wat fijnquote:Op maandag 30 mei 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:
Maakt helemaal niets uitWe accepteren je zoals je bent
![]()
pak is redelijk beschadigd op linkermouw en broek...kan er wel mee door denk ik...gister was de spierpijn het ergste, typen met links en traplopen ging moeizaam. vandaag al stukken beterquote:Is je pak er nog goed aan toe trouwensHeb ik even gemist, en ben je nu niet kapot van de spierpijn
stuurtjequote:Op maandag 30 mei 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
En misschien ga je hem daarna wel ombouwen met zo'n superbike stuurtje enzo.
Geeft veel controle en tevredenheid lees ik overal.
En het is een stiekeme evolutie naar een SM natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
vraag me alleen af hoe het met mijn helm zit, ze zeggen toch altijd dat je hem moet vervangen als hem laat vallen...heb hem voor de val al 2 keer laten vallenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pak is redelijk beschadigd op linkermouw en broek...kan er wel mee door denk ik...gister was de spierpijn het ergste, typen met links en traplopen ging moeizaam. vandaag al stukken beter
Ligt eraan hoe hard je hem heb laten vallen, vooral zo een marmeren vloer ofzo klinkt vaak lekker goed door.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoe het met mijn helm zit, ze zeggen toch altijd dat je hem moet vervangen als hem laat vallen...heb hem voor de val al 2 keer laten vallen![]()
Als het goed is heb je een opzittendenverzekering.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoe het met mijn helm zit, ze zeggen toch altijd dat je hem moet vervangen als hem laat vallen...heb hem voor de val al 2 keer laten vallen![]()
Van dat harde, maar snel brekende witteschuimplaat die ook bij die computerkasten in de doos zit. Hoe snel denk je dat dit breekt, en inderdaad maar eenmalig werkt?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard je hem heb laten vallen, vooral zo een marmeren vloer ofzo klinkt vaak lekker goed door.Er kan 'iets' beschadigd zijn van binnen, maar mij zul je geen nieuwe helm zien kopen.
Zelfs als er wat beschadigd is van binnen, vraag ik me af hoeveel invloed dat heeft bij een val.
Maakt weinig uit, kan je je nekspieren weer eens trainen + je camera meenemen (geen ruitje)quote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus zondag stuntelmeetwil ik zeker niet missen maar dat zal betekenen dat ik naked zal moeten rijden...maakt weinig uit toch
meteen gebeldquote:Op maandag 30 mei 2005 14:01 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een opzittendenverzekering.
Daarmee is kleding verzekerd.
En volgens mij is een helm kleding.
Dan val je overmorgen toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meteen gebeldhad ik niet
nu wel
Pfff, FokMC zorgt alleen maar voor enige verplaatsing van interesse waarmee ik mijn dag invul. Als FokMC het niet was, had ik wel wat anders gedaan. Leren hoeft niet meerquote:Op maandag 30 mei 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe staat het met leren?![]()
![]()
We zijn natuurlijk veel te veel aan het posten allemaal, meer dan goed voor jou is.![]()
![]()
![]()
![]()
is maar net wat je onder evolutie verstaatquote:Op maandag 30 mei 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef niet, evolutie gebeurt altijd onbewust bij 99,99999% van de kuddedieren.![]()
Ik zie het als devolutiequote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is maar net wat je onder evolutie verstaat![]()
Het wat?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
Reken maar dat ze een dergelijke vraag direct vastleggen in het CRM systeem.![]()
![]()
VWOquote:
Customer Relationship Management.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Het wat?
Neem nog een biertje voor je devolutie.quote:
Staat toevallig een stuk over helmen in de laatste moto73 ze waren op bezoek geweest bij een fabrikant, en daar werd getest met een balletje of zoiets tegen een helm aanquote:Op maandag 30 mei 2005 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag idd met helm de grond geraakt, zitten nu wat kleine wiite pitjes in...
heb natuurlijk geen vraag gesteld over vergoeding helm of kledingquote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
Customer Relationship Management.
Notitie bij de maatschappij ziet er zo uit:
Heeft vraag over helm, en vergoeding kleding.
Verandert verzekering per 30/05/05.
Neemt weinig ruimte in beslag, en is zo gedaan, tekstje bij n.a.v. ieder telefoongesprek.
Weet niet of iedere maatschappij dat doet, maar lijkt me wel.
PatM zal het wel weten.![]()
ik neig sowieso naar een nieuwe helm, wat is dat geld nou in verhouding tot het risico dat je loopt...en deze is toch ook te kleinquote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Staat toevallig een stuk over helmen in de laaste moto73 ze waren op bezoek geweest bij een fabrikant, en daar werd getest met een balletje of zoiets tegen een helm aan![]()
1e keer niets te merken en te zien aan helm
2e keer buitenkant grote deuk en binnen was ook niet in orde meer
schijnt dat het binnenschuim maar 1x een klap kan opvangen en daarna niet meer werkt![]()
met andere woorden het risico kan best groot zijn![]()
voor 100¤ heb je bij Termaat een glasfiber helmalleen misschien iets ouder model
Raar dat ze dat niet standaard doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb natuurlijk geen vraag gesteld over vergoeding helm of kledinggewoon gevraagd of ik een opzittendeverzekering had en die had ik niet...dus meteen gefikst
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |