Nu niet meerquote:
ik wil juist zo'n brede band en was toevallig vandaag bij de etos, maar geen moment aan gedacht dat ze die dingen daar zouden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik wil ook zo'n bandje, niet zo'n grote/brede zeg maar, maar ook niet alleen een touwtje
jah ik heb er een van ong 1 cm...zal eens n foto posten van dat ding, niet dat het al t echarmant zit maar het is iig wel effectiefquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik wil ook zo'n bandje, niet zo'n grote/brede zeg maar, maar ook niet alleen een touwtje
nog meer shine?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
De varkenshaar borstel bevalt hier uitstekend, ik heb nu zo'n 'natural shine' zodat ik zonder licht 'snachts mag fietsen
drogisterijen...ergens anders zie ik je er geen vinden, of je moet zo'n zweetband willen maar die dingen zijn onhandig...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:50 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik wil juist zo'n brede band en was toevallig vandaag bij de etos, maar geen moment aan gedacht dat ze die dingen daar zouden kunnen hebben
ik verwacht ook niet dat het bij mij al te charmant zal staanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
jah ik heb er een van ong 1 cm...zal eens n foto posten van dat ding, niet dat het al t echarmant zit maar het is iig wel effectief![]()
Ik ga van de week eens kijken. Waar heb jij de jouwe vandaan gesnaaid?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
De varkenshaar borstel bevalt hier uitstekend, ik heb nu zo'n 'natural shine' zodat ik zonder licht 'snachts mag fietsen
Ik zweet altijd ontzettend en met lang haar is dit n stuk erger. heb ook donker haar, dus vangt meer zon op ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:04 schreef nuclear-rabbit het volgende:
vraagje van mijn kant: Wat doet dit warme weer met je haar?
Van de Etos geloof ik. Heb een 'professional'. Het enige professionele is volgens mij dat de borstel van echt hout is gemaakt ipv plasticquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ga van de week eens kijken. Waar heb jij de jouwe vandaan gesnaaid?
Écht nat haar kan je ook niet kammen met zo'n ding. Daarbij kan hij wel tegen een beetje water hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:16 schreef MadGuy het volgende:
Hout is kut met water, dunkt me... Ik weet overigens ook niet wat ik me nu voor moet stellen bij zo'n borstel.
Ik zal eens kijken bij de Etos. Bedankt voor de tip!
laat ff zien danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
jah ik heb er een van ong 1 cm...zal eens n foto posten van dat ding, niet dat het al t echarmant zit maar het is iig wel effectief![]()
Precies, MadGuy is een n00b.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:09 schreef Varr het volgende:
Ook al wordt je reply verwijderd staat die als het goed is alsnog in je active topics.
Ongelovige Thomassen!quote:
Ik dacht eerder aan Absalonquote:Op zondag 29 mei 2005 20:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Oké MG, je hebt gelijk... ik wilde graag even wat te zeuren hebben
Zullen we de Bijbelse Samson onze mascotte maken? Leuke anekdotes over die kerel
[afbeelding]
Hm, je hebt gelijkquote:Op zondag 29 mei 2005 20:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bedoel je niet Absalom. Volgens mij was je in de war met het woord, "kapsalon"
hehe, wat een eerquote:Op zondag 29 mei 2005 20:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Oké MG, je hebt gelijk... ik wilde graag even wat te zeuren hebben
Zullen we de Bijbelse Samson onze mascotte maken? Leuke anekdotes over die kerel
[afbeelding]
Het begon met "absalom moet naar de kapsalon", en de rest weet ik niet meerquote:Op zondag 29 mei 2005 20:57 schreef Lucske het volgende:
Absalom
die is best dom,
doe die vent
een haarband om.
![]()
![]()
Absalom is een silent reminder dat we ons niet moeten laten wegdragen door ijdelheid...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Dan vind ik Samson persoonlijk iets fijner. Die had voordeel bij zijn haar...
Dat doet deze meneer wel...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:22 schreef Speth het volgende:
[..]
Absalom is een silent reminder dat we ons niet moeten laten wegdragen door ijdelheid...
Hij was sterk dankzij z,n lange haarquote:Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Dan vind ik Samson persoonlijk iets fijner. Die had voordeel bij zijn haar...
Google je op afbeeldingen, krijg je dit als eerste hit bij "Gideon"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:27 schreef dewitteparel het volgende:
ok, tvp's mogen blijkbaar niet meer?
OT: Dan ben ik toch voor Gideon, een der richteren, dat is pas een held!
Jawel man, het is echt een stuk korter! Zowel aan de voor als achterkant is er aardig wat afgehaald. Staat niet best iig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:42 schreef Varr het volgende:
Zoveel korter is dat niet, gewoon wat anders model.
Bah vandaag in de AH, waarom moet al die tyfus merk gell zo stront duur zijn, staan daar LITER potten van 50 eurocent, maar nee fatsoenlijke gel moet weer strontduur zijn, betaal een beetje 4euro voor een miniscuul potje wax.
UITZUIGERS!!!!!!!!
Effex van het Kruidvat. A-merk in een huismerk jasje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:42 schreef Varr het volgende:
Zoveel korter is dat niet, gewoon wat anders model.
Bah vandaag in de AH, waarom moet al die tyfus merk gell zo stront duur zijn, staan daar LITER potten van 50 eurocent, maar nee fatsoenlijke gel moet weer strontduur zijn, betaal een beetje 4euro voor een miniscuul potje wax.
ook een beetje uit verhouding, waar is zn haar over zn voorhoofd naartoe?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:34 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Daar is ze haar nog langvergeleken met nu
[afbeelding]
Daar zit geen haar meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:53 schreef Samson het volgende:
[..]
waar is zn haar over zn voorhoofd naartoe?
Alle mannen hadden toen lang haar , Gideon dus ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef MadGuy het volgende:
Gideon heeft niet eens lang haar![]()
Overigens Varr, waarom geen Hema gelwax?![]()
Dit plaatje laat héél wat anders zien...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:33 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Alle mannen hadden toen lang haar , Gideon dus ook
Dat vraagt om een recente fotoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:06 schreef Lucske het volgende:
Bah, er is echt niks van te maken zo. Binnenkort maar weer eens naar de kapper, en dan maar laten knippen van voor korter (halvewege gezicht of zo) tot achter lang of zo.
Nee hoor, kijk maar eens goed op z'n rechterschouder, een Bijbels matjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef MadGuy het volgende:
En op het plaatje van de link die je gaf, heeft Gideon ook kort haar, glansknikker...
Laten we Gideon eens vergrotenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar eens goed op z'n rechterschouder, een Bijbels matje
De laatste keer dat ik wat bij een Vietnamese winkel kocht werden het enge wezentjes toen ik ze na middernacht voerde...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm ik vond bij toeval een haargroeimiddel en het werkt echt?
Vietnamese winkel verkocht dat spul
het is echt waar..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:46 schreef Varr het volgende:
Das een dikke centimeter per week, lijkt me heel sterk....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik wat bij een Vietnamese winkel kocht werden het enge wezentjes toen ik ze na middernacht voerde...
quote:jathropha multifida semen 5%
tuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm ik vond bij toeval een haargroeimiddel en het werkt echt?
Vietnamese winkel verkocht dat spul, en ik heb het wel lang maar het mag nog wel sneller langer dan lang natuurlijk
dus kocht dat spul, 4 euri ofzo
Smeer het in en wat er gebeurd weet ik niet maar sindsdien
3 weken is mijn haar al 4 cm gegroeid
Geweldig dus!
het heet:
Blue Sinamon
tis ook nog tegen haaruitval, grijs worden, en witte spikkels op je trui..
succes..
Dan stel ik voor een foto die binnen een week geplaatst wordt met de krant van die dag, een maand later hetzelfde met de krant van over een maand (just to be surequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:37 schreef MadGuy het volgende:
Wel natuurlijke ingrediënten lijkt het. Schadelijk zal het wel niet zijn, maar of het echt zo spectaculair is als jij beweerd, zhe-devilll moet ik nog zien. Kun je geen before and after foto's plaatsen van let's say een maand verschil?![]()
Ik moest gelijk denken aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef El.Wulfo het volgende:
Dumbass fotolwas btje moe, maargoed
[afbeelding]
enne ik ga donderdag of dinsdag weer naar de stad heen, dus ik zal dan wel ff kijken in welke winkel het nu precies was...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan
http://img225.echo.cx/my.php?image=elwul7fa.jpg
Zo,n band is denk ik handiger voor je lange haar
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
het gaat alleen om de handigheid ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef MadGuy het volgende:
Het staat wel een beetje sullig zo'n bandje. Maar ik kan me voorstellen dat het handig is met sporten en dergelijke. Overigens, zou een gewone schoenveter van een redelijke lengte ook niet wat zijn?
ah je haar heeft nu ongeveer de lengte van die links?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
tja opvliegerig hequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef MadGuy het volgende:
Wulfo, wat ben je ineens aangedaan zeg! Kom op, het was maar een geintje!
Geintje Wulfoquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:11 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
wat probeer je te vertellen met die foto?
al n tijdje geen foto gepost, niet meer in de OP...tja..mis je ons tog zo erg?
Magic Unlimitedquote:
Ik zat aan de betekenis van lauw van 2003 te denken vrees ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:50 schreef XiChico het volgende:
Lauw = goed
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef El.Wulfo het volgende:
Dumbass fotolwas btje moe, maargoed
[afbeelding]
enne ik ga donderdag of dinsdag weer naar de stad heen, dus ik zal dan wel ff kijken in welke winkel het nu precies was...
Mmm, lastig om te zeggen eigenlijk. Je twijfelt zelf een beetje, of speelt je omgeving je parten? Volgens mij is het van achteren vrij vol tov van voren, maar dat kan de foto zijn. Zoveel krullen kunnen ook erg oké zijn als het wat langer is nog.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef hoppla het volgende:
Heb al een paar topics gelezen, maar dit word mijn 1ste post. En ik heb al meteen advies nodig![]()
Langer laten groeien of niet?
[afbeelding]
Ja die foto isbij een vriend van me gemaakt. .Had nogal haast toen ik naar hem ging, daarom is het achter niet echt gestyledquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mmm, lastig om te zeggen eigenlijk. Je twijfelt zelf een beetje, of speelt je omgeving je parten? Volgens mij is het van achteren vrij vol tov van voren, maar dat kan de foto zijn. Zoveel krullen kunnen ook erg oké zijn als het wat langer is nog.
Volgende keer kan je makkelijker een link naar een clickable thumbnail neerzetten van imageshack, gewone plaatjes werken sinds kort niet meer bij die eikels.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:44 schreef hoppla het volgende:
Nog een foto, misschien is het nu iets beter te zien.
[afbeelding]
Nog tips hoe ik het kan laten knippen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Volgende keer kan je makkelijker een link naar een clickable thumbnail neerzetten van imageshack, gewone plaatjes werken sinds kort niet meer bij die eikels.
Langer kan zeker wel, zolang het je maar geen sloom uiterlijk geeft. Een al te 'jong fris koppie' zit niemand op te wachten natuurlijk, dus dat is ook niet echt best. Ik zou het gewoon proberen, al duurt het bij jou waarschijnlijk extra lang met die krul.
Zoek een leuk kapsel uit in een blad dat je gezien hebt. Uiteraard wel wat ongeveer gelijk is aan het soort haar dat je hebt, en leg het voor aan de kapper. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Kappers hebben toch al het handje om een mondelingen uitleg anders op te vatten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:11 schreef hoppla het volgende:
[..]
Nog tips hoe ik het kan laten knippen?
Wat maakt zon fris jonge koopie trouwens uitIk ben pas 16, dus mag best toch
![]()
Dan lukt het nog niet. Ligt zeker aan VuurVos...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:04 schreef Lucske het volgende:
MadPrutser: je moet de link kopiëren en in de adresbalk plakken.
Gebruik ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dan lukt het nog niet. Ligt zeker aan VuurVos...
heuj ik vroeg me ook al af waarom ik ze niet meer kon zien, bij mij werkt dit welquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:04 schreef Lucske het volgende:
MadPrutser: je moet de link kopiëren en in de adresbalk plakken.
dinsdag ga ik vanuit mn kleinde dorpje weer richting stad, zal dan de winkel ff opzoeken.quote:
Als je het plaatje eenmaal geladen hebt in je pc dan komt hij automatisch in je temporary internet files, en kan hij dus de 'virtuele' link naar het plaatje terugvinden op je harddisk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:59 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
heuj ik vroeg me ook al af waarom ik ze niet meer kon zien, bij mij werkt dit wel![]()
en vreemder...nu zie ik die foto ook gewoon op deze site![]()
schiet idd flink opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef DarcMarc het volgende:
Drie maanden terug
[afbeelding]
http://img258.echo.cx/my.php?image=d3ko.jpg
Nu
[afbeelding]
http://img221.echo.cx/my.php?image=darcmarc0pf.jpg
Schiet al aardig op![]()
In IE doet-ie het wel...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:43 schreef MadGuy het volgende:
Het rare is dat het echt niet lukt. Ik kopieer de URL van het plaatje in mijn adresbalk, maar ik krijg weer de Don't hotlink large images-gezeik... Wat doe ik nu fout?
Wat een beledigingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:45 schreef El.Wulfo het volgende:
die bovenste vind ik je echt op rafael vd vaart lijken...![]()
Ik denk dat El.Wulfo dat ook dachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ja dat gaat idd rap. ik had verwacht dat je nog met zo'n korte coupe rond zo lopen. ga je het nu weer lang laten groeien?
Moet nog voller worden van vorenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef Varr het volgende:
Das een flinke kuif damarc![]()
door wind en weer geweest :p
Klopt was best nog wel lang bovenop, en Samson ik ben echt drie maanden nu niet naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
schiet idd flink opmaar je had op zich nog redelijk lengte bovenop volgens mij alleen allemaal meer omhoog gestyled.
Ben je 3 maanden niet langs de kapper geweest?
Bij mij ook niet heb dan net ontploft dik haarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef MadGuy het volgende:
[..]
In IE doet-ie het wel...
Jemig Donkere Marc, dat groeit rap. Flinke kuif, haha!
En Varr man, jij hebt gewoon ideaal haar. Bij mij zag het er echt niet uit, na de regen...
Mja is ook vooral omdat ik nogal erg veel meuk (gel spray) in mn haar heb vandaag, daardoor lijken het allemaal dunne strookjes. Hmm, meer spray, minder gel, ik bedoel, het moet wel ECHT blijven zitten, maar moet niet te strokerig( <--- WTF?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:06 schreef DarcMarc het volgende:
Moet nog voller worden van vorenmaar zelfs na de wind zit je haar nog goed
Bij mij ook niet heb dan net ontploft dik haar
Dit soort dagen zijn nog steeds altijd leuker onder begeleiding van een foto!quote:Op zondag 5 juni 2005 13:39 schreef dewitteparel het volgende:
hmm, het is een 'waar ligt de tondeuse' dag..
Gelukkig heb ik geen digicam, webcam of een telefoon met camera zonder aansluiting.bluetoothquote:Op zondag 5 juni 2005 14:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dit soort dagen zijn nog steeds altijd leuker onder begeleiding van een foto!![]()
Heb jij dan ook al zo'n floraal-orgasme gehad als in de reclame? Anyway, welke van de duizend soorten Clairol herbal essences conditioners gebruik je?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef El.Wulfo het volgende:
herbal essences conditioner...
werkt voor mij echt goed, mijn haar zit nu enorm soepel en losjes, en blijft zitten.
heb hem nu een weekje geprobeert ongeveer![]()
giro 000, help de glansknikker de zomer doorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik kan nu zeggen dat mijn haar vandaag ook kut zat, maar dan moet ik dus een foto plaatsen.
Laten we een inzamelingsactie houden voor glansknikker!
nee dat is int echt niet, al is ie wel fijn in gebruik.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al zo'n floraal-orgasme gehad als in de reclame? Anyway, welke van de duizend soorten Clairol herbal essences conditioners gebruik je?
S-Twoquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk dan eens een foto van mij, let btw niet op mijn brakke hoofd![]()
Ik heb gehoord dat Herbal niet altijd even fijn is voor je haar, maar dat zal wel aan het feit liggen of je haar tegen siliconen-bestanddelen kan of niet. Anyways, cool dat het voor jou werkt. En zo'n orgasme op je hoofdhuid is mooi meegenomen, niet té hard kreunen!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
nee dat is int echt niet, al is ie wel fijn in gebruik.
ik heb Clairol herbal essences natural volume conditioner (wat een mondvol) gebruikt.
Je lijkt wel Madguy zn broer!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk dan eens een foto van mij, let btw niet op mijn brakke hoofd![]()
Whahaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
S-TwoIk dacht dat je een neger was
je haar ziet er cool uit
![]()
Vertel nog even hoe lang je bezig bent en wanneer je voor het laatste naar de kapper bent geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Whaha![]()
Thanx.. ja, mn haar schiet niet opmaar ach... we gaan gewoon stug door!
Ik wou het vorig jaar lang hebben, maar toen ben ik rond de zomer denk ik naar de kapper gegaan en toen is het echt heel kort geweest. En sindsdien ben ik volgens mij 1 of 2 x naar de kapper geweest om er een beetje model in te knippen (en er ging toen dus veels te veel afquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Vertel nog even hoe lang je bezig bent en wanneer je voor het laatste naar de kapper bent geweest.![]()
dat geldt dus ook voor mijquote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik moet zeggen dat het voor m'n eigen gevoel ook wel steeds beter staat naarmate het langer wordt. Volgens mij ben ik nu up een punt dat m'n haar langer is dan ik ooit heb gehad.
Dat is redelijk ideaal lijkt me. Bij mij zit er nog redelijk wat model in - in de negatieve zin van het woord. Ik wil het wat nonchalanter bij mij, en vooral een slag langer.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Enige is dat ik nu tegen het punt aanloop dat haar van bovenop eindigt in 't matje, maar het moet in z'n totaliteit nog wel langer.
Daar valt Mark's droom in duigenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:26 schreef Varr het volgende:
Wat een grafkop die gast, maar zn haar is wel ok......
nou knappe jonge die zijn haar zo kan laten zitten zonder elke 5 minuten er iets aan te doenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is redelijk ideaal lijkt me. Bij mij zit er nog redelijk wat model in - in de negatieve zin van het woord. Ik wil het wat nonchalanter bij mij, en vooral een slag langer.
Meer dit idee:
[afbeelding]
Dat is ook zo, als het een stuk langer is zit het gewoon goed,dan heb je ook niet meer last van de windquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
IAls ik er nu gel in heb dan zit het wel goed vind ikzelf, maar wanneer het wat waait vind ik dat het vooral achter (mat en bij de oren) erg kut gaat zitten. Ik denk dat ik over dat punt heen moet en dat als het nog wat langer is het daar dan ook wat beter valt, maar we zullen zien. Ik ga iig nog wel een tijdje door!![]()
Ik weet het niet hoor maar zo lang is je haar nu toch van voren ?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is redelijk ideaal lijkt me. Bij mij zit er nog redelijk wat model in - in de negatieve zin van het woord. Ik wil het wat nonchalanter bij mij, en vooral een slag langer.
Meer dit idee:
[afbeelding]
quote:
Tsja, in die setting vind ik het ook vet (net als Orlando Bloom in Kingdom of Heaven) maar zonder harnas en zwaard ziet het er volgens mij veel minder vet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef hoppla het volgende:
[afbeelding]
Vind ik zelf erg mooi!Alleen je moet net het gezicht er een beetje voor hebben![]()
Klopt, en als je het niet verzorgt zie je er ook uit als een verslaafdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, in die setting vind ik het ook vet (net als Orlando Bloom in Kingdom of Heaven) maar zonder harnas en zwaard ziet het er volgens mij veel minder vet uit
Waar wachten we nog op!? Op naar de Bart Smit om ons wapen arsenaal uit te breidenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, in die setting vind ik het ook vet (net als Orlando Bloom in Kingdom of Heaven) maar zonder harnas en zwaard ziet het er volgens mij veel minder vet uit
Mocht er ooit nog een IWLH meetingen komen, stel ik voor dresscode harnas te doen, herkennen we elkaar iigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Waar wachten we nog op!? Op naar de Bart Smit om ons wapen arsenaal uit te breiden
afgesprokenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een IWLH meetingen komen, stel ik voor dresscode harnas te doen, herkennen we elkaar iig
och neem een pruik van je moederquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb als het goed is ergens hier al een oud verroest zwaard liggen.
Het langere haar is een groter probleem...
Mijn moeder heeft wel enorm mooi haa,r ja.quote:
Ik denk dat, zoals jezelf ook al zegt, heel persoonlijk is. Als ik naar andere mensen kijken met lang haar vind ik verschillende dingen wel mooi. Het is bij mij ook nog niet echt lang dus ik laat het groeien en zie het dan welquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat het natuurlijk een persoonlijk iets is, maar gewoon in het algemeen, wat vinden jullie een goede lengteverhouding van je haar? Ik zit best nog in heb beginstadium van groeien hoor dus lang is het nog niet en superlang wil ik t ook niet. Maar stel dat het voor qua lengte tot je wenkbrauwen komt hoe lang is het dan mooi om achter te hebben? Moet het dan in principe nog heel kort zijn om naar iets leuks toe te werken (qua verhouding dus) of moet het daar dan ook al wat langer zijn?
Ben benieuwd wat jullie denken
Mjah, vertel mij wat. Ik wilde niet kwaad kijken, maar ook niet lachen. Dan komt op een of andere manier mijn dark side naar bovenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gaat weer de goede kant op WP, maar wat heb jij in godsnaam gerookt op die laatste foto!?
Ziet er puik uit, glansknikker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:32 schreef dewitteparel het volgende:
Knikker update:
[afbeelding]
En een ietwat vreemde foto:
[afbeelding]
quote:Views: 3564
ben iij diegene op de vierde rij van boven en de 2 van links?quote:
Haha, nee hoor.De kleuren zijn niet zo best met dat ding, dus al mijn overhemden lijken op elkaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ziet er puik uit, glansknikker.![]()
Heb je een bepaald foto-shirt ofzo. Ik kan me deze herinneren van een eerdere foto!
Dat is Varr, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
ben iij diegene op de vierde rij van boven en de 2 van links?
Zulk haar is wel cool maar dat staat vast niet bij mij
ik loop al meer dan een jaar compleet voor lul, gewoon omdat ik mijn kapper niet vvertrouw, ben een drie maanden geleden nog geweest, het was nog erger als voor ik er naartoe ging.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef Speth het volgende:
Ik loop nu echt volstrekt voor lul overigens, de enige reden dat ik nog niet naar de kapper ga is dat ik weet dat die er meer afhaalt dan ik wil, dus om veilig te zijn laat ik het nog maar wat langer groeien voor ik er weer enigzins model in laat knippen en de boel laat bijpunten.
Al-Qaedaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:51 schreef Lucske het volgende:
Ik krijg echt een Al-Quaida-visioen (of hoe die ballentent ook heet) bij die laatste foto's....
je hebt aardige lengte hoor, maar was je het niet te veel of zoiets? terwijl het zo te zien nog een beetje nat is hier en daar lijkt het verder juist alweer kurkdroog? Of zie ik dat gewoon verkeerd?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo.. genoeg horror voor vandaag
Zown dun elastiekje, die ik ff in kan doen na het douchen om dan buiten te gaan fietsen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef Lucske het volgende:
Varr: ziet er sjiek uit! Nu nog een fatsoenlijke foto.
Skv: zo'n band of een staartjeselastiekje?
Qua lengte inderdaad prima, maar ik zou zelf eens een ander model proberen. En het is wellicht verstandig om enigszins te minderen met gel, het wordt nu heel piekerig. Probeer gewoon eens wat modellen uit als je onder de douche vandaan komt, wie weet ontdek je wat (anders) leuks.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo.. genoeg horror voor vandaag
Kzal een berichtje achterlaten als mn fotoboek weer incl foto is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wellicht als je een foto plaatst dat er meer over te zeggen valt.
Lang haar is voor sommige mensen duidelijk beter.
Mn haar lijkt trouwens erg op dat van jou. Het is alleen blond en ietjes korter, wel hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je zal er waarschijnlijk inderdaad een tijdje wat minder uitzien, daar is weinig aan te doen. Juist een beetje krullen/slag kan erg leuk zijn, en wordt - volgens mij - over het algemeen meer gewaardeerd door vrouwen dan stijl haar
Even volhouden dus, en niet naar de kapper gaan.
Foto uit de OP is aardig vertekenend, aangezien het daar nat was en strak naar beneden viel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mn haar lijkt trouwens erg op dat van jou. Het is alleen blond en ietjes korter, wel hetzelfde principe.
Dit langere staat je iig een stuk beter dan het korte, ik zou het zo laten, op zich hoeft het niet veel langer maar dat is wat ik zelf zou doen. En op zich is dit toch net zo makkelijk in model te brengen als dat kortere? Zo te zien smeer je er wat gel in en kam je het vooral naar achteren. Lijkt me meer werk met dat kortere haar dat je hadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef lafaak het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op fok en ben nu denk ik zo 5 maandjes bezig met me haren te late groeien
Natuurlijk met plaatjes erbij, hier onder toen ik net naar de kapper was geweest
[afbeelding]
En nu 5 maandjes later :![]()
[afbeelding]
Ik twijfel alleen nu of ik me haren nog langer moet laten groeien, deze lengte, of moet laten knippe, aangezien ik nu elke ochtend erg lang bezig ben om me haar in model te brenge
Bij mij is trouwens ook zo dat jongens zeggen dat je naar de kapper moet terwijl je van meisjes meer complimenten krijgt haha
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:09 schreef febster het volgende:
Dat langere staat je idd beter lafaak![]()
En wat betreft anderen zeggen... Tsjaa, ik heb zeg maar nog (veel) meer als jij hebt (met mat enzo) en der zijn wel mensen die me er op aanspreken (is de kapper dood?) maar goed, lekker negeren, alleen heb ik nu wel een nieuwe bij naam opgelopen, namelijk J. Pauw
Maar ach, lang haar bevalt me zó tig keer beter dan het korte stekeltjes haar wat iedere man heeft van 18 a 20...
Uit laten dunnen bij de kapper en klein beetje eraf?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uit![]()
Tjah... ik heb dat al een keer eerder gedaan... vond het niet zo'n succes. Met 6/7 week ofso ga ik op vakantie, denk dat ik het tot die tijd nog lekker laat groeien en dan wel ff naar de kapper ga.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Uit laten dunnen bij de kapper en klein beetje eraf?
Goed plan, bij twijfel over naar de kapper gaan zeker niet doen, heb je niet een kennis of vriendin of zo die het anders een klein beetje kan bijwerken? Scheelt je een hoop geld bij de kapper en weet je tenminste zeker dat er niet teveel afgaat (als je die ander tenminste kunt vertrouwen)quote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah... ik heb dat al een keer eerder gedaan... vond het niet zo'n succes. Met 6/7 week ofso ga ik op vakantie, denk dat ik het tot die tijd nog lekker laat groeien en dan wel ff naar de kapper ga.
Ja daar dacht ik ook al aan. Moet alleen ff iemand vinden die dat wel een beetje kan. Een kennis doet de kappersopleiding maar die vertrouw ik echt totaal nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed plan, bij twijfel over naar de kapper gaan zeker niet doen, heb je niet een kennis of vriendin of zo die het anders een klein beetje kan bijwerken? Scheelt je een hoop geld bij de kapper en weet je tenminste zeker dat er niet teveel afgaat (als je die ander tenminste kunt vertrouwen)
Nooit een kapper nemen die minder dan 10 jaar ervaring heeft, anders is het sowieso jammer van je haarquote:Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan. Moet alleen ff iemand vinden die dat wel een beetje kan. Een kennis doet de kappersopleiding maar die vertrouw ik echt totaal niet. Misschien mn moeder ofso eens vragen.
Ik zou het nog wat langer laten groeien voor en achterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef lafaak het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op fok en ben nu denk ik zo 5 maandjes bezig met me haren te late groeien
Natuurlijk met plaatjes erbij, hier onder toen ik net naar de kapper was geweest
[afbeelding]
En nu 5 maandjes later :![]()
[afbeelding]
Ik twijfel alleen nu of ik me haren nog langer moet laten groeien, deze lengte, of moet laten knippe, aangezien ik nu elke ochtend erg lang bezig ben om me haar in model te brenge
Daar is conditioner voorquote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uit![]()
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg isquote:
Mmm, je hebt moeders en je hebt moeders, dr zullen ook echt wel bij zijn die t langere haar mooi vinden. Als voorbeeld, een vriendin van me heeft best mooi lang haar en die laat t af en toe gewoon door dr vader bijpunten. Kost niks en hij doet t een stuk beter dan haar kapper. Helemaal niks mis mee, je moet gewoon iemand hebben die t een beetje kan. Als ik over het algemeen alle kappersverhalen/drama's hier lees is het altijd een gokje waard. Door de kappers wordt vaak meer verneukt dan dat je lief is helaas...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg is
Tjah, mijn moeder heeft mijn haar wel eens een beetje bijgewerkt toen het nog kort was. Heeft er dus geen ervaring mee. Een verre kennis van me, is volgens mij wel kapster, alleen ik vind het zo raar om zo iemand dan te vragen (praat anders ook nooit met haar).quote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg is
Kan je dat eens toelichten? Ik gebruik nu altijd gewoon alleen maar shampoo (volgens mij zit er wel een conditioner bij in). Maar wat is het nut dan van een conditioner precies? Ben een echte n00b op dit gebied dusquote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:
Daar is conditioner voor
Maar wel in één of andere matrix als ik die blokjes zo zie...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Laat je haar eens over je voorhoofd vallen"
[[url=http://img81.echo.cx/img81/965/flauw5ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nee, ik sta niet daadwerkelijk in het bos
Conditioner zorgt er voor dat je haar beter te doorkammen is,het zorgt er ook voor dat je haar niet pluist of irritant krult,en je haar voelt wat harder aan maar dat is is best wel handig tegenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef S-Two het volgende:
Kan je dat eens toelichten? Ik gebruik nu altijd gewoon alleen maar shampoo (volgens mij zit er wel een conditioner bij in). Maar wat is het nut dan van een conditioner precies? Ben een echte n00b op dit gebied dus.
Je hebt nu precies het haar van die gast van de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik durf die gok niet te nemen heb geen zin in een scheve matquote:Op zondag 12 juni 2005 15:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik over het algemeen alle kappersverhalen/drama's hier lees is het altijd een gokje waard. Door de kappers wordt vaak meer verneukt dan dat je lief is helaas...
wtf, heb je je haar geverfd?!!?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hehe, nee hoor het lijkt daar inderdaad erg donker. Ik moet ook zeggen dat m'n haar wel iets donkerder is geworden afgelopen maanden, maar de foto vertekent het wel heel erg. In normaal licht is het een stukje blonder en met (volgens mij) meer kleurschakeringen.quote:
neuscorrectie?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
Oh... ik heb mijn haar ook niet geverfd trouwens...
Plakkerig, mwoaah, soms, laatste tijd gebruik ik wat minder... Eerst wat gel, vervolgens wat haarspray. Heel leuk door je haar woelen enzo, maar wil je dat je haar een dag goed zit dan zal je toch echt gel/haarspray oid moeten gebruiken, daarnaast gebruik ik altijd nog wat gel voor wat kleurverschil in mijn haar, dan zit haarwoelen er gewoon niet in, dat doe ik wel op zondagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:37 schreef MadGuy het volgende:
Mouse voelt plakkerig, net als haarlak... Of heb jij daar geen last van, Varr? Ik vind het juist prettig als ik soms ook even door mijn haar kan woelen...
Ik heb ook het idee dat het voor mij niet geschikt is. Mijn haar breekt er gauw door af...
Dat jij dat kunt, ik kan er echt niet tegen als ik zo'n harde boel op mn hoofd heb waar je niet doorheent kunt gaan, ik wil t gewoon op een lengte hebben dat dat niet echt meer nodig is en het gewoon door de lengte lekker blijft vallen/zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:32 schreef Varr het volgende:
[..]
Plakkerig, mwoaah, soms, laatste tijd gebruik ik wat minder... Eerst wat gel, vervolgens wat haarspray. Heel leuk door je haar woelen enzo, maar wil je dat je haar een dag goed zit dan zal je toch echt gel/haarspray oid moeten gebruiken, daarnaast gebruik ik altijd nog wat gel voor wat kleurverschil in mijn haar, dan zit haarwoelen er gewoon niet in, dat doe ik wel op zondagen.
Misschien is je haar te lang van voren ?DJ Maurits haar is zo te zien ook wat korter geknipt van voren en van achteren gewoon lang,en anders aan je kapper vragenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:43 schreef Fillipe het volgende:
Godverdomme ik wordt dus echt gek van m'n haar. Ik heb vrij lang haar net zoals DJ-Maurits alleen ik kan maar geen fatsoenlijke gel vinden!
Ik heb echt heel dik haar en daarom kan het nooit fatsoenlijk in model blijven zitten. Ik heb dan ook een redelijk smal gezicht (naja smal maar lijkt wederom ook op DJ-Maurits) maar wil m'n haar gewoon naar achteren kunnen doen zodat het goed blijft zitten en niet dat het keihard wordt van gel die ik nu gebruik en dat het te plakkerig wordt.
Zijkanten moeten dus gewoon mooi naar achteren alleen hoe? Iemand tips qua gel en consorten
Ik heb werkelijke bijna alles al geprobeerd: wetgel, loreal fx, garnier, simpele hema potten, brilcreem, mouse etc.
Wax werkt niet omdat het dus te dik is en dan meteen naar beneden valt en niet blijft zitten. Ik zoek dus gewoon degelijke gel die erg sterk is maar niet keihard wordt
Iemand die een antwoord voor me heeft? Of kan vertellen hoe hij zijn lange haar naar achteren doet?
ik had em dus ook eens gehaald.. je haar zit er wel ff door, maar het houdt het maar ff vol daarna is het eruit.. en met douchen voelt het heeeel erg ranzigquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Heb je GELWAX van de HEMA al geprobeerdWordt hier aanbeden
Dat zie je fout...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Misschien is je haar te lang van voren ?DJ Maurits haar is zo te zien ook wat korter geknipt van voren en van achteren gewoon lang,en anders aan je kapper vragen
Nog een paar cm en dan ben ik ook zo verquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor komt het tot net voorbij m'n kin...
Gelwax? Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:18 schreef Mauritsz het volgende:
Gelwax is inderdaad goed. Gebruik het nu ook, niet zo plakkerig.![]()
Meestal is het wel zo dat je bij langer haar zuinig moet zijn met gel, althans...dat is mijn ervaring.
Hollandse Eenheidsprijs Maatschappij, en gewoon het huismerk, Hema dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gelwax? Nog nooit van gehoordWelk merk en waar kan je het kopen?
Oké dat maar eens even proberen. Als het maar sterk is en niet snoeihard wordt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:44 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Hollandse Eenheidsprijs Maatschappij, en gewoon het huismerk, Hema dus
Nee, wordt niet hard, daarom gebruik ik het ook.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:49 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Oké dat maar eens even proberen. Als het maar sterk is en niet snoeihard wordt.
Maar wel redelijk sterk? Hekel aan als het 'n uurtje goed zit en daarna weer naar beneden valt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:50 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Nee, wordt niet hard, daarom gebruik ik het ook.
Ik ken je probleem, mijn haar valt meestal naar voren. Maar heb ik geen last van, met deze stuff.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Maar wel redelijk sterk? Hekel aan als het 'n uurtje goed zit en daarna weer naar beneden valt.
Brylcream? Bij mij wordt mijn haar daar echt vet van, de volgende morgen krijg ik het echt niet gestyled. Bovendien maak je je haar daar erg plat mee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:58 schreef S-Two het volgende:
Mijn potje brylcreem is bijna leeg, dus miss moet ik die shit ook maar eens proberen
Mwoah... wel een beetje ja, maar dan moet je niet zo veel gebruiken. Ik was mn haar nu elke ochtend dus het wil prima bij mij. Vind niet dat mijn haar top zit, maar voor dit moment prima genoegquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:05 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Brylcream? Bij mij wordt mijn haar daar echt vet van, de volgende morgen krijg ik het echt niet gestyled. Bovendien maak je je haar daar erg plat mee.
nee manquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij doe jij er sowieso teveel van in. Je hebt maar een klein likje nodig man!
En de lucht hoeft maar iets vochtig te worden en je staat gigantisch voor lulquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat er niets anders op zit dan de stijltang, als je er echt vanaf wilt...
Er is niks mis met een beetje slagquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:11 schreef off_topic het volgende:
ik krijg mijn haar maar niet fatsoenlijk recht als het lang wordt. Er komt zo'n lelijke slag erin bij de toppen. Heb zowat elk gelproduct gebruikt en ben ten einde raad. Hoe doen die mensen het toch met krullend/kroeshaar???
Ik zou niet eens een gespeleten haarpunt herkennen als je m in me gezicht zou gooienquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mmmm ontdek ik toch een aantal gespleten haarpunten, sommige wel 2cm van de punt af. Daar is natuurlijk geen fuck meer aan te doen. Hopelijk blijft het bij die aantal haren, anders zal er toch een flink stuk af moeten vrees ik
Ook jij zou dat wel kunnen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zou niet eens een gespeleten haarpunt herkennen als je m in me gezicht zou gooien
uh.. wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En de lucht hoeft maar iets vochtig te worden en je staat gigantisch voor lul
Als je zo'n stijltang gebruikt blijft je haar in die 'stand' totdat het nat of vochtig wordt. Als je jezelf dus een kapsel aanmeet voor stijl haar, en het wordt licht vochtig door transpiratie, de lucht, etc dan krijgt je haar z'n natuurlijke slag weer. Staat niet erg chicquote:
Heb ik ook vaak last van; ik gebruik dan altijd Haarversteviger van Wella, dan zit het weer perfect. Ik ken dat ook nog maar pas.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb trouwens iets grappigs ontdekt. Ik heb soms een badhair day op een manier die ik wel vaker heb; op zich zit mijn haar dan niet slecht, maar heel erg raar. Het is vaak als ik mijn haar te lang laat drogen na het wassen.
Gespleten haarpunten http://uiterlijkeverzorging.punt.nl/#156487quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mmmm ontdek ik toch een aantal gespleten haarpunten, sommige wel 2cm van de punt af. Daar is natuurlijk geen fuck meer aan te doen. Hopelijk blijft het bij die aantal haren, anders zal er toch een flink stuk af moeten vrees ik
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb nog niet in de spiegel gekeken maar mn haar moet vandaag wel goed zitten
kben geslaagd![]()
puhleasequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef MadGuy het volgende:
@ glansknikker: Ik zat te dubben tussen de twee. Als je die ander wilt, just say the magic word
Succes bij de kapper met je puntjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
En de afspraak bij de kapper voor morgen 11:30 is gemaakt... Je trekt toch je conseclusies hé
Cruyffiaans, mocht Coldplaya komen zeuren over Germanismen etc
Perfiesiejat, tot volgend jaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
kben geslaagd![]()
inderdaad, dan met vette laptop waar de gegevens nu van bekend zijnquote:
Laptops? Ga je in Eindhoven studeren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
inderdaad, dan met vette laptop waar de gegevens nu van bekend zijn![]()
dadelijk uitreiking enzows, maar eerst ff langs de fotozaak om te kijken of die open is, kheb namelijk nieuwe pasfoto's nodig voor mn rijbewijs.
en ze moesten actueel zijn maar dat waren ze niet meer met haar dat +- 15 cm korter was!
Jouw haar heeft wel eens beter gezeten inderdaad, maar het lijkt me eerder dat dat door het net-weg-van-de-kapper-effect komt (dan zit het gewoon altijd butt), dan door die 3 cm die er af is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, bezoekje aan de kapper heeft me (op verzoek) zo'n 3 cm teruggezet. Omgerekend 3-4maanden. Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen, om te zorgen dat alle gespleten punten uit m'n haar geknipt zouden worden. Hierbij had ik de hoop dat het nog wel oké was, maar dat valt toch wel iets tegen eigenlijk
"Voor" foto... de weemodige blik spreekt boekdelen
[[url=http://img1.imageshack.us/thumbnail.png]afbeelding][/URL]
Ik vind het wel meevallen Lacoste! maar is het nu van voren korter geknipt of toch van achterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, bezoekje aan de kapper heeft me (op verzoek) zo'n 3 cm teruggezet. Omgerekend 3-4maanden. Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen, om te zorgen dat alle gespleten punten uit m'n haar geknipt zouden worden. Hierbij had ik de hoop dat het nog wel oké was, maar dat valt toch wel iets tegen eigenlijk
"Voor" foto... de weemodige blik spreekt boekdelen
[[url=http://img1.imageshack.us/thumbnail.png]afbeelding][/URL]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
kben geslaagd![]()
Jeej, congratzquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
* S-Two is zelf ook geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |