wtf, heb je je haar geverfd?!!?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Laat je haar eens over je voorhoofd vallen"
[[url=http://img81.echo.cx/img81/965/flauw5ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nee, ik sta niet daadwerkelijk in het bos
Hehe, nee hoor het lijkt daar inderdaad erg donker. Ik moet ook zeggen dat m'n haar wel iets donkerder is geworden afgelopen maanden, maar de foto vertekent het wel heel erg. In normaal licht is het een stukje blonder en met (volgens mij) meer kleurschakeringen.quote:
neuscorrectie?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
Oh... ik heb mijn haar ook niet geverfd trouwens...
Plakkerig, mwoaah, soms, laatste tijd gebruik ik wat minder... Eerst wat gel, vervolgens wat haarspray. Heel leuk door je haar woelen enzo, maar wil je dat je haar een dag goed zit dan zal je toch echt gel/haarspray oid moeten gebruiken, daarnaast gebruik ik altijd nog wat gel voor wat kleurverschil in mijn haar, dan zit haarwoelen er gewoon niet in, dat doe ik wel op zondagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:37 schreef MadGuy het volgende:
Mouse voelt plakkerig, net als haarlak... Of heb jij daar geen last van, Varr? Ik vind het juist prettig als ik soms ook even door mijn haar kan woelen...
Ik heb ook het idee dat het voor mij niet geschikt is. Mijn haar breekt er gauw door af...
Dat jij dat kunt, ik kan er echt niet tegen als ik zo'n harde boel op mn hoofd heb waar je niet doorheent kunt gaan, ik wil t gewoon op een lengte hebben dat dat niet echt meer nodig is en het gewoon door de lengte lekker blijft vallen/zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:32 schreef Varr het volgende:
[..]
Plakkerig, mwoaah, soms, laatste tijd gebruik ik wat minder... Eerst wat gel, vervolgens wat haarspray. Heel leuk door je haar woelen enzo, maar wil je dat je haar een dag goed zit dan zal je toch echt gel/haarspray oid moeten gebruiken, daarnaast gebruik ik altijd nog wat gel voor wat kleurverschil in mijn haar, dan zit haarwoelen er gewoon niet in, dat doe ik wel op zondagen.
Misschien is je haar te lang van voren ?DJ Maurits haar is zo te zien ook wat korter geknipt van voren en van achteren gewoon lang,en anders aan je kapper vragenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:43 schreef Fillipe het volgende:
Godverdomme ik wordt dus echt gek van m'n haar. Ik heb vrij lang haar net zoals DJ-Maurits alleen ik kan maar geen fatsoenlijke gel vinden!
Ik heb echt heel dik haar en daarom kan het nooit fatsoenlijk in model blijven zitten. Ik heb dan ook een redelijk smal gezicht (naja smal maar lijkt wederom ook op DJ-Maurits) maar wil m'n haar gewoon naar achteren kunnen doen zodat het goed blijft zitten en niet dat het keihard wordt van gel die ik nu gebruik en dat het te plakkerig wordt.
Zijkanten moeten dus gewoon mooi naar achteren alleen hoe? Iemand tips qua gel en consorten
Ik heb werkelijke bijna alles al geprobeerd: wetgel, loreal fx, garnier, simpele hema potten, brilcreem, mouse etc.
Wax werkt niet omdat het dus te dik is en dan meteen naar beneden valt en niet blijft zitten. Ik zoek dus gewoon degelijke gel die erg sterk is maar niet keihard wordt
Iemand die een antwoord voor me heeft? Of kan vertellen hoe hij zijn lange haar naar achteren doet?
ik had em dus ook eens gehaald.. je haar zit er wel ff door, maar het houdt het maar ff vol daarna is het eruit.. en met douchen voelt het heeeel erg ranzigquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Heb je GELWAX van de HEMA al geprobeerdWordt hier aanbeden
Dat zie je fout...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Misschien is je haar te lang van voren ?DJ Maurits haar is zo te zien ook wat korter geknipt van voren en van achteren gewoon lang,en anders aan je kapper vragen
Nog een paar cm en dan ben ik ook zo verquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor komt het tot net voorbij m'n kin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |