buitensporig geweld het bos in te praten? Wat hiervan de bedoeling mag zijn, welke gevolgen hieraan verbonden zijn, het blijft gissen, doch onze vermoedens gaan toch in een richting die ons de haren ter berge doen rijzen en ons met een groot afgrijzen vervullen. Wij hopen dat deze slinkse praktijken snel een halt toegeroepen zullen worden. Het lijkt mij de hoogste tijd de politie hiervan op de hoogte te stellen!
Ja,quote:Op maandag 30 mei 2005 13:03 schreef Youssef het volgende:
Heeft ie dat hardop gezegd of gemailed ofzo
Ja, hij mocht er even over nadenken(gezellig hoor dat mailen internquote:Op maandag 30 mei 2005 13:03 schreef Youssef het volgende:
Heeft ie dat hardop gezegd of gemailed ofzo
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Vroeg meeten is best okay, alleen als de wekker afgaat he... dan denk je er heel anders over
Als je eenmaal op de motor zit dan verander je weer van gedachten
[..]
Heej, jij ook hier![]()
![]()
[..]
Dan neem ik wel de melk
en dan wel cola zonder ijsblokjes
Ik heb het gewoon in de gang gedaan thuis.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:41 schreef Youssef het volgende:
Mijn vader keek me een beetje verdwaasd aan toen ik begon over de koppeling zelf fixenZo van, wat doe je
![]()
![]()
Wil je dat op straat gaan doen
, weet je wel hoe hoog de boete is voor het lekken van olie op straat
en en en
Zooooooo big spender.quote:Heb wel gezegd dat ze dan direct oliefilter der ook uit mogen tyfen![]()
Ik wil ook alles doen aan de KLX, komt er alleen niet van.quote:Maar PepIk wil het wel zelf doen hoor!!!
![]()
die is best hoogquote:Op maandag 30 mei 2005 12:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omg, hou toch je bek man![]()
![]()
![]()
Ik heb de motor even achtergelaten bij Gilex, waarvoor respect dat ze maandag geopend zijnMijn vader keek me een beetje verdwaasd aan toen ik begon over de koppeling zelf fixen
Zo van, wat doe je
![]()
![]()
Wil je dat op straat gaan doen
,eet je wel hoe hoog de boete is voor het lekken van olie op straat
en en en
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Youssef het volgende:
Mjah ik wil het liever zelf leren hoe dat allemaal werkt enzo, maar daar is gewoon geen tijd voor. Veel te druk met die wheelydays enzo, ze willen me overal hebben.![]()
![]()
Maakt helemaal niets uitquote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus zondag stuntelmeetwil ik zeker niet missen maar dat zal betekenen dat ik naked zal moeten rijden...maakt weinig uit toch
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:19 schreef Youssef het volgende:
Mjah ik wil het liever zelf leren hoe dat allemaal werkt enzo, maar daar is gewoon geen tijd voor. Veel te druk met die wheelydays enzo, ze willen me overal hebben.![]()
![]()
Nee, maakt niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus zondag stuntelmeetwil ik zeker niet missen maar dat zal betekenen dat ik naked zal moeten rijden...maakt weinig uit toch
wat fijnquote:Op maandag 30 mei 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:
Maakt helemaal niets uitWe accepteren je zoals je bent
![]()
pak is redelijk beschadigd op linkermouw en broek...kan er wel mee door denk ik...gister was de spierpijn het ergste, typen met links en traplopen ging moeizaam. vandaag al stukken beterquote:Is je pak er nog goed aan toe trouwensHeb ik even gemist, en ben je nu niet kapot van de spierpijn
stuurtjequote:Op maandag 30 mei 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
En misschien ga je hem daarna wel ombouwen met zo'n superbike stuurtje enzo.
Geeft veel controle en tevredenheid lees ik overal.
En het is een stiekeme evolutie naar een SM natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
vraag me alleen af hoe het met mijn helm zit, ze zeggen toch altijd dat je hem moet vervangen als hem laat vallen...heb hem voor de val al 2 keer laten vallenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pak is redelijk beschadigd op linkermouw en broek...kan er wel mee door denk ik...gister was de spierpijn het ergste, typen met links en traplopen ging moeizaam. vandaag al stukken beter
Ligt eraan hoe hard je hem heb laten vallen, vooral zo een marmeren vloer ofzo klinkt vaak lekker goed door.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoe het met mijn helm zit, ze zeggen toch altijd dat je hem moet vervangen als hem laat vallen...heb hem voor de val al 2 keer laten vallen![]()
Als het goed is heb je een opzittendenverzekering.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoe het met mijn helm zit, ze zeggen toch altijd dat je hem moet vervangen als hem laat vallen...heb hem voor de val al 2 keer laten vallen![]()
Van dat harde, maar snel brekende witteschuimplaat die ook bij die computerkasten in de doos zit. Hoe snel denk je dat dit breekt, en inderdaad maar eenmalig werkt?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard je hem heb laten vallen, vooral zo een marmeren vloer ofzo klinkt vaak lekker goed door.Er kan 'iets' beschadigd zijn van binnen, maar mij zul je geen nieuwe helm zien kopen.
Zelfs als er wat beschadigd is van binnen, vraag ik me af hoeveel invloed dat heeft bij een val.
Maakt weinig uit, kan je je nekspieren weer eens trainen + je camera meenemen (geen ruitje)quote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meteen gebeldquote:Op maandag 30 mei 2005 14:01 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een opzittendenverzekering.
Daarmee is kleding verzekerd.
En volgens mij is een helm kleding.
Dan val je overmorgen toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meteen gebeldhad ik niet
nu wel
Pfff, FokMC zorgt alleen maar voor enige verplaatsing van interesse waarmee ik mijn dag invul. Als FokMC het niet was, had ik wel wat anders gedaan. Leren hoeft niet meerquote:Op maandag 30 mei 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe staat het met leren?![]()
![]()
We zijn natuurlijk veel te veel aan het posten allemaal, meer dan goed voor jou is.![]()
![]()
![]()
![]()
is maar net wat je onder evolutie verstaatquote:Op maandag 30 mei 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef niet, evolutie gebeurt altijd onbewust bij 99,99999% van de kuddedieren.![]()
Ik zie het als devolutiequote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is maar net wat je onder evolutie verstaat![]()
Het wat?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
Reken maar dat ze een dergelijke vraag direct vastleggen in het CRM systeem.![]()
![]()
VWOquote:
Customer Relationship Management.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Het wat?
Neem nog een biertje voor je devolutie.quote:
Staat toevallig een stuk over helmen in de laatste moto73 ze waren op bezoek geweest bij een fabrikant, en daar werd getest met een balletje of zoiets tegen een helm aanquote:Op maandag 30 mei 2005 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag idd met helm de grond geraakt, zitten nu wat kleine wiite pitjes in...
heb natuurlijk geen vraag gesteld over vergoeding helm of kledingquote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
Customer Relationship Management.
Notitie bij de maatschappij ziet er zo uit:
Heeft vraag over helm, en vergoeding kleding.
Verandert verzekering per 30/05/05.
Neemt weinig ruimte in beslag, en is zo gedaan, tekstje bij n.a.v. ieder telefoongesprek.
Weet niet of iedere maatschappij dat doet, maar lijkt me wel.
PatM zal het wel weten.![]()
ik neig sowieso naar een nieuwe helm, wat is dat geld nou in verhouding tot het risico dat je loopt...en deze is toch ook te kleinquote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Staat toevallig een stuk over helmen in de laaste moto73 ze waren op bezoek geweest bij een fabrikant, en daar werd getest met een balletje of zoiets tegen een helm aan![]()
1e keer niets te merken en te zien aan helm
2e keer buitenkant grote deuk en binnen was ook niet in orde meer
schijnt dat het binnenschuim maar 1x een klap kan opvangen en daarna niet meer werkt![]()
met andere woorden het risico kan best groot zijn![]()
voor 100¤ heb je bij Termaat een glasfiber helmalleen misschien iets ouder model
Raar dat ze dat niet standaard doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb natuurlijk geen vraag gesteld over vergoeding helm of kledinggewoon gevraagd of ik een opzittendeverzekering had en die had ik niet...dus meteen gefikst
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |