Gaan julie straks de herenliefde bedrijven?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Pberends.
Ik doe erg mijn best voor je: [FP] Centraal topique voor de Moderaties
Kom jij toevallig uit Roemenië?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Gaan julie straks de herenliefde bedrijven?
Alleen als het zaterdag is.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit Roemenië?
Als dat je motivatie is om nee te stemmen dan is het niet Balkenende die je voor lul zet.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zelfs al kun je er Balkenende mee voor lul laten staan?
Je zou een goede volksvertegenwoordig moeten hebben. Dan heb je idd geen referanda nodig. Het nut van een gekozen burgemeester zie ik ook niet zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:37 schreef PJORourke het volgende:
OK, maar de benoemde burgemeester is uit de tijd en referenda heb je nodig voor de legitimatie van grote projecten. Opleggen van dingen zoals de Euro wordt gewoon niet meer gepikt en daar ben ik blij mee.
Er zou idd wel de nodige hervormingen moeten worden doorgevoerd. Maar wel op een structurele manier en niet een opportunistische manier waarbij je dingen verandert omdat je graag wilt veranderen.quote:De flat tax is, neem ik aan, ook aangenomen door het congres. En dat lijkt mij juist de belangrijkste maatregel om Nederland er de komende jaren weer bovenop te helpen. Met deze uitgewoonde ambtenaren- en beleidsnotastaat gaat het niet meer.
Als ze zich echt bij de letter zouden houden, dan hadden ze nu heus wel meer binnen kunnen halen dan dit fopkabinet hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
D66 heeft gepleit voor correctieve referenda, niet voor raadplegende.
Doe je huiswerk p.
Voor elk vrouwenplaatje dat je van nu af aan post, plaats ik een foto van een man met een grote lul.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:34 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Dit is de nieuwste japanse spelcomputer: de xxx box!
wie dan wel, joh?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als dat je motivatie is om nee te stemmen dan is het niet Balkenende die je voor lul zet.
Zolang die maar niet zichtbaar is, achterafnicht.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Voor elk vrouwenplaatje dat je van nu af aan post, plaats ik een foto van een man met een grote lul.
Juist, prominent in beeld dus.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zolang die maar niet zichtbaar is
Wat is er niet mis met vrouwen?quote:
nou gewoon..quote:Op zondag 29 mei 2005 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat is er niet mis met vrouwen?
Er is van alles mis met vrouwen, maar het sneue van homo's is dar de hetero's compensatie krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Homo's krijgen de compensatie wel van hun vriend.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er is van alles mis met vrouwen, maar het sneue van homo's is dar de hetero's compensatie krijgen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Homo's krijgen de compensatie wel van hun vriend.
Met foto's van vrouwen is niets misquote:Op zondag 29 mei 2005 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |