quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik wat bij een Vietnamese winkel kocht werden het enge wezentjes toen ik ze na middernacht voerde...
quote:jathropha multifida semen 5%
tuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm ik vond bij toeval een haargroeimiddel en het werkt echt?
Vietnamese winkel verkocht dat spul, en ik heb het wel lang maar het mag nog wel sneller langer dan lang natuurlijk
dus kocht dat spul, 4 euri ofzo
Smeer het in en wat er gebeurd weet ik niet maar sindsdien
3 weken is mijn haar al 4 cm gegroeid
Geweldig dus!
het heet:
Blue Sinamon
tis ook nog tegen haaruitval, grijs worden, en witte spikkels op je trui..
succes..
Dan stel ik voor een foto die binnen een week geplaatst wordt met de krant van die dag, een maand later hetzelfde met de krant van over een maand (just to be surequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:37 schreef MadGuy het volgende:
Wel natuurlijke ingrediënten lijkt het. Schadelijk zal het wel niet zijn, maar of het echt zo spectaculair is als jij beweerd, zhe-devilll moet ik nog zien. Kun je geen before and after foto's plaatsen van let's say een maand verschil?![]()
Ik moest gelijk denken aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef El.Wulfo het volgende:
Dumbass fotolwas btje moe, maargoed
[afbeelding]
enne ik ga donderdag of dinsdag weer naar de stad heen, dus ik zal dan wel ff kijken in welke winkel het nu precies was...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan
http://img225.echo.cx/my.php?image=elwul7fa.jpg
Zo,n band is denk ik handiger voor je lange haar
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
het gaat alleen om de handigheid ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef MadGuy het volgende:
Het staat wel een beetje sullig zo'n bandje. Maar ik kan me voorstellen dat het handig is met sporten en dergelijke. Overigens, zou een gewone schoenveter van een redelijke lengte ook niet wat zijn?
ah je haar heeft nu ongeveer de lengte van die links?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
tja opvliegerig hequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef MadGuy het volgende:
Wulfo, wat ben je ineens aangedaan zeg! Kom op, het was maar een geintje!
Geintje Wulfoquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:11 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
wat probeer je te vertellen met die foto?
al n tijdje geen foto gepost, niet meer in de OP...tja..mis je ons tog zo erg?
Magic Unlimitedquote:
Ik zat aan de betekenis van lauw van 2003 te denken vrees ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:50 schreef XiChico het volgende:
Lauw = goed
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef El.Wulfo het volgende:
Dumbass fotolwas btje moe, maargoed
[afbeelding]
enne ik ga donderdag of dinsdag weer naar de stad heen, dus ik zal dan wel ff kijken in welke winkel het nu precies was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |