Dit soort dagen zijn nog steeds altijd leuker onder begeleiding van een foto!quote:Op zondag 5 juni 2005 13:39 schreef dewitteparel het volgende:
hmm, het is een 'waar ligt de tondeuse' dag..
Gelukkig heb ik geen digicam, webcam of een telefoon met camera zonder aansluiting.bluetoothquote:Op zondag 5 juni 2005 14:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dit soort dagen zijn nog steeds altijd leuker onder begeleiding van een foto!![]()
Heb jij dan ook al zo'n floraal-orgasme gehad als in de reclame? Anyway, welke van de duizend soorten Clairol herbal essences conditioners gebruik je?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef El.Wulfo het volgende:
herbal essences conditioner...
werkt voor mij echt goed, mijn haar zit nu enorm soepel en losjes, en blijft zitten.
heb hem nu een weekje geprobeert ongeveer![]()
giro 000, help de glansknikker de zomer doorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik kan nu zeggen dat mijn haar vandaag ook kut zat, maar dan moet ik dus een foto plaatsen.
Laten we een inzamelingsactie houden voor glansknikker!
nee dat is int echt niet, al is ie wel fijn in gebruik.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Heb jij dan ook al zo'n floraal-orgasme gehad als in de reclame? Anyway, welke van de duizend soorten Clairol herbal essences conditioners gebruik je?
S-Twoquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk dan eens een foto van mij, let btw niet op mijn brakke hoofd![]()
Ik heb gehoord dat Herbal niet altijd even fijn is voor je haar, maar dat zal wel aan het feit liggen of je haar tegen siliconen-bestanddelen kan of niet. Anyways, cool dat het voor jou werkt. En zo'n orgasme op je hoofdhuid is mooi meegenomen, niet té hard kreunen!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
nee dat is int echt niet, al is ie wel fijn in gebruik.
ik heb Clairol herbal essences natural volume conditioner (wat een mondvol) gebruikt.
Je lijkt wel Madguy zn broer!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk dan eens een foto van mij, let btw niet op mijn brakke hoofd![]()
Whahaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
S-TwoIk dacht dat je een neger was
je haar ziet er cool uit
![]()
Vertel nog even hoe lang je bezig bent en wanneer je voor het laatste naar de kapper bent geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Whaha![]()
Thanx.. ja, mn haar schiet niet opmaar ach... we gaan gewoon stug door!
Ik wou het vorig jaar lang hebben, maar toen ben ik rond de zomer denk ik naar de kapper gegaan en toen is het echt heel kort geweest. En sindsdien ben ik volgens mij 1 of 2 x naar de kapper geweest om er een beetje model in te knippen (en er ging toen dus veels te veel afquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Vertel nog even hoe lang je bezig bent en wanneer je voor het laatste naar de kapper bent geweest.![]()
dat geldt dus ook voor mijquote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik moet zeggen dat het voor m'n eigen gevoel ook wel steeds beter staat naarmate het langer wordt. Volgens mij ben ik nu up een punt dat m'n haar langer is dan ik ooit heb gehad.
Dat is redelijk ideaal lijkt me. Bij mij zit er nog redelijk wat model in - in de negatieve zin van het woord. Ik wil het wat nonchalanter bij mij, en vooral een slag langer.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Enige is dat ik nu tegen het punt aanloop dat haar van bovenop eindigt in 't matje, maar het moet in z'n totaliteit nog wel langer.
Daar valt Mark's droom in duigenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:26 schreef Varr het volgende:
Wat een grafkop die gast, maar zn haar is wel ok......
nou knappe jonge die zijn haar zo kan laten zitten zonder elke 5 minuten er iets aan te doenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is redelijk ideaal lijkt me. Bij mij zit er nog redelijk wat model in - in de negatieve zin van het woord. Ik wil het wat nonchalanter bij mij, en vooral een slag langer.
Meer dit idee:
[afbeelding]
Dat is ook zo, als het een stuk langer is zit het gewoon goed,dan heb je ook niet meer last van de windquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
IAls ik er nu gel in heb dan zit het wel goed vind ikzelf, maar wanneer het wat waait vind ik dat het vooral achter (mat en bij de oren) erg kut gaat zitten. Ik denk dat ik over dat punt heen moet en dat als het nog wat langer is het daar dan ook wat beter valt, maar we zullen zien. Ik ga iig nog wel een tijdje door!![]()
Ik weet het niet hoor maar zo lang is je haar nu toch van voren ?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is redelijk ideaal lijkt me. Bij mij zit er nog redelijk wat model in - in de negatieve zin van het woord. Ik wil het wat nonchalanter bij mij, en vooral een slag langer.
Meer dit idee:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |