Ik zou niet eens een gespeleten haarpunt herkennen als je m in me gezicht zou gooienquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mmmm ontdek ik toch een aantal gespleten haarpunten, sommige wel 2cm van de punt af. Daar is natuurlijk geen fuck meer aan te doen. Hopelijk blijft het bij die aantal haren, anders zal er toch een flink stuk af moeten vrees ik
Ook jij zou dat wel kunnen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zou niet eens een gespeleten haarpunt herkennen als je m in me gezicht zou gooien
uh.. wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En de lucht hoeft maar iets vochtig te worden en je staat gigantisch voor lul
Als je zo'n stijltang gebruikt blijft je haar in die 'stand' totdat het nat of vochtig wordt. Als je jezelf dus een kapsel aanmeet voor stijl haar, en het wordt licht vochtig door transpiratie, de lucht, etc dan krijgt je haar z'n natuurlijke slag weer. Staat niet erg chicquote:
Heb ik ook vaak last van; ik gebruik dan altijd Haarversteviger van Wella, dan zit het weer perfect. Ik ken dat ook nog maar pas.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb trouwens iets grappigs ontdekt. Ik heb soms een badhair day op een manier die ik wel vaker heb; op zich zit mijn haar dan niet slecht, maar heel erg raar. Het is vaak als ik mijn haar te lang laat drogen na het wassen.
Gespleten haarpunten http://uiterlijkeverzorging.punt.nl/#156487quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mmmm ontdek ik toch een aantal gespleten haarpunten, sommige wel 2cm van de punt af. Daar is natuurlijk geen fuck meer aan te doen. Hopelijk blijft het bij die aantal haren, anders zal er toch een flink stuk af moeten vrees ik
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb nog niet in de spiegel gekeken maar mn haar moet vandaag wel goed zitten
kben geslaagd![]()
puhleasequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef MadGuy het volgende:
@ glansknikker: Ik zat te dubben tussen de twee. Als je die ander wilt, just say the magic word
Succes bij de kapper met je puntjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
En de afspraak bij de kapper voor morgen 11:30 is gemaakt... Je trekt toch je conseclusies hé
Cruyffiaans, mocht Coldplaya komen zeuren over Germanismen etc
Perfiesiejat, tot volgend jaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
kben geslaagd![]()
inderdaad, dan met vette laptop waar de gegevens nu van bekend zijnquote:
Laptops? Ga je in Eindhoven studeren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
inderdaad, dan met vette laptop waar de gegevens nu van bekend zijn![]()
dadelijk uitreiking enzows, maar eerst ff langs de fotozaak om te kijken of die open is, kheb namelijk nieuwe pasfoto's nodig voor mn rijbewijs.
en ze moesten actueel zijn maar dat waren ze niet meer met haar dat +- 15 cm korter was!
Jouw haar heeft wel eens beter gezeten inderdaad, maar het lijkt me eerder dat dat door het net-weg-van-de-kapper-effect komt (dan zit het gewoon altijd butt), dan door die 3 cm die er af is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, bezoekje aan de kapper heeft me (op verzoek) zo'n 3 cm teruggezet. Omgerekend 3-4maanden. Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen, om te zorgen dat alle gespleten punten uit m'n haar geknipt zouden worden. Hierbij had ik de hoop dat het nog wel oké was, maar dat valt toch wel iets tegen eigenlijk
"Voor" foto... de weemodige blik spreekt boekdelen
[[url=http://img1.imageshack.us/thumbnail.png]afbeelding][/URL]
Ik vind het wel meevallen Lacoste! maar is het nu van voren korter geknipt of toch van achterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, bezoekje aan de kapper heeft me (op verzoek) zo'n 3 cm teruggezet. Omgerekend 3-4maanden. Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen, om te zorgen dat alle gespleten punten uit m'n haar geknipt zouden worden. Hierbij had ik de hoop dat het nog wel oké was, maar dat valt toch wel iets tegen eigenlijk
"Voor" foto... de weemodige blik spreekt boekdelen
[[url=http://img1.imageshack.us/thumbnail.png]afbeelding][/URL]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
kben geslaagd![]()
Jeej, congratzquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
* S-Two is zelf ook geslaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |