Tsja, in die setting vind ik het ook vet (net als Orlando Bloom in Kingdom of Heaven) maar zonder harnas en zwaard ziet het er volgens mij veel minder vet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef hoppla het volgende:
[afbeelding]
Vind ik zelf erg mooi!Alleen je moet net het gezicht er een beetje voor hebben![]()
Klopt, en als je het niet verzorgt zie je er ook uit als een verslaafdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, in die setting vind ik het ook vet (net als Orlando Bloom in Kingdom of Heaven) maar zonder harnas en zwaard ziet het er volgens mij veel minder vet uit
Waar wachten we nog op!? Op naar de Bart Smit om ons wapen arsenaal uit te breidenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, in die setting vind ik het ook vet (net als Orlando Bloom in Kingdom of Heaven) maar zonder harnas en zwaard ziet het er volgens mij veel minder vet uit
Mocht er ooit nog een IWLH meetingen komen, stel ik voor dresscode harnas te doen, herkennen we elkaar iigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Waar wachten we nog op!? Op naar de Bart Smit om ons wapen arsenaal uit te breiden
afgesprokenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een IWLH meetingen komen, stel ik voor dresscode harnas te doen, herkennen we elkaar iig
och neem een pruik van je moederquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb als het goed is ergens hier al een oud verroest zwaard liggen.
Het langere haar is een groter probleem...
Mijn moeder heeft wel enorm mooi haa,r ja.quote:
Ik denk dat, zoals jezelf ook al zegt, heel persoonlijk is. Als ik naar andere mensen kijken met lang haar vind ik verschillende dingen wel mooi. Het is bij mij ook nog niet echt lang dus ik laat het groeien en zie het dan welquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat het natuurlijk een persoonlijk iets is, maar gewoon in het algemeen, wat vinden jullie een goede lengteverhouding van je haar? Ik zit best nog in heb beginstadium van groeien hoor dus lang is het nog niet en superlang wil ik t ook niet. Maar stel dat het voor qua lengte tot je wenkbrauwen komt hoe lang is het dan mooi om achter te hebben? Moet het dan in principe nog heel kort zijn om naar iets leuks toe te werken (qua verhouding dus) of moet het daar dan ook al wat langer zijn?
Ben benieuwd wat jullie denken
Mjah, vertel mij wat. Ik wilde niet kwaad kijken, maar ook niet lachen. Dan komt op een of andere manier mijn dark side naar bovenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gaat weer de goede kant op WP, maar wat heb jij in godsnaam gerookt op die laatste foto!?
Ziet er puik uit, glansknikker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:32 schreef dewitteparel het volgende:
Knikker update:
[afbeelding]
En een ietwat vreemde foto:
[afbeelding]
quote:Views: 3564
ben iij diegene op de vierde rij van boven en de 2 van links?quote:
Haha, nee hoor.De kleuren zijn niet zo best met dat ding, dus al mijn overhemden lijken op elkaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ziet er puik uit, glansknikker.![]()
Heb je een bepaald foto-shirt ofzo. Ik kan me deze herinneren van een eerdere foto!
Dat is Varr, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
ben iij diegene op de vierde rij van boven en de 2 van links?
Zulk haar is wel cool maar dat staat vast niet bij mij
ik loop al meer dan een jaar compleet voor lul, gewoon omdat ik mijn kapper niet vvertrouw, ben een drie maanden geleden nog geweest, het was nog erger als voor ik er naartoe ging.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef Speth het volgende:
Ik loop nu echt volstrekt voor lul overigens, de enige reden dat ik nog niet naar de kapper ga is dat ik weet dat die er meer afhaalt dan ik wil, dus om veilig te zijn laat ik het nog maar wat langer groeien voor ik er weer enigzins model in laat knippen en de boel laat bijpunten.
Al-Qaedaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:51 schreef Lucske het volgende:
Ik krijg echt een Al-Quaida-visioen (of hoe die ballentent ook heet) bij die laatste foto's....
je hebt aardige lengte hoor, maar was je het niet te veel of zoiets? terwijl het zo te zien nog een beetje nat is hier en daar lijkt het verder juist alweer kurkdroog? Of zie ik dat gewoon verkeerd?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo.. genoeg horror voor vandaag
Zown dun elastiekje, die ik ff in kan doen na het douchen om dan buiten te gaan fietsen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef Lucske het volgende:
Varr: ziet er sjiek uit! Nu nog een fatsoenlijke foto.
Skv: zo'n band of een staartjeselastiekje?
Qua lengte inderdaad prima, maar ik zou zelf eens een ander model proberen. En het is wellicht verstandig om enigszins te minderen met gel, het wordt nu heel piekerig. Probeer gewoon eens wat modellen uit als je onder de douche vandaan komt, wie weet ontdek je wat (anders) leuks.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zo.. genoeg horror voor vandaag
Kzal een berichtje achterlaten als mn fotoboek weer incl foto is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wellicht als je een foto plaatst dat er meer over te zeggen valt.
Lang haar is voor sommige mensen duidelijk beter.
Mn haar lijkt trouwens erg op dat van jou. Het is alleen blond en ietjes korter, wel hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je zal er waarschijnlijk inderdaad een tijdje wat minder uitzien, daar is weinig aan te doen. Juist een beetje krullen/slag kan erg leuk zijn, en wordt - volgens mij - over het algemeen meer gewaardeerd door vrouwen dan stijl haar
Even volhouden dus, en niet naar de kapper gaan.
Foto uit de OP is aardig vertekenend, aangezien het daar nat was en strak naar beneden viel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mn haar lijkt trouwens erg op dat van jou. Het is alleen blond en ietjes korter, wel hetzelfde principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |