quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat over die ZX9R tochsnel weg die CR
en gaan voor die kawa
heb je tenminste 2 motoren van een echt merk in huis
![]()
Wel een echte.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp niks meer van pepijn, weer een andere motor...
nee hoor, aantal meetings per maand is flink gestegen de laatste tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
Voordat je er mee kan sturen ben je wel weer even verder.![]()
Met mijn tempo.![]()
logisch tochquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
volgens mij hebben meer FOK-MC'ers hem al opgegevenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
ja gaat wel goed heH ?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoor, aantal meetings per maand is flink gestegen de laatste tijddus dat komt wel goed
Ja, ik dacht dat ik erg wasquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn al 2 compleet verschillende motoren en karakters.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
logisch tochhij heeft nu 2 sm's staan...kun je beter 2 verschillende soorten motoren hebben
Sta op 16-17 in 12 jaar, valt wel mee toch.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn al 2 compleet verschillende motoren en karakters.![]()
quote:Ik zag vanochtend wel een X9 motorscooter rijden .. dacht even hmm wel handig ding.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................................quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag vanochtend wel een X9 motorscooter rijden .. dacht even hmm wel handig ding.![]()
Maar de CR past in de schuur en een ZX9R nietquote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
logisch tochhij heeft nu 2 sm's staan...kun je beter 2 verschillende soorten motoren hebben
True.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maar de CR past in de schuur en een ZX9R niet![]()
Volgens mij zijn dergelijke mensen wel goed voor de economie, geld moet rollen tochquote:
Van wat ik heb begrepen gingen jullie normaal dus nooit even wat drinken onderweg? Of zelden? Lijkt me niet echt lekker in de zomer meeten en uitgedroogd zijn aan het einde van de ritquote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja gaat wel goed heH ?![]()
![]()
de frequentie is zeker gestegen en daarmee ook de gezelligheid op een meet![]()
![]()
![]()
Tja euh, als de rechter negatief beslist is dat wel een optie.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................................
Niet weer een schuifplee....
harde kern, hequote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
Van wat ik heb begrepen gingen jullie normaal dus nooit even wat drinken onderweg? Of zelden? Lijkt me niet echt lekker in de zomer meeten en uitgedroogd zijn aan het einde van de rit
Heeft niks te maken met harde kernquote:Op maandag 30 mei 2005 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
harde kern, hedie doetjes van tegenwoordig
typisch de softe kern die spreektquote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met harde kernIs gewoon lekker even tussendoor
![]()
Lekker glaasje kouwe melk![]()
Of was het nou karnemelk mercy
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Uitgerekend de Lims introduceren de hollandse terasjes knurfeterigheid.![]()
![]()
*bitchslap*quote:Op maandag 30 mei 2005 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
typisch de softe kern die spreekt
![]()
Zoals het nu gaat is helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dergelijke mensen wel goed voor de economie, geld moet rollen toch
Of geldt dat niet voor particulieren onderling?
[..]
Van wat ik heb begrepen gingen jullie normaal dus nooit even wat drinken onderweg? Of zelden? Lijkt me niet echt lekker in de zomer meeten en uitgedroogd zijn aan het einde van de rit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |