abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:26:38 #201
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27843660
oja.. tis me opgevallen dat ik al verschillende reractie heb gehad over mn haar.. van de jongens bijna altijd iets in de richting van 'ga eens naar de kappen' en van de vrouwen 'wat zit je haar leuk' of 'vindt het zo erg leuk staan'
pi_27844427
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op fok en ben nu denk ik zo 5 maandjes bezig met me haren te late groeien
Natuurlijk met plaatjes erbij, hier onder toen ik net naar de kapper was geweest

En nu 5 maandjes later :

Ik twijfel alleen nu of ik me haren nog langer moet laten groeien, deze lengte, of moet laten knippe, aangezien ik nu elke ochtend erg lang bezig ben om me haar in model te brenge

Bij mij is trouwens ook zo dat jongens zeggen dat je naar de kapper moet terwijl je van meisjes meer complimenten krijgt haha

[ Bericht 5% gewijzigd door lafaak op 11-06-2005 22:02:36 (ff foto goed gemaakt :P) ]
pi_27844726
Ik zou het zoiets laten, maar het ziet er leuker uit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_27844924
Duidelijk is het lange haar beter. Ik zou het óf zo laten, of nog iets door laten groeien. Het laten knippen kan dan altijd nog. Je zal namelijk niet de eerste zijn die er spijt van krijgt
pi_27844936
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef lafaak het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op fok en ben nu denk ik zo 5 maandjes bezig met me haren te late groeien
Natuurlijk met plaatjes erbij, hier onder toen ik net naar de kapper was geweest

[afbeelding]

En nu 5 maandjes later :

[afbeelding]

Ik twijfel alleen nu of ik me haren nog langer moet laten groeien, deze lengte, of moet laten knippe, aangezien ik nu elke ochtend erg lang bezig ben om me haar in model te brenge

Bij mij is trouwens ook zo dat jongens zeggen dat je naar de kapper moet terwijl je van meisjes meer complimenten krijgt haha
Dit langere staat je iig een stuk beter dan het korte, ik zou het zo laten, op zich hoeft het niet veel langer maar dat is wat ik zelf zou doen. En op zich is dit toch net zo makkelijk in model te brengen als dat kortere? Zo te zien smeer je er wat gel in en kam je het vooral naar achteren. Lijkt me meer werk met dat kortere haar dat je had
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_27845967
Dat langere staat je idd beter lafaak

En wat betreft anderen zeggen... Tsjaa, ik heb zeg maar nog (veel) meer als jij hebt (met mat enzo) en der zijn wel mensen die me er op aanspreken (is de kapper dood?) maar goed, lekker negeren, alleen heb ik nu wel een nieuwe bij naam opgelopen, namelijk J. Pauw

Maar ach, lang haar bevalt me zó tig keer beter dan het korte stekeltjes haar wat iedere man heeft van 18 a 20...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zondag 12 juni 2005 @ 13:06:57 #207
82589 S-Two
barba macacu
pi_27854042
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 23:09 schreef febster het volgende:
Dat langere staat je idd beter lafaak

En wat betreft anderen zeggen... Tsjaa, ik heb zeg maar nog (veel) meer als jij hebt (met mat enzo) en der zijn wel mensen die me er op aanspreken (is de kapper dood?) maar goed, lekker negeren, alleen heb ik nu wel een nieuwe bij naam opgelopen, namelijk J. Pauw

Maar ach, lang haar bevalt me zó tig keer beter dan het korte stekeltjes haar wat iedere man heeft van 18 a 20...
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uit
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27854984
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uit
Uit laten dunnen bij de kapper en klein beetje eraf?
  zondag 12 juni 2005 @ 13:52:39 #209
82589 S-Two
barba macacu
pi_27855351
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef Samson het volgende:

[..]

Uit laten dunnen bij de kapper en klein beetje eraf?
Tjah... ik heb dat al een keer eerder gedaan... vond het niet zo'n succes. Met 6/7 week ofso ga ik op vakantie, denk dat ik het tot die tijd nog lekker laat groeien en dan wel ff naar de kapper ga.
pi_27856115
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef S-Two het volgende:

[..]

Tjah... ik heb dat al een keer eerder gedaan... vond het niet zo'n succes. Met 6/7 week ofso ga ik op vakantie, denk dat ik het tot die tijd nog lekker laat groeien en dan wel ff naar de kapper ga.
Goed plan, bij twijfel over naar de kapper gaan zeker niet doen, heb je niet een kennis of vriendin of zo die het anders een klein beetje kan bijwerken? Scheelt je een hoop geld bij de kapper en weet je tenminste zeker dat er niet teveel afgaat (als je die ander tenminste kunt vertrouwen)
  zondag 12 juni 2005 @ 14:24:45 #211
82589 S-Two
barba macacu
pi_27856250
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:20 schreef Samson het volgende:

[..]

Goed plan, bij twijfel over naar de kapper gaan zeker niet doen, heb je niet een kennis of vriendin of zo die het anders een klein beetje kan bijwerken? Scheelt je een hoop geld bij de kapper en weet je tenminste zeker dat er niet teveel afgaat (als je die ander tenminste kunt vertrouwen)
Ja daar dacht ik ook al aan. Moet alleen ff iemand vinden die dat wel een beetje kan. Een kennis doet de kappersopleiding maar die vertrouw ik echt totaal niet . Misschien mn moeder ofso eens vragen.
pi_27856323
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook al aan. Moet alleen ff iemand vinden die dat wel een beetje kan. Een kennis doet de kappersopleiding maar die vertrouw ik echt totaal niet . Misschien mn moeder ofso eens vragen.
Nooit een kapper nemen die minder dan 10 jaar ervaring heeft, anders is het sowieso jammer van je haar
  zondag 12 juni 2005 @ 15:01:52 #213
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27857317
lafaak! Dat lange haar staat je echt goed! Houden zo, of iets langer als je wilt. Maar zeker niet korter!
pi_27857646
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef lafaak het volgende:
Hoi iedereen,

[afbeelding]

En nu 5 maandjes later :

[afbeelding]

Ik zou het nog wat langer laten groeien voor en achter
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef S-Two het volgende:

[..]

Daar is conditioner voor
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef S-Two het volgende:

[..]

Misschien mn moeder ofso eens vragen.
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg is
pi_27858628
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:

Mmm, je hebt moeders en je hebt moeders, dr zullen ook echt wel bij zijn die t langere haar mooi vinden. Als voorbeeld, een vriendin van me heeft best mooi lang haar en die laat t af en toe gewoon door dr vader bijpunten. Kost niks en hij doet t een stuk beter dan haar kapper. Helemaal niks mis mee, je moet gewoon iemand hebben die t een beetje kan. Als ik over het algemeen alle kappersverhalen/drama's hier lees is het altijd een gokje waard. Door de kappers wordt vaak meer verneukt dan dat je lief is helaas...
  zondag 12 juni 2005 @ 15:58:17 #216
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27858991
laat het ook altijd doen bij ma.. geen afspraak geen kosten.. tjah vindt verder wel best..

maar het lange staat je veel beter lafaak!
  zondag 12 juni 2005 @ 15:59:32 #217
82589 S-Two
barba macacu
pi_27859031
quote:
Tjah, mijn moeder heeft mijn haar wel eens een beetje bijgewerkt toen het nog kort was. Heeft er dus geen ervaring mee. Een verre kennis van me, is volgens mij wel kapster, alleen ik vind het zo raar om zo iemand dan te vragen (praat anders ook nooit met haar).
quote:
Daar is conditioner voor
Kan je dat eens toelichten? Ik gebruik nu altijd gewoon alleen maar shampoo (volgens mij zit er wel een conditioner bij in). Maar wat is het nut dan van een conditioner precies? Ben een echte n00b op dit gebied dus .
  zondag 12 juni 2005 @ 16:11:37 #218
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27859379
Een goede conditioner voedt het haar en maakt het klitvrij, soepel en makkelijk doorkambaar.

Wat goed voor je is, zul je zelf een beetje uit moeten vinden. Ik heb goede ervaringen met Elvive van L'Oreal.
pi_27859742
"Laat je haar eens over je voorhoofd vallen"

En nee, ik sta niet daadwerkelijk in het bos
  zondag 12 juni 2005 @ 16:28:35 #220
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27859843
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:

[[url=http://img81.echo.cx/img81/965/flauw5ok.th.jpg]afbeelding][/URL]

Maar wel in één of andere matrix als ik die blokjes zo zie...

Op zich staat het niet verkeerd. Beetje über-hip misschien. Maar niet slecht. Ik zou het niet eens voor elkaar krijgen met mijn haar!
pi_27859986
Misschien is het leuker als het wat langer is, dan vallen de lokken voor ruim over m'n oren. De eerste dag dat ik dit zou dragen buiten de deur zal iedereen wel opkijken Die blokjes zijn - dat moge duidelijk zijn - om deze vreselijke foto te verdoezelen.
  zondag 12 juni 2005 @ 16:37:06 #222
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27860048
Misschien moet het inderdaad net iets langer. Op zich kun je het dan als afwissel-kapsel gebruiken. Doen vrouwen ook altijd...

Maar serieus, ik vind het zeker niet slecht. Hoe doe je dat eigenlijk? Of valt je haar zo al van nature? Mijn haar staat natuurlijk omhoog, voor...
pi_27860090
Mijn haar gaat normaal ook niet zo, maar als het nat is kan ik het wel enigszins zo kammen. Ik moet dan wel uitkijken dat de lok die ik naar voren doe niet 'losvalt' van de rest van het kapsel. Dan ontstaat er namelijk een soort gat, wat ook enigszins te zien is op de foto (links voor de kijkers). Hetzelfde effect hebben kale mannen die een pluk haar over een leeg stuk kammen, je kent het wel.
  zondag 12 juni 2005 @ 16:41:12 #224
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27860132
Ja, en dat staat inderdaad ietwat knullig. Bovendien ben je dan als een gek heel de dag die lok bij elkaar aan het vegen, wat kale mannen dus hebben met het spuuglokje over de open dak...

Bij mij is het zelfs nat een crime om mijn haar in het gezicht te dragen. Misschien moet het daarvoor over de gehele linie wat langer zijn, of wellicht dat mijn haar eraan moet wennen. Het is gewoon wat weerbarstiger bij mij...
pi_27861398
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef S-Two het volgende:
Kan je dat eens toelichten? Ik gebruik nu altijd gewoon alleen maar shampoo (volgens mij zit er wel een conditioner bij in). Maar wat is het nut dan van een conditioner precies? Ben een echte n00b op dit gebied dus .
Conditioner zorgt er voor dat je haar beter te doorkammen is,het zorgt er ook voor dat je haar niet pluist of irritant krult,en je haar voelt wat harder aan maar dat is is best wel handig tegen
irritante wind vlagen, en s,morgens hoef je er bijna niks aan te doen omdat het nog in hetzelfde model zit
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:

[[url=http://img81.echo.cx/img81/965/flauw5ok.th.jpg]afbeelding][/URL]

Je hebt nu precies het haar van die gast van de Jeugd van Tegenwoordig
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:46 schreef Samson het volgende:

[..]
Als ik over het algemeen alle kappersverhalen/drama's hier lees is het altijd een gokje waard. Door de kappers wordt vaak meer verneukt dan dat je lief is helaas...
Ik durf die gok niet te nemen heb geen zin in een scheve mat

[ Bericht 21% gewijzigd door DarcMarc op 12-06-2005 17:48:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')