Dit langere staat je iig een stuk beter dan het korte, ik zou het zo laten, op zich hoeft het niet veel langer maar dat is wat ik zelf zou doen. En op zich is dit toch net zo makkelijk in model te brengen als dat kortere? Zo te zien smeer je er wat gel in en kam je het vooral naar achteren. Lijkt me meer werk met dat kortere haar dat je hadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef lafaak het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op fok en ben nu denk ik zo 5 maandjes bezig met me haren te late groeien
Natuurlijk met plaatjes erbij, hier onder toen ik net naar de kapper was geweest
[afbeelding]
En nu 5 maandjes later :![]()
[afbeelding]
Ik twijfel alleen nu of ik me haren nog langer moet laten groeien, deze lengte, of moet laten knippe, aangezien ik nu elke ochtend erg lang bezig ben om me haar in model te brenge
Bij mij is trouwens ook zo dat jongens zeggen dat je naar de kapper moet terwijl je van meisjes meer complimenten krijgt haha
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:09 schreef febster het volgende:
Dat langere staat je idd beter lafaak![]()
En wat betreft anderen zeggen... Tsjaa, ik heb zeg maar nog (veel) meer als jij hebt (met mat enzo) en der zijn wel mensen die me er op aanspreken (is de kapper dood?) maar goed, lekker negeren, alleen heb ik nu wel een nieuwe bij naam opgelopen, namelijk J. Pauw
Maar ach, lang haar bevalt me zó tig keer beter dan het korte stekeltjes haar wat iedere man heeft van 18 a 20...
Uit laten dunnen bij de kapper en klein beetje eraf?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uit![]()
Tjah... ik heb dat al een keer eerder gedaan... vond het niet zo'n succes. Met 6/7 week ofso ga ik op vakantie, denk dat ik het tot die tijd nog lekker laat groeien en dan wel ff naar de kapper ga.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Uit laten dunnen bij de kapper en klein beetje eraf?
Goed plan, bij twijfel over naar de kapper gaan zeker niet doen, heb je niet een kennis of vriendin of zo die het anders een klein beetje kan bijwerken? Scheelt je een hoop geld bij de kapper en weet je tenminste zeker dat er niet teveel afgaat (als je die ander tenminste kunt vertrouwen)quote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah... ik heb dat al een keer eerder gedaan... vond het niet zo'n succes. Met 6/7 week ofso ga ik op vakantie, denk dat ik het tot die tijd nog lekker laat groeien en dan wel ff naar de kapper ga.
Ja daar dacht ik ook al aan. Moet alleen ff iemand vinden die dat wel een beetje kan. Een kennis doet de kappersopleiding maar die vertrouw ik echt totaal nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed plan, bij twijfel over naar de kapper gaan zeker niet doen, heb je niet een kennis of vriendin of zo die het anders een klein beetje kan bijwerken? Scheelt je een hoop geld bij de kapper en weet je tenminste zeker dat er niet teveel afgaat (als je die ander tenminste kunt vertrouwen)
Nooit een kapper nemen die minder dan 10 jaar ervaring heeft, anders is het sowieso jammer van je haarquote:Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan. Moet alleen ff iemand vinden die dat wel een beetje kan. Een kennis doet de kappersopleiding maar die vertrouw ik echt totaal niet. Misschien mn moeder ofso eens vragen.
Ik zou het nog wat langer laten groeien voor en achterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef lafaak het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op fok en ben nu denk ik zo 5 maandjes bezig met me haren te late groeien
Natuurlijk met plaatjes erbij, hier onder toen ik net naar de kapper was geweest
[afbeelding]
En nu 5 maandjes later :![]()
[afbeelding]
Ik twijfel alleen nu of ik me haren nog langer moet laten groeien, deze lengte, of moet laten knippe, aangezien ik nu elke ochtend erg lang bezig ben om me haar in model te brenge
Daar is conditioner voorquote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Probleem bij mij is alleen dat mijn mat echt superdik is/wordt. Dat ziet er echt totaal niet uit![]()
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg isquote:
Mmm, je hebt moeders en je hebt moeders, dr zullen ook echt wel bij zijn die t langere haar mooi vinden. Als voorbeeld, een vriendin van me heeft best mooi lang haar en die laat t af en toe gewoon door dr vader bijpunten. Kost niks en hij doet t een stuk beter dan haar kapper. Helemaal niks mis mee, je moet gewoon iemand hebben die t een beetje kan. Als ik over het algemeen alle kappersverhalen/drama's hier lees is het altijd een gokje waard. Door de kappers wordt vaak meer verneukt dan dat je lief is helaas...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg is
Tjah, mijn moeder heeft mijn haar wel eens een beetje bijgewerkt toen het nog kort was. Heeft er dus geen ervaring mee. Een verre kennis van me, is volgens mij wel kapster, alleen ik vind het zo raar om zo iemand dan te vragen (praat anders ook nooit met haar).quote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:
Dan heb je een hele grote kans dat je mat finito weg is
Kan je dat eens toelichten? Ik gebruik nu altijd gewoon alleen maar shampoo (volgens mij zit er wel een conditioner bij in). Maar wat is het nut dan van een conditioner precies? Ben een echte n00b op dit gebied dusquote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef DarcMarc het volgende:
Daar is conditioner voor
Maar wel in één of andere matrix als ik die blokjes zo zie...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Laat je haar eens over je voorhoofd vallen"
[[url=http://img81.echo.cx/img81/965/flauw5ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nee, ik sta niet daadwerkelijk in het bos
Conditioner zorgt er voor dat je haar beter te doorkammen is,het zorgt er ook voor dat je haar niet pluist of irritant krult,en je haar voelt wat harder aan maar dat is is best wel handig tegenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef S-Two het volgende:
Kan je dat eens toelichten? Ik gebruik nu altijd gewoon alleen maar shampoo (volgens mij zit er wel een conditioner bij in). Maar wat is het nut dan van een conditioner precies? Ben een echte n00b op dit gebied dus.
Je hebt nu precies het haar van die gast van de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Laat je haar eens over je voorhoofd vallen"
[[url=http://img81.echo.cx/img81/965/flauw5ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nee, ik sta niet daadwerkelijk in het bos
Ik durf die gok niet te nemen heb geen zin in een scheve matquote:Op zondag 12 juni 2005 15:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik over het algemeen alle kappersverhalen/drama's hier lees is het altijd een gokje waard. Door de kappers wordt vaak meer verneukt dan dat je lief is helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |